automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võib kustutada.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Võib kustutada.
2,0l 55kw ford Transit Tartus.
Helista, nr on profiilis olemas.
Riisiperes on üks Golf 1 pealt tulnud vabalthingav diisel ka ripakil. 1.6 ja 40kW. Mõnda aega õues seisnud, aga pihustid-asjad on peal, vett sisse ei tohiks saanud olla!
Ikka 4-ratta pööramisega tuleb? Wink
See pesoo sidruni 1.4 on üks igavene sitke ja lihtsa ehitusega mootor kui kõrvale jätta tavaliselt plokikaane vahelt immitsev õli ja mõraliseks muutuvad õlirõngad mis on suhteliselt lihtsalt kõrvaldatavad. Kliendi omal sai 450t pealt ära tehtud ja sõidab jälle. Kiidan valiku heaks, soovitan kindlasti vahetada enne töötegemist hammasrihm mille eluiga on 75t kilomeetrit (on mõned töökojast läbi käinud kõverate klappidega) Edu  Wink
Kas bensiinimootori ja automaatkasti kombo ei oleks sitkem? Kaal jääks ka arvatavasti diislile alla.
Vot automaatkast oleks küll kirss tordil.
Äge wärk, jälgin huviga.

Kui kaugemalt vedamiseks läheb, siis mul on üle 55 kW fööniga kolksvaageni 1,9 turbodiisel. Esialgu veel Passat B3 peal komplektsena. Hind 2 vanarauda. Tõsi, naaberkülast pakutud tassijagu väiksema mahuga on kergele UTV-le igati parem pada.
Tõstad sellelt sookollilt mootori utv peale Big Grin lihtne ehitus ja kaal ka hea. Pesukottidel on täitsa head koned.
(24-08-2020, 09:08 AM)donn Kirjutas: [ -> ]
(22-08-2020, 14:47 PM)pvr Kirjutas: [ -> ]2,0l 55kw ford Transit Tartus.
Transit tagaveoline. 
2,0 on täitsa esivedune. Peale selle peaks tegu olema pesukoti fjordi koostöö mootoriga.  Kast on olemas, difer veovõllid jne ka

Ootab hoovitühjendust oleksin rõõmus kui midagi asjaette läheks.
Ega need BMW diffrid vist LSD ei ole? Lsd omad kipuvad kallivõitu olema. On mingi plaan selle kohta, kuidas reaalselt üle 1 ratta vedama saada? Ma vist ise keevitaks keskmise ja tagumise kinni (ATV puhul kõige rohkem kasutust saav režiim mul), samas siis kõval teel enam nii hea ei ole.
Kas bemmil pole hüdroga lukku surutavat difrit? Mersul on säärased olemas - ASD. Leiab 124, 201 ja 2020 kerega liikurite alt eelmise sajandi lõpust.

Või teed "vaese mehe EDS" - külgpidurid.
Jäta esimene ja tagumine differ lahti. Neid jõuad alati kinni kleepida, kui vaja. Kõik masinad kannatab ära uputada sõltumata kas on differ on torsen, lsd või kemppi. Natuke ebaratsionaalne tundub masina läbitavust gramm parandada, kui seda läheb vaja ehk kord aastas ja siis ülejäänud aja kinnise diffriga muru kraapida ning suure pöörderaadiuse üle kurta. Lukus keskmine differ teeb selle masina juba piisavalt jäigaks.
Masina tagaküljel olev vints oleks abiks, saad iseennast mülkast välja tõmmata ja ka puid sikutada.
Kui sa teele ei roni, siis tõenäoliselt pole sul vaja ka esimesi pidureid. Mootoripidurist ja tagumistest oleks küll, läbi lukus keskmise diffri pidurdab niikuinii ka esisilda. Vajadusel käsipidur ühe kettaga kuhugi enne esi- või tagasilda. Tagapidurid soovitaksin teha eraldi aga kõrvutiasetsevate pedaalidega, et vajadusel oleks võimalik tagarattaid eraldi pidurdada. Saad sel moel libedal paremini manööverdada ja vajadusel all ringikäivaid rattaid pidurdada.
Lukus tagumise diffri korral oleks muidu sõidupiduri tegemine lihtsam - piisaks samuti ühest kettast enne diffrit. Nii nagu ATVde puhul. Kusjuures see üks pidur saaks olla sellise sadulaga, millel käsipiduri trossihoob kohe küljes. Kui differ lahti, siis peab mõlemal rattal oma pidur olema. Automaat käigukasti korral käsipidur ei oleks muidugi üldse eriti teemaks. Enne diffrit asuv pidur on hea seetõttu, et tänu diffris olevale 1:2,9 vms ülekandele omaks see üks ketas juba kolmandiku võrra paremat pidurdusjõudu võrreldes kahe eraldi kettaga otse rataste juures. Lisaks palju parem kaitse pori eest.
Vägev projekt. On omalgi mõttes olnud vanast diiselmootoriga Opelist UTV ehitada. Inspiratsiooni allikaks Iseehitatud ATV teema siit foorumist. Mõtlesin teha tagaveolise, et lihtsam ehitada aga see jääks vist liiga kiireks... tuleb vist ikka differ vahele panna, ja siis juba mõtekas 4x4 teha.  Rolleyes   Jälgin huviga.
Tsitaat:kui tagumine sild jäigaks teha ja see miski 1,5 m lai on, siis hakkab võibolla liigselt kamarat kaapima pööramisel. Samas kui tagasilda kinni ei keevita, siis ainult kahe ratta vedu, mis ei ole väga hea.


Meil maal on hiinas valmistatud UTV ja üks suurimaid miinuseid mida ei jõua ära kiruda on lukus tagasild. Enamus kurvides võiks kevadel kartuli maha panna (korralik tagarehv kraabib korralikult)ning kui koorem kastis kipub esisilda otse lükkama eriti kui vaja kitsastes kohtades manööverdada.
Pidurid saad gardaanide külge ka panna.
Enamustel atvdel on tagasild "lukus", keskmist ja esimest diffrit saab lukustada. Taga neil enamikul diffrit ju polegi, ainult jäik reduktor.
Võid tagumise diffri vabalt lahtise jätta. Kuna kasutad auto osasi siis tuleb UTV-eele ka natuke kaalu mis kompenseerib selle tagumise lahtise diffri. Mina oma ATV-eel pole veel puudust tundnud kinnisest tagumisest diffrist.
Millisest materjalist plaanid raami teha kas ümar või nelikant torust?
Esiveoline 1.9 81kW ei paku huvi? Mul vedeleb Koigus terve auto, 2x vanarauahinnaga?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9