automoto.ee foorumid

Täisversioon: Pontiac Aztek aka Koletar
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5
Olen küll tegev muudes hvoorumites aga siin mitte  ja seetõttu mõtlesin, et teen oma "uuest" projektis ka teema. Tegu küll pole nii vana aparaadiga nagu siin seltsimeestel Formika ja muud peened härrased aga siiski on tegu Maarjamaal haruldase liikuriga. Minuni jõudis see auto veidi imelikke radu pidi. Registris ta veel pole ja hetkel käivad reanimeerimistööd karpidega. 

Tegu siis siin mõnda aega müügis olnud 2003 aasta Aztekiga mida on nii Autoleht reklaaminud kui ka igasugu sotsiaalmeediad. Algselt hõbedast värvi aga eelmine omanik otsustas ta üle kleepida ja teha temast Braking Badi peategelase auto look-a-likeks. Vabandan siin lugejate ees ja tunnistan, et pole kordagi ühtegi osa vaadanud ega arvatavasti vaata ka. Algselt soovisin üldse Multiplad osta aga nagu ikka lähevad asjad plaanipäraselt just nii nagu elu arvab.

Auto on õnnetus seisus tiba. Kirjutan pärast veidi juttu juurde.

Väike tiiser:

[attachment=83484]
Kiidan autot! Väga kole! Smile

Parimat,
Henri
Kui mainiti Multipljääd, siis see oli ka ju Autolehes Aztekiga samas artiklis, kus osalenud autod konkureerisid üksteisega koledaima auto tiitli üle Smile
Kusjuures nende koledate autodega on selline huvitav asi, et mõned muutuvad oma koleduses aja möödudes lausa ilusaks, kuid vähemalt moo silmis pole Aztekiga seda veel juhtunud. Õnneks tundub, et omanik ei võta seda solvanguna, arvestades teema pealkirja Smile
EI solvu. Aztek on päriselus koledam kui pildilt. Eriti oma "ergonoomilise" sisuga. Õudust.

Hetkel on siis seis selline, et auto on küljekarpide taastamisel. Seis oli selline, et seal karpe enam polnud (ei ühtegi osa kuhu värv või plekk külge hakkaks). Sai süda kõvaks tehtud ja otsustatud, et kui teha siis teha korralikult. Nurga taga Vasja suudaks odavamalt teha aga.. mulle ei meeldi üle jala asju teha ja sai otsust võetud, et teeme asja korralikult. 

Kui uued karbid tehtud ja paar lappi pandud ning värvitud saab edasi tegeleda hoolduse ja veermiku remondiga. 

Sillas tuleb kaikad ära vahetada ning ka amordid. Silla ehitus on küll selline, et kui ameeriklased 70ndal selle valmis tegid arvasid nad, et ega 30 aastat pole vaja midagi teha. Hea, et veel lehtvedrusid pole. ABS vaja elule äratada ja siis lisaks muule ka korralikult hooldus ära teha.

Ja kes kurat on sellega sõitnud 250 000 miili ? Sellele inimesele tuleks medal anda! Sõidukogemus on ikka üsna kehv selle kärakaga.
Austan ennastohverdavaid inimesi. Et seda peletist siis ka Eesti teedel sageli näha hakkaks olema!
(16-09-2020, 21:21 PM)olevtoom Kirjutas: [ -> ]Austan ennastohverdavaid inimesi. Et seda peletist siis ka Eesti teedel sageli näha hakkaks olema!

Tänud. Esialgne plaan on siiski teha tast registrikõlbulik liikur ning proovida ta ära turustada väljaspool kodumaad või kodumaal. Hobisõidukiks on mul hetkel üks 66-nda aasta Auto Unioni pill. Aga elame näeme. Enne mingit äritsemist on mõistlik auto korda teha.Hetkel Euroopras väga ühtegi silmapiiril turus pole.
Paneks siis paar pilti ka karpide olukorrast, mis oli veidi ebameeldiv uudis antud liikurit reanimeerides.
Pealt on ikka koledam kui alt! Big Grin 
Alt on küll ebameeldiv, aga see-eest põhjamaiselt tavapärane.
Kas mingeid valmisplekidetaile sellele on ka saada, või kõik tuleb ise valmis voolida?

Kui veel Aztek vs Multipla koledusvõidujooksu teemal targutada, siis Aztek on selge liider. 
Multipla sisaldab kohati liiga teedrajavaid ja stiilseid kole-elemente, Aztek on lihtlabaselt ebardlik, mis on tavainimesele arusaadavam ja hinnatavam Smile
Tead ei oskagi vastata. Ma arvan, et voolitakse lihtsalt uued. Nii on kiirem ja lihtsam vist. Kuna minu osa on siin arve tasumine siis ma täpselt ei tea.

Aztek on paras värd küll. Sisu ja väliskombo kokku on ikka paras Uwe Bolli film, nii halb, et juba on hea. Laen järgmisse postitusse rohkem pilte ka välisest ja sisemisest ilust.
Mõningaid stiilinäiteid laiast maailmast

Kui on nelivedaja elik offrõud suunitlusega: 
[Pilt: Pontiac-Aztec-4.jpg]
Edasi saab vaadata: https://www.carscoops.com/2020/03/call-u...-half-bad/ 

Tulilinnu motiiviga kukumägi-edissõn ("ma lasin endale linnu teha"): 
[Pilt: aztek.jpg]
Saab jälgida siit: https://www.autoblog.com/2020/04/09/pont...-trans-am/  

Polegi nii hirmus.

EDIT: Üks link läks nihu. Kohendatud nüüd.
Ma vist jään vähemusse, aga minu arust on Aztek siiski täitsa viisakas masin. Eriti, kui võrrelda teda Buick Rendezvous nimelise poolvennaga.

[Pilt: 04-07_Buick_Rendezvous_.jpg]
Pilte ostukhetkest ka ning sai ka väike tuuning autole tehtud roolikatte ja täringute näol.
(17-09-2020, 11:25 AM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]Mõningaid stiilinäiteid laiast maailmast
Mul on ka tunne, et selle asteegi potentsiaal on lihtsalt leidmata.
Müügile on paisatud toorik, mida on vaja edasi voolima hakata.

Multikaga suht sama teema.
foose joonistas hoolega ja välja tuli bemm.
(17-09-2020, 11:04 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Kui veel Aztek vs Multipla koledusvõidujooksu teemal targutada, siis Aztek on selge liider. 
 Multipla on ilus aga Azteki tegelik kaksikvend tuli Koreast ja kandis nime Actyon! Vaat see on veel üks selline auto, mis on oma koleduses juba ilus! Eestiski olemas ja Rootsist saab kastikaid ka. Kindel KKK kandidaat.

Eraldi teemaks on veel sanjongi uroodius ning selle imekena-gigakaunis tagaosa, aga see läheb busside alla. Oleks raha, paneks kaks koledust kokku ja teeks Urood-Äktsioni!

Ahjah, oli täna au seda Aztekit altpoolt vaadata, tehakse ilus plekitöö! 

[Pilt: 1564.jpg]
(17-09-2020, 22:20 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ]
(17-09-2020, 11:04 AM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Kui veel Aztek vs Multipla koledusvõidujooksu teemal targutada, siis Aztek on selge liider. 
 Multipla on ilus aga Azteki tegelik kaksikvend tuli Koreast ja kandis nime Actyon! Vaat see on veel üks selline auto, mis on oma koleduses juba ilus! Eestiski olemas ja Rootsist saab kastikaid ka. Kindel KKK kandidaat.

Eraldi teemaks on veel sanjongi uroodius ning selle imekena-gigakaunis tagaosa, aga see läheb busside alla. Oleks raha, paneks kaks koledust kokku ja teeks Urood-Äktsioni!

Ahjah, oli täna au seda Aztekit altpoolt vaadata, tehakse ilus plekitöö! 

[Pilt: 1564.jpg]
Nuh, selle Actyon Mk.I puhul on tähelepanuväärne, et kõik autoriteedid naersid kõhud kõveras, kui see silmipimestav taies materialiseerus. Ei läindki kaua aega, kui pärsiatäis ärimiisusid ja muidu edukaid seisid järjekorras, et endile Mk.II tellida neeru ja võrkkesta eest. Tuntud ka nimeall Peemvee Haašest või BMW X6. Ja sealt edasi on juba ajalugu, keegi ei jaksa enam kokkulugeda, palju igasugu kupeemaastureid ja muud hobuseokset on vooluliinidelt väljutatud.
Eks see nii oligi, et kunagi naersid neid sittuva küüliku moodi asju kõik ja siis panid rikkurid padavai poodi neid ostma.

Teemasse ka. Vist võiks nädala lõpuks või kunagi hiljem saada auto kätte ja minna järgmisse faasi ehk veermiku töökorda seadmise ja hoolduse faasi. Mingid jupid olid igtahes ära tulnud kuskilt. Eks saan ka nimekirja siia panna.

Isegi isand Formika reklaamitud vene autoportaalis pole ühtegi Azteki müügis. Lisaks pole ka Eestis arvel ühtegi säärast imelooma. See registrisse saamine võib lõbusaks osutuda arvatavasti.
(30-09-2020, 00:08 AM)andresp Kirjutas: [ -> ]Eks see nii oligi, et kunagi naersid neid sittuva küüliku moodi asju kõik ja siis panid rikkurid padavai poodi neid ostma.

Teemasse ka. Vist võiks nädala lõpuks või kunagi hiljem saada auto kätte ja minna järgmisse faasi ehk veermiku töökorda seadmise ja hoolduse faasi. Mingid jupid olid igtahes ära tulnud kuskilt. Eks saan ka nimekirja siia panna.

Isegi isand Formika reklaamitud vene autoportaalis pole ühtegi Azteki müügis. Lisaks pole ka Eestis arvel ühtegi säärast imelooma. See registrisse saamine võib lõbusaks osutuda arvatavasti.
Ei seal arvelesaamisel pole muud nõidust miskit, kui et tüübikaga n.kutakse inimese taskust ebamõistlikke summasid välja.
Vahepeal on vesi merre voolanud ja auto järgmisse etappi saanud. 

Nüüd siis tehakse järgmised asjad:

Hooldus (filtrid, õlid)
Tagaamordid uued
Esiamordid koos vedrudega (kombo oli lihtsalt parema hinnaga)
ABS andur koos rattalaagriga vahetusse ees (taaskord, kombona oli soodsam)
Paar kaigast ja rooliotsad

Eilsed kiirpildid siis sellised:
Lehti: 1 2 3 4 5