automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ mootoriga tuletõrje pump
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Meil on raudteemuuseumis järelveetav tuletõrje pump auruvedurile vee võtmiseks. Nõukaaegne ülimasstoodang. 

Palun abi mootori tuvastamisel, kas see on GAZ-21 või GAZ-24 või mingi hübriid. Kahekambrilise karburaatoriga. Kahtlustan pigem GAZ-24.

Sellest äratundmisest on abi õige hõõgarvuga süüteküünalde valimisel, kas A14 või A17 küünal, et siis kas panna 145 või 175 hõõgarvuga küünlad?

[attachment=84201]
[attachment=84202]
[attachment=84203]
GAZ 24.




.
(27-10-2020, 20:55 PM)heiki Kirjutas: [ -> ]Meil on raudteemuuseumis järelveetav tuletõrje pump auruvedurile vee võtmiseks. Nõukaaegne ülimasstoodang. 

Palun abi mootori tuvastamisel, kas see on GAZ-21 või GAZ-24 või mingi hübriid. Kahekambrilise karburaatoriga. Kahtlustan pigem GAZ-24.

Sellest äratundmisest on abi õige hõõgarvuga süüteküünalde valimisel, kas A14 või A17 küünal, et siis kas panna 145 või 175 hõõgarvuga küünlad?

Näeb väga 24 välja.

Kui te tahate seda mootorit päriselt ka kasutada ja sinna lubab uhkus ka kapitalistlikku rämpsu keerata, siis valutum on kohe minna päriselt töötavate anaal-loogide peale (näiteks NGP BP5HS on hää olnud).
Oligi mõte uhkus alla suruda ja kruvida külge kapitalistlik rämps. Piibu alt väga välja ei paista mis seal on. 
Mul ongi olemas just üks komplekt NGK BP5HS mis vastab hõõgarvu poolest A14 küünlale (hõõgarv 145), aga tekkis kahtlus kas pigem peaks olema NGK B6HS, mis on A17B analoog (hõõgarv 175).
Kas seal mitte A11B ei peaks olema? Ega väga vahet ei ole. Väljapakutud asendus on täitsa ok
Reaalse vajaduse põhiselt oleks ehk kavalam läheneda karburaatoriga bensiinimootori küünalde probleemile?
Enne peaks ikka töötingimused selgeks tegema sest nagu autolgi saab ka pumpa kasutada pensionäri kombel vaikselt ja rahulikult ning ka nagu noor ralliäss ringrajal.
Kui see pump pannakse niisama naljapärast käima kergelt ülejooksva karbussiga ja operaatoriga kes ei tea palju võib olla ujukiruumis kütusetase et väiksel koormusel bensiin peapihustist ei tilguks ning kuidas täpselt antud mootoril õhuklappi kasutada.
Lisaks ei saa ta ka koormust ega lähe ka kunagi korralikult töötemperatuurini ei ole vahet mis küünlaid seal kasutada.
Nagunii saavad märjaks ega tööta ja sel juhul hõõgarv 3  ka ei päästa.
Kui aga vastupidi, et lastakse kergelt mootoril soojeneda ning siis antakse põhjagaas kuni mootor saavutab normaalse töötemperatuuri võiks proovida  arvuga 6, isegi 7 küünlaid ja kui jäävad liiga heledaks 8 või isegi 9 võib vajalik olla.
Mul see häda Volga mootoriga tõstuki peal juba mitu aastat nähtud et kui ikka teha minutilisi sutsakaid külma mootoriga ja operaatorid ei tea kuis õhuklapiga ringi käia siis tal tekib korra päevas küünaldega probleem.
Paned aga ise käima, teades palju ja kaua vaja õhuklappi, käsigaas peale et käiks umbes 1500 pöördega kuni temp 90c pole mingit muret küünaldega.
Kasutuses on aga küünlad nr.4 sest koormust see mootor seal ei saa nii pikalt et küünlad liiga heledaks muutuks.
Mootor väljanägemiselt on küll GAZ 24. Kuid ehk peaks ennem uurima mootorinumbri ees paiknevat tähistust. Kas see on 24D või 24-01. Esimene on standardmootor, teine vähendatud surveastmega taksomootor, mis paigaldati mudelile GAZ 24-01.