automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pontiac Aztek aka Koletar
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Oehh, Jälle see põhjakaitse

https://www.youtube.com/watch?v=nXvl9nt57Kg

Pmst mastiks hakkabki su autot koos hoidma.
Esimene asi, mis seda videot vaadates silma jäi, oli see, et selle konkreetse auto puhul on mastiksiga ikka väga helde oldud- vedrud, pistikud ja absoluutselt kõik põhja all olev on ikka hoolega üle mulistatud. Aga huvitav, kas selle mastiksialuse rooste vältimiseks on mingit head rohtu? Näiteks enne iga talve mingi kaitsevahaga üle lasta, mis tekkinud avadest sisse poeks?
(13-10-2020, 11:13 AM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Esimene asi, mis seda videot vaadates silma jäi, oli see, et selle konkreetse auto puhul on mastiksiga ikka väga helde oldud- vedrud, pistikud ja absoluutselt kõik põhja all olev on ikka hoolega üle mulistatud. Aga huvitav, kas selle mastiksialuse rooste vältimiseks on mingit head rohtu? Näiteks enne iga talve mingi kaitsevahaga üle lasta, mis tekkinud avadest sisse poeks?
Kuna väidetavalt peab seda aluskatet käima iga aasta samas firmas uuendamas, siis otseloomulikult ei viitsita midagi kinni katta või eemaldada põhja all kuna lisatöö ning igasugu tüüblid ja pistikud lihtsalt sureks iga-aastase kinni-lahti võtmiste järel ära.

Video järgi igasugune mittehingav-ülevärvitav kivikaitse on halb. Isegi kui tutika auto põhjale panna, siis mõnest väikesest defekti kohast pääsevat sool ja niiskus õhku mitteläbilaskva kaitsekihi alla ning hakkavad autot mädandama. Videos soovitab kasutada õlikihi laadseid roostekaitse vahendeid, mis vajavad küll iga aasta uuendamist, nt. ka meil teada-tuntud Krown.
Ja kui seda mastiksit samal kujul iga aasta uuendada, siis 10 aasta pärast ei leia sealt enam ühtegi pistikut ega kruvi-polti üles Big Grin
Ongi üks ühtlane 5cm paksune kuivanud löga kiht.
Mastiksiga on väga edukalt võimalik kinni pasteerida ka tehase poolt ette nähtud drenaazid ja tekitada vee kogunemine sinna, kus see kogunema ei peaks.
(13-10-2020, 10:21 AM)ahto42 Kirjutas: [ -> ]Oehh, Jälle see põhjakaitse

https://www.youtube.com/watch?v=nXvl9nt57Kg

Pmst mastiks hakkabki su autot koos hoidma.
Ma panen jälle oma raha sellele, et tegu on "müügieelse ettevalmistusega". St rooste oli seal enne mastiksit.
Kuna ei tea seda ei meie, ega video autor, siis selle video ja selle "mõtte" peale võib rahus oma aja kulutamata jätta.

edit:
Aga masin on ikka ehe küll. Kuigi GM on taas suutnud toota hästi oksüdeeruva asja. Loodame, et plekitöö ja mastiksi vahel sai masin ka vähemalt ühe krundi- ja ühe kattevärvikihi: siis on tööl ka suuremal pildil mõtet.
(13-10-2020, 11:13 AM)Aare R. Kirjutas: [ -> ]Aga huvitav, kas selle mastiksialuse rooste vältimiseks on mingit head rohtu? Näiteks enne iga talve mingi kaitsevahaga üle lasta, mis tekkinud avadest sisse poeks?

ML käib mastiksi all. See on Dinitrol Car 4941 pudeli peal tegelikult kirjas ka. Kirjade järgi peaks ML roostega toimetama, paljas mastiks ei tee roostega ju tegelikult midagi, lihtsalt ilus vaadata, aga rooste protsess käib seal mastiksi all ju edasi. Taastatud kere puhul ei ole küsimust ML+mastiks, aga Kuidas see protsess iga-aastaselt välja võiks näha, ei kujuta ette ja sellest pudelil juttu ei ole kah.
Ma tegin oma GTO kere õõnsused ML iga ja põhja ML+mastiks. Möödas sellest nüüd mingi 7a.  Ja ajades näpu karbi sisse,on karp seest ikka kergelt "rasvane". Ei kasutanud seda autot küll jah aastaringselt aga 2,5 hooaega millest siis 2,olid varakevadest kuni hilis sügiseni sai paarutatud igapäeva autona.  Nii,et ma olen küll selle vedeliku toimega rahul.
(13-10-2020, 21:39 PM)13piisab Kirjutas: [ -> ]
(13-10-2020, 10:21 AM)ahto42 Kirjutas: [ -> ]Oehh, Jälle see põhjakaitse

https://www.youtube.com/watch?v=nXvl9nt57Kg

Pmst mastiks hakkabki su autot koos hoidma.
Ma panen jälle oma raha sellele, et tegu on "müügieelse ettevalmistusega". St rooste oli seal enne mastiksit.
Kuna ei tea seda ei meie, ega video autor, siis selle video ja selle "mõtte" peale võib rahus oma aja kulutamata jätta.

edit:
Aga masin on ikka ehe küll. Kuigi GM on taas suutnud toota hästi oksüdeeruva asja. Loodame, et plekitöö ja mastiksi vahel sai masin ka vähemalt ühe krundi- ja ühe kattevärvikihi: siis on tööl ka suuremal pildil mõtet.

Viedos ju mees ütleb, et auto on pere tuttava oma ja teab autot uuest peast. 

Veel üks näide
https://www.youtube.com/watch?v=H2VD5fM6pto
Soovitan nn rasvast katet, mis pmst kunagi ära ei kuiva.
Vaikselt loob.

Sillad tehtud, hooldused ka. Nüüd siis on veidi pirnide vahetust ja angaari minek nö. Lasin ka uued rehvid panna. Miskit Nexeni lamellid. Sellesmõttes on ring enamvähem peale tehtud. Ma ausaltöeldes igapäevaselt olen vahepeal üldse ära unustanud, et mul see sõiduk ka on.

Paar pilti ka.
Sai siis täna avtoregistrisse mindud kuna aega oli kirjas. Igasugu peened tööd tehtud, lips ette ja minekusse. Aku oli muidugi tühi jne. Võtmete saamisel selgus, et dokumendid on kuskil jne. Samas jäi 45 minutise kiirustamise sees läbi linna veel 9 minuti ülegi.

Kõik oli peaaegu hästi aga müüja oli nahka teinud ning tagurdus ja udutule pannud sellise kus polnud märgistust peal ning ka selle toimimine oli imelik ning tuli ise oli ka suvaline hiinakas ja mitte selleks otstarbeks mõeldud. Mis seals ikka. Sama targalt tagasi.

MNT härrad ütlesid, et neil pole isegi registris isegi kaubanduslikku nimetust nimega Aztek. Ehk.. saab nalja. Üksiktüübikas kindlasti aga sealt võib veel lõbusamaks minna.

Paar pilti ka. On ju kollane auto ?
Tere
See kaunitar on üherattaveoline või rakendub vedu isegi enamatele ratastele?
(11-11-2020, 16:32 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Tere
See kaunitar on üherattaveoline või rakendub vedu isegi enamatele ratastele?

Antud kaunitar on kahjuks küll nö monomähkur. Neid tehti ka neliveolisi aga see eksemplar on esiveoline.
ARK taibud väidavad, et on roheline?
(11-11-2020, 16:41 PM)andresp Kirjutas: [ -> ]
(11-11-2020, 16:32 PM)Mahno Kirjutas: [ -> ]Tere
See kaunitar on üherattaveoline või rakendub vedu isegi enamatele ratastele?

Antud kaunitar on kahjuks küll nö monomähkur. Neid tehti ka neliveolisi aga see eksemplar on esiveoline.
Muskelautod ja nelikvedu ei käigi kokku.
(11-11-2020, 16:43 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]ARK taibud väidavad, et on roheline?

No ütleme nii, et oleneb valgusest tiba. Ta seal kõigub kahe vahepeal. Pigem kollane. Ark vend lihtsalt küsis, et mis värv siis on. Rõve kollane ei tahetu süsteemi panna.
Kui kollast ei taha panna, pagu lilla Smile
Aga palju õnne haruldaselt õnnestunud ostu puhul, igatahes!
Täna siis uus treila ja uude kohta. Kuna tähtsad onud teatasid, et on vaja sõiduki pidurite ja müra piirväärtuste täitmist tõendavat dokumenti siis sai täna auto viidud ameerikamaa autosse. 500 eurot ja eks siis näis mida põnevat edasi saab. Siis saab sealt ühe dokumendi ja saame tähtsate onudega edasi suhelda.
Kindlat meelt ja külma närvi soovin. 
Krt see autu on ikka nii kole et multipla ja zuk tunduvad juba päris ilusad...
Nii, see saaga ka läbitud. Tuli välja, et see 500 euri sai liigselt makstud. Üritan selle tagasi saada. Nimelt on sellele autole aasta tagasi see osa ära tehtud ja "ARK" leidis ka vajalikud paprid üles ja saatis mulle kirja, et tüübikinnitus on olemas. Go figure. Sai veidi mõtetult treileriraha maksta aga noh.. hea, et niigi läits. Sai kiirelt peale kirja ka instantsides käidud ja numbrid välja lunastatud. Tagasi Meerika autosse sõites sai lastud ka kindlustus teha ning keerasin numbrid kohe külge ja ÜV punkti poole. ÜV punkti külastus muidugi positiivselt ei lõppenud. Lekkiv roolilatt ja ühel poole mitte võttev käsipidur andsin loa vähemalt kuuks ajaks pidevalt remondikohta sõitmiseks. Järgmine nädal vaatame edasi. Seniks paugutan tiba ringi.
Lehti: 1 2 3 4 5