automoto.ee foorumid

Täisversioon: 1973 Opel Kadett Coupe F
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Selline asi siis laekus Mägrafarmi. Millega seoses võib pakkuda igasuguseid elusaid plekke ja miksmitte ka vileuusi klaaside ja luukide tihendeid.

[Pilt: 131930589_399581254803943_48977081556287...e=6004D012]
[Pilt: 131182107_399586884803380_88251515145074...e=60043DE4]
Vööriosa plekid peaks vist limusiinversiooniga samad olema? Neid saab Suomaaliast tükkis ülejäänud autoga naljaraha eest. 

Millise jõuallikaga teda õnnistatud on? Sportlikud 1078ccm brutaalse 33kiluvatiga?
(20-12-2020, 21:41 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Vööriosa plekid peaks vist limusiinversiooniga samad olema? Neid saab Suomaaliast tükkis ülejäänud autoga naljaraha eest. 

Millise jõuallikaga teda õnnistatud on? Sportlikud 1078ccm brutaalse 33kiluvatiga?
Vöör klapib jah igasugustega olulises osas. A jõuetuseallikaks on ikka vägivahva piigplokk 1196 kubesentimeetrine ja 60 eeslijõuga.
Tuleb meelde 15 aasta tagune aeg kui siin foorumis olid Kadett (B) üsna populaarne "restaureerimisobjekt", projektipäevikud sellest ajast.
Sealt ksf. uglyant võttis tolle aja kohta universaal Kadett B taastamise väga põhjalikult ette (teema), kahjuks pildid nüüdseks kadunud. Küll aga oli tal doonormasinaid ka nii, et kui temaga veel kuidagi kontakti saaks, siis ehk miskiseid juppe veel nüüdselgi ajal üle.

Edu masinaga!
Vaatasin ka seda masinat müügikuulutuses ja peaaegu pidin ära tooma. Siiski sekkus kaine mõistus ja ütles, et kulla mees, pane oma kodused 2 projekti ennem liikuma kui uue tood. 

Kere paistab pealtvaates päris kobe olema, kas põhjaalus on ka samasugune? Edu masina taastamisel.
Minu arust see massin juba aastaid müügis olnud.
Kusjuures ilmnes, et olen seda autot oma silmaga ca 20 aastat tagasi siinse esimese omaniku valduses näinud. Esimene omanik oli sõbra tädimees ja teine täditütar. Smool vöörld aisei.
Kummaline junntükk, palju õnne ja edu.


Kas see on hetkel ka omal jõul võimeline liikuma?
(22-12-2020, 18:51 PM)As TroSS Kirjutas: [ -> ]Kummaline junntükk, palju õnne ja edu.


Kas see on hetkel ka omal jõul võimeline liikuma?
Jah
KAs ka sellel on 12 tollised veljed?
(22-12-2020, 22:24 PM)As TroSS Kirjutas: [ -> ]KAs ka sellel on 12 tollised veljed?
13
Seekord kadedusest siniseks ei lähe,aga kiiduväärt ost. Tuleb rohkem originaali suunas või väljub kontrolli alt  Big Grin
Väga stiilne masin, jõudu ja jaksu!
Ma olen selle masina pilti päris mitu korda vaadanud ja pean vist kinnitama,et sellist versiooni ma pole liikluses mitte kunagi näinudki, just kupee versiooni
Kupeesid oli mitmes versioonis, peale olemasoleva ka nö löpustega variant.
https://www.carthrottle.com/post/a7v246m/
Lisaks ametlikele kupeedele oli tootmises ka kaheukseline kiirperse, mida tehas arvas sedaani olema ja mida enamus inimesi peaksid kupeeks. Mitte selles võtmes, nagu tänapäeval ringisõitvad kupeetornkraanad ja kupeesegupirnid.

[Pilt: 800px-Opel_Kadett_B_BW_2016-07-17_13-28-59.jpg]
[Pilt: opel_kadett_1967_pictures_1.jpg]
[Pilt: Kadett-varia.JPG?1608751668661]
Sellelt pildilt saab järeldada,et suht 4 versiooni olid kupee moodi..
Auto on vägev, hoidsin isegi oksjonil silma peal. Selle ajastu ascona b veljed oleks pakkuda, kui huvi
(24-12-2020, 00:10 AM)I.A Kirjutas: [ -> ]Auto on vägev, hoidsin isegi oksjonil silma peal. Selle ajastu ascona b veljed oleks pakkuda, kui huvi
Õiglase hinnaga retrovõluveljosid võib alati pakkuda.
Kui seda oranži fašistbacki kauemaks vaatama jääd, tuleb silmade ette '69 Roadrunner.
Lehti: 1 2