Pagan, see pink on üle elanud tuumaplahvatuse mingite remondimeeste näol.
Teema järgmine, sai ta ühe rihmaga ilma õlita käima lastud ja stetoskoobiga kuulatud.
Keskmises ristpeas müra normaalne, ülemises selline laagri ragin sees. Egas midagi võtame lahti.
Ja mis tuleb välja, vertikaalreduktori korpus puruks, freesi telgliigutuse mehhanism katki, ülemises raamis pragu sees.
Fusk raisk, ilmselt sel aastal pidulikku hambalõikust ei toimu.
Remondipärdikud on mingil põhjusel mootoritel faase ringi ühendanud ja selle tagajärjel on vertikaalliikumise lõpplülitid vastupidi
toimetama hakanud, ehk üles liikumisel on piirasendi lõpplüliti allaliikumise oma. Ja sellest tulenevalt on freesi suport sõitnud ülemisse raami kinn
ja sinna prao tekitanud, õlitorud laiaks litsunud ja reduktori korpuse ära lõhkunud.
Katkine raam.
[
attachment=84535] [
attachment=84534] [
attachment=84533]
Vertikaalettenihke reduktor ja tema "kark" et õli väga ei jookseks ja kuidagi koos püsiks.
Tuleva nädal kirjutan valmistajatehasesse ja uurin mida räägivad/pakuvad.
[
attachment=84536] [
attachment=84537] [
attachment=84538]
5 minutit hirmu ja sai maha võetud freespea vertikaalsuporti küljest. Siin on koos kolm ajamit
freesi enda pöörlemine, freesi telgnihutus ja hamba kaldenurk.
[
attachment=84539] [
attachment=84540] [
attachment=84541]
Kogu seda feesi suporti kaalu tasakaalustatakse hüdrauliliselt, seal on pärdikud ka taset näidanud tihendi paigaldusel.
Tuleb ka midagi ette võtta silindri varrega, seal ka risti jutid sees. Ja milline mustus kolvil on.
[
attachment=84542] [
attachment=84543] [
attachment=84544] [
attachment=84545] [
attachment=84546]
Laiaks litsutud õlitorud.
[
attachment=84547] [
attachment=84548]