automoto.ee foorumid

Täisversioon: Treipink
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Tere. Sai soetatud treipink, millel pole mudelit peal aga internetis piltide järgi peaks olema 1P611. Uuriks,et kas selle 1P611 suguseid on veel mingeid mudeleid, mis on välimuselt samasugused. Veel uuriks,et äkki on kellelgi mingit linki kus on tehase juhend.Tahaks pinki peensusteni tundma õppida.
Kas kellelgi on mingit treipinkide raamatut või juhendit kus on pingist 1p611 juttu. Kus oleks infot reguleerimise kohta, õlide ja hoolduse ning kasutamise kohta.
eelmist lehte vaatasid?
kui ei piisanud, vaata siis passi:
https://www.chipmaker.ru/files/file/5102/
Chipmaker.ru on liiga põhjatu materjal oma geomeetria taastamise ja shaaberdamisega jne.Parim materjal on yt Леонтев и Лазутин ja suhtumine vaatajasse on heatahtlik.
chipmaker-i leht oli lihtsalt esimene koogelmoogeli vaste küsitud pingi passi otsingule.
edasi järgneb otsingus tuhandeid lehti, kus samamoodi saab passi alla laadida.
Mina igastahes tänan. Ei oleks arvanud, et see materjal digitaalselt olemas on.
Vahepeal olen oma pinki natuke korrastanud. Selgus selline asi,et sellel kelgul, mis mööda sängi liigub on hammaslati ja veohammasratta vahel päris suur lõtk,mis on sellest,et hambumine toimub ainult paar mm hammaste tippudest. Mõte on hammaslatti ringi paigaldada,  et hambumine oleks tihedam. Säng ise tundub sirge kuna lõtk on terves pikkuses ühesugune. On mingeid paremaid ideid?
(02-09-2020, 21:01 PM)Laurimetall Kirjutas: [ -> ]Vahepeal olen oma pinki natuke korrastanud. Selgus selline asi,et sellel kelgul, mis mööda sängi liigub on hammaslati ja veohammasratta vahel päris suur lõtk,mis on sellest,et hambumine toimub ainult paar mm hammaste tippudest. Mõte on hammaslatti ringi paigaldada,  et hambumine oleks tihedam. Säng ise tundub sirge kuna lõtk on terves pikkuses ühesugune. On mingeid paremaid ideid?
Lõtk tuleb pigem veomutrist - see üldjuhul on esimene mis kulub.
(02-09-2020, 21:01 PM)Laurimetall Kirjutas: [ -> ]Vahepeal olen oma pinki natuke korrastanud. Selgus selline asi,et sellel kelgul, mis mööda sängi liigub on hammaslati ja veohammasratta vahel päris suur lõtk,mis on sellest,et hambumine toimub ainult paar mm hammaste tippudest. Mõte on hammaslatti ringi paigaldada,  et hambumine oleks tihedam. Säng ise tundub sirge kuna lõtk on terves pikkuses ühesugune. On mingeid paremaid ideid?

Eks profimad ksf-id võibolla täpsustavad, aga pakun, et ühtlane suur lõtk viitab poolikult teostatud kap.remondile. St säng on üle lihvitud, mille tõttu suportipõll asub allpool, aga hammaslatti pole millegi pärast allapoole lastud. Mu pingil oli sama häda ja lahenes uute lattide sobivasse asukohta installeerimisega.
Ainult hammaslati allapoole toomine on vale tee.
Siis oleks vaja ka ettenihke kast koos käigu ja keermevõlli tagumise toega allapoole tuua.
(03-09-2020, 14:02 PM)M.R. Kirjutas: [ -> ]Ainult hammaslati allapoole toomine on vale tee.
Siis oleks vaja ka ettenihke kast koos käigu ja keermevõlli tagumise toega allapoole tuua.

Tervikliku lähenemise mõttes on see muidugi absoluutselt õige.

Aga kui töö juba on poolikult tehtud ning muid asju pole allapoole toodud, siis oleks hammaslati alla laskmine suhteliselt lihtsa tööna ju hädalahenduseks? Lihtsalt küsin. Praegu painutab suporti liigutamine nagunii võlle läbi, hambumise parandamine praegusest seisukorrast ju midagi halvemaks ei tee?
Kui suportipõll ka võllide suhtes õieti ei jookse peaks ikka probleemile komplesselt lähenema ja kas suportit alt maha freesima kui hammasrattad lubavad nagu mul juhtus või tuleb liigutada ka võlle ja ettenihkekasti ning hammaslatte.
Ja-jah, muidugi.
Ärge te mingil juhul supporti juhtpindadele mitte mingil juhul tükke alla tehke sest see on vale ja ei toimi.
Ikka võib tööpinnale liistud alla panna ja omale tagumisele äärele paningi aga seda sai ka freesitud sest muidu oleks paksus tulnud 0,8mm ja ei osanud midagi nii õhukest sinna kinnitada.
Alla läks lõpuks 3mm tekstoliit, mis sai alumiiniumneetide ja liimiga kinni.
Kas tekstoliit sinna kõige õigem materjal on pole muidugi kindel, kuid siis tundus see mõistlik mõte.
Esiserva aga oleks vaja olnud kõrgemale saada vaid 0,4mm ja kuna ristisuporti hammasratta hambumises oli väga suur lõtk siis saigi põlle alt maha võetud.
Nüüd vähemalt hambub korralikult.
Eks remondimeetodid tööpindadega ja asjade jooksma saamisel on erinevad ja sõltuvad konkreetse pingi seisust.
Tundub tõesti,et vb on pink mitmest osast kokku pandud kuna värv on erinev. Kuidas hinnata kas pingi säng on üle lihvitud? Keermestamise ja etteveo võllil mingeid pinge all olemisi ei tuvastanud ju siis on sirge. Vb on see hammaslatt igal pingil erinevalt koostamisel pandud
 ja kui on detail teiselt pingilt siis ei sobi.
Sängi mahalihvimist ei tuvastanud. Huvitav on tähelepanek, et pannes uue tera terahoidjasse on tera serv 1mm üle padruni tsentri. Proovisin ka teisi uusi terasid ja sama tulemus. Minuteada peaks tera serv olema tsentriga samal kõrgusel. Või on tera kõrguse suhtes mingi peenem teooria.
(09-09-2020, 18:45 PM)Laurimetall Kirjutas: [ -> ]Sängi mahalihvimist ei tuvastanud. Huvitav on tähelepanek, et pannes uue tera terahoidjasse on tera serv 1mm üle padruni tsentri. Proovisin ka teisi uusi terasid ja sama tulemus. Minuteada peaks tera serv olema tsentriga samal kõrgusel. Või on tera kõrguse suhtes mingi peenem teooria.
1mm oli vist pisut palju,0,5mm ja veel vähem peaks õige olema.koorimisel rohkem ja viimase laastuga vähem.
Ma pole küll treial aga olen näinud küll ja küll kuidas tera vahetatakse. Alla käivad peilid ja poltidega pingutatakse tera ilusti tsentrisse. Harva kui karbist on võtta tera mis kohe tsentrisse istub. Ma arvan, et siin tuleb ka sama teed minna.
(09-09-2020, 21:08 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Ma pole küll treial aga olen näinud küll ja küll kuidas tera vahetatakse. Alla käivad peilid ja poltidega pingutatakse tera ilusti tsentrisse. Harva kui karbist on võtta tera mis kohe tsentrisse istub. Ma arvan, et siin tuleb ka sama teed minna.
probleemiks on nagu aru saan siis tera liiga kõrgel ja peilid tõstavad veel kõrgemaks.teri alt madalamaks nüri käiata lihvida,otstarbekam terahoidikut mm jagu töödelda vast.
Lehti: 1 2 3