28-05-2004, 16:26 PM
Kuna hetkel on minu planeerimisosakond tühikäigul, st kõik projektid seisavad töö, mitte ideede nappuse taga, siis mõtlesin et kunagi pole liiga vara foorumis kõvatama hakata
Ühesõnaga, kuna naftavarud on otsakorral ja tulevikus me sõidame kõik elektrimotorolleritega, siis tuli mõte võtta üks suur ja mugav auto ja teha sellest hi-teci ning mugavusvarustuse lisamisega \"maanteekindlus\".
Keskse kontrollerina toimiks tavaline PC, mis ilmselt ei ole kõige töökindlam lahendus, aga see-eest võrdlemisi odav ja väga mõnusalt programmeeritav-liidestatav ükskõik-mida-tegema. Peamistest funktsioonidest võiks olla kõigi elektriliste mugavusvidinate tsentraliseeritud juhtimine, mis võimaldaks teha kombosid stiilis kui paned klaasipuhastajad tööle läheb katuseluuk kinni, kui teed pagasiluugi lahti ei saa autot käivitada, konditsioneeri-kütte juhtimine jne. Pluss veel muidugi igasugu lihtsad asjad, helisüsteem, gps jne.
Samas ainult arvuti pardale võtmisega veel luksusautot ei tee, väga oluline on ka näiteks juhtimise mugavus (automaatkast, konditsioneer, võimendid), üldine töökindlus, vedrustus jne. Ehk siis algmaterjal peaks ka tasemel olema.
Hetkel on tehtud niipalju, et kui vooluallika korralikult tööle saab (nõuab teadmisi upsi siseehitusest mida mul veel pole, probleemiga tegeletakse), siis hakkab opel mp3sid mängima ja võibolla ka midagi muud lahedat tegema. Peaks oma kehva vedrustuse ja vibreeriva diisliga piisavalt nõudlik testikeskkond olema, mis puudutab PC vastupidavust autokasutuses.
Miks ma selle teema tegin? Peamiselt selle pärast et leida sobivat toorikut. Minu kogemused suurte autodega piirduvad esimese ja kolmanda põlve Ford Scorpioga, 1gen sedaan on minu arvates väga õnnestunud disainiga, ruumi on palju, Chia varustustaseme juures on igasugu elektrividinaid oma aja kohta piisavalt, juhtida on ülimugav, hind on mõistlik jne. Muidugi mersu S-klassi vastu ei saa aga noh, selle hind on ka vastav Aga näiteks vana Opel Omega tundub ka täiesti sobiv, äkki ka VW Passat? Mingi 80ndate ameeriklane oleks vist ka lahe, aga nende disain ja üldine konseptsioon on natuke mööda, sellise auto puhul on euroopas 80ndate teisel poolel valitsenud ettevaatlik futu-ihalus, kiilukuju, kandilised laternad, pea olematu kroom jne minuarust väga teemasse.
Aga kindlasti on keegi veel umbes sarnaseid mõtteid mõelnud, niiet laske aga ideedel voolata. Igasugu edevaid tuuningkärusid ehitatakse küll, aga pole nagu silma jäänud, et keegi kuskil hobikorras tavaautost LUKSUSAUTOT ehitaks
Ühesõnaga, kuna naftavarud on otsakorral ja tulevikus me sõidame kõik elektrimotorolleritega, siis tuli mõte võtta üks suur ja mugav auto ja teha sellest hi-teci ning mugavusvarustuse lisamisega \"maanteekindlus\".
Keskse kontrollerina toimiks tavaline PC, mis ilmselt ei ole kõige töökindlam lahendus, aga see-eest võrdlemisi odav ja väga mõnusalt programmeeritav-liidestatav ükskõik-mida-tegema. Peamistest funktsioonidest võiks olla kõigi elektriliste mugavusvidinate tsentraliseeritud juhtimine, mis võimaldaks teha kombosid stiilis kui paned klaasipuhastajad tööle läheb katuseluuk kinni, kui teed pagasiluugi lahti ei saa autot käivitada, konditsioneeri-kütte juhtimine jne. Pluss veel muidugi igasugu lihtsad asjad, helisüsteem, gps jne.
Samas ainult arvuti pardale võtmisega veel luksusautot ei tee, väga oluline on ka näiteks juhtimise mugavus (automaatkast, konditsioneer, võimendid), üldine töökindlus, vedrustus jne. Ehk siis algmaterjal peaks ka tasemel olema.
Hetkel on tehtud niipalju, et kui vooluallika korralikult tööle saab (nõuab teadmisi upsi siseehitusest mida mul veel pole, probleemiga tegeletakse), siis hakkab opel mp3sid mängima ja võibolla ka midagi muud lahedat tegema. Peaks oma kehva vedrustuse ja vibreeriva diisliga piisavalt nõudlik testikeskkond olema, mis puudutab PC vastupidavust autokasutuses.
Miks ma selle teema tegin? Peamiselt selle pärast et leida sobivat toorikut. Minu kogemused suurte autodega piirduvad esimese ja kolmanda põlve Ford Scorpioga, 1gen sedaan on minu arvates väga õnnestunud disainiga, ruumi on palju, Chia varustustaseme juures on igasugu elektrividinaid oma aja kohta piisavalt, juhtida on ülimugav, hind on mõistlik jne. Muidugi mersu S-klassi vastu ei saa aga noh, selle hind on ka vastav Aga näiteks vana Opel Omega tundub ka täiesti sobiv, äkki ka VW Passat? Mingi 80ndate ameeriklane oleks vist ka lahe, aga nende disain ja üldine konseptsioon on natuke mööda, sellise auto puhul on euroopas 80ndate teisel poolel valitsenud ettevaatlik futu-ihalus, kiilukuju, kandilised laternad, pea olematu kroom jne minuarust väga teemasse.
Aga kindlasti on keegi veel umbes sarnaseid mõtteid mõelnud, niiet laske aga ideedel voolata. Igasugu edevaid tuuningkärusid ehitatakse küll, aga pole nagu silma jäänud, et keegi kuskil hobikorras tavaautost LUKSUSAUTOT ehitaks