automoto.ee foorumid

Täisversioon: E28 520
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tõenäoliselt on minuga läinud nii nagu paljudel teistel siin foorumis, kuidagi ei anna rahu esimene oma auto. Ta polnud võib olla kõige ägedam, mis seni omatud on, kuid siiski esimene võimalus olla oma liikumistes vaba. Minu esimeseks sõidukiks sattus BMW 525e aastast 85 ning olles ise varastes 20ndates ei osanud ma sellel ajal hainina disaini väga kõrgelt hinnata ning peale mõnda aastat muretuid kilomeetreid sai ta aastal 2007 maha müüdud, kuna esi vasakut ratast tungrauaga tõstes polnud enam võimalik juhi ust avada/sulgeda(probleem, mille lahendamine ei tekitaks täna mulle raskusi). 
Kuna viimastel aastatel on selgeks saanud, et kindlasti tahan omada veel ühte e28-t. Soovitatavalt muidugi 525e 85a sinise sisuga jne, kuid peamine oli siiski leida auto, millest midagi ehitama hakata.
Auto otsingud osutusid oodatust keerulisemaks. Kuna otsisin võimalikult odavalt remonti vajavat autot, siis küll oli problemiks hind, segadus dokumentidega või laiskus minna autot teise eesti otsa vaatama. Kuid umbes 1,5a tagasi õnnestus leida sobilk isend kõigest paari km. kaugusel kodust. Auto polnud müügiportaalides üleval, kuid kirjake tel.nr-ga postkasti ning varsti veereski masin juba minu hoovi. 
Tobedal kobel ei taibanud toomisest ja algsest olukorrast ühtegi pilti teha, ju siis oli elevus liialt suur.

Kui ma ei eksi, siis kirjutas vist foorumlane Fomka ühes oma postituses, et ükskõik kui palju sa neid roostes keresi näinud oled ja tööde mahuga vastu näppe saanud, suudab iga uus projekt negatiivselt üllatada.
Kuigi tungraua kohad tundusid pealevaadates kõvad, siis tõstma enne ei hakanud, kui kõik see mida pealtpoolt võimalik eemalda läinud on. Abi polnud, tungraud venis pikemaks, kuid auto maast kõrgemale mitte. Enne liivapritsi otsustasin küljekarbid ja taga koopaääred küljest lõigata. 
[attachment=84713]
[attachment=84717]Kui algselt tundus, et keret pole varem lapitud, leidsin kõrvalistuja jalge alusest plekist siiski kiirparanduse jälgi
Kas esimesed amordikannud on juba hoolikalt üle vaadatud?
Ja tagasilla kinnituskohad?
Kas haininadele on veel karbi- ja kaareplekke saadaval või peab neid "leiutama" ?
Tänavapildis, vähemalt Tartus, on e28 veel üsna sagedane esineja.
(20-11-2020, 15:24 PM)twist Kirjutas: [ -> ]Kas esimesed amordikannud on juba hoolikalt üle vaadatud?
Ja tagasilla kinnituskohad?
Sellised olid esimesed amordikinnitused peale liivapritsi ja mõningast töötlust puuri ja lõikekettaga,pool tuli uus teha
(20-11-2020, 18:21 PM)TeeTL Kirjutas: [ -> ]Kas haininadele on veel karbi- ja kaareplekke saadaval või peab neid "leiutama" ?
Tänavapildis, vähemalt Tartus, on e28 veel üsna sagedane esineja.
Karp ja tiivakaar on saadaval. Väike üllatus oli, kui küljekarbil ilutses kiri e12, kuigi tellitud oli e28 karp. Aga tegelikult mõlemad üks ja sama asi. 
Tellides Opel Senator B-le  küljekarbid, sain ka Omega A karbid, kuid sobisid valatult Smile(kes ei tea, siis Senator B uste auk ja suur osa kerest on sama mis Omega A).
Seda õnnetukest, millest mina tahtsin jälle autot teha sai palju voolitud
Vinge, et vanakese ette võtsid ja pressi alla minekust päästsid.
Aga ennem keevitamist tuleks ikkagi vana värv alt maha käiata. Tunduvalt lihtsam keevitada ja tulemus jääb ka kõvasti kvaliteetsem.
Alguses oli kirjas, et roogitud kere läks liivapritsi. See punktitud tiivakaar ehk ei anna kogu infot.
Naljakoht....   Ma tahtsin just küsida, et kuidas tiivakaarte asukohad liivapritsi minevale kerele märgiti ja siis vaatab vastu selline pilt ja õigustatud torin Sad
Suht vähesed raatsivad uhkeldada,tagaotsa sise kaare välimise servaga,mis oleks vast sellise töö juures peris huvitav osa.Kus kasutatud erinevaid lähenemis meetodeid,tervet kaareosa tervest plekitükist välja voolida,oleks vast kunst-tükk...Need igasugu ime vigurid,mis kahandavad,venitava,rullivad jne.Lgp.
Ma ei näe siseosa tegemist aga oleks huvitav küll näha.Ise pusisin ka möödunud talvel sellise asjaga.Siis ostsin natuke abivahendeid ,riistu ja osad tegin ise.On täiesti tehtav küll.
Sisosad ühed kergemini voolitavad asjad. Aga edu projektiga. Pole just igapäevane liikur enam.
Siseosa tegemisest kahjuks pilti pole, kuid erinevalt Wagoneri Mustangi koopa pildist, panin mina kõigepealt paika välimise pleki ja siis keevitasin sisemise. Seda tegin seetõttu, kuna kartsin, et pärast ei sobi mul sisemine ja välimine kaar kokku.
Isepuurivaid plekikruve ikka oleks ju mõned ehk leidunud......
Ega seal vahet pole kuidas teha. Igaljuhul on hea näha,et buumer uue elu saab. Ja seda korralikult tehes.
Täna sai ka salaruumist üks E28 päevavalgusesse tiritud  Big Grin Maalri oma mul. Väga heas korras kerega. Kunagi saab kindlasti superluks.
Veelkord jõudu projektiga ja ära latti alla lase.
Suured tänud heade soovide eest.
Veel mõned pildid seni tehtust.
(23-11-2020, 13:05 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Sisosad ühed kergemini voolitavad asjad. Aga edu projektiga. Pole just igapäevane liikur enam.

Nooei ma nüüd küll miskit halvustavalt ei mõelnud,sa ei pea hakkama siin miskit tõestama.Kes iganes misiganes miskit säänset teeb,alati lgp.Olgu see tegemine ss puust,paberist,plastikust vm.Kuigi kui su kallal nüüd norida veic,ss sellist pilti ma küll ei julgeks demonstreerida.Minu jaoks on see sisekaare tegemine paras  Sad ,olen ka heiki viisi teinud,kui kudagi ei saa ss kudagi ikka saab.Rahu ainult rahu,see kõikse suurem väärtus