Niisugune mootor on mul ILO peal
Ma sellest mootorist küll midagi ei tea, kuid arvan siiski, et Bosch on üksnes süüte valmistaja, ülejäänu on mingi muu firma toodang.
Selle vasksildil peks olema kirjas ILO ,cm ja mingid numbrid vee,kui homme aega saan võin vaadata enda mootorilt
(03-06-2020, 23:11 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]Selle vasksildil peks olema kirjas ILO ,cm ja mingid numbrid vee,kui homme aega saan võin vaadata enda mootorilt
ILO F60-ne modifikatsioon, pakiraamile pigem, taha või ka ette mõnedele erilistele aparaatidele. Ja ega mina ka ei tea tegelikult sellest midagi, vb topiti seda varianti ka kuhugi tallapressi raami vahele või mingile statsionaarsele asjale, kui torule kinnitamise klambrid mõlemas otsas on.
https://www.transportfiets.net/2009/03/0...ilfsmotor/
ILO mootorinumbreid (märgitud rida ei puutu otseselt antud teemasse)
Võõrkeelne väide internetist
The ILO F60 was built over 20 years before and after the war.
There are 3 different ignition or alternator versions alone.
It was installed on the rear wheel as the F60 H and in the frame as the F 60 R.
He also had some companies (Wanderer, Bauer, Bastert, Esweco, Buschkamp, Maico, Meister and many more)
hung in the frames that normally had a 98 Sachs.
Üks pilt ILO iseomaenese karburaatoriga mootorist
Juhtusin täna oma ilo mootorite juurde.Üks on ILO F60(loen mis sildil)
ILO Werke
F 60
kenn nr5011-0
mootor nr119435
60cm
Brens 1,25 max
Karbuss on arvatavasti vale leidsin.C12/71
Teine mootori geneka poolele sisse löödud UB1BL 200 ja sildil Deutsche-Reichs Patente
Deutsche Gebrauchs Muster
See teine mootor nagu teemaalgatajal aga esimesel suur ümargune genekas,mõlemal on kaks kinnitust ümarraami jaoks ja samade kohtades