22-12-2020, 15:18 PM
Tere!
16.10.2020 Algas minu jaoks neljas hobi auto taastamise projekt. Inglise auto valik oli puht välimus, mis mind tõmbas. Eelnevalt Saksa ja vene raud on olnud täitsa teisest maailmast. Tehniline ülesehituse loogika tekitavad siin juures tunde nagu oleks tehases ikka midagi pooleli jäänud aga tunnistati müügiküpseks. Releed ja kaitsmed on kavandatud üle auto laiali, nii nagu juhtmed jooksevad. 11 kaitsmega kaitsmeplokk on tal küll olemas aga lisaks leidub palju kaitsmeid ka kapoti all (N: esituled). Pole viga kõik liinid on hästi järgitavad.
Jaguar XJ6 Seeria 2 1978
Esialgne seisukord: Ei sõida
![[Pilt: MWsd2gO8yg13izwUxPF2m2RmpyaRUkFUWGdrXHm1...c_8iAiepZh]](https://lh4.googleusercontent.com/MWsd2gO8yg13izwUxPF2m2RmpyaRUkFUWGdrXHm1Ne1-j-cBmrqoYmfzICHzNDA84dnQXAY6KGlGXhI43y0q9jL99qXpq3P-ejwDZ5WqxmpNQ83X-uhQZEyV6mLxIQc_8iAiepZh)
Ostetud, pestud, garaaži lükatud
![[Pilt: 08CLPVyL1VFjDfDvlh_yO_4bXzd9PHTxo2lAOwqe...h6jpZSyc8T]](https://lh5.googleusercontent.com/08CLPVyL1VFjDfDvlh_yO_4bXzd9PHTxo2lAOwqeUkz7Gig72bpK8OAZknwSva-U_dK-PrlBxG7-DG1mmq7L_3yevl0vNnGXKvFfaeyNdixJ11arNQwBtPHPKZMEqSh6jpZSyc8T)
![[Pilt: 9Bmu8pDdA9Y4w839q2MXGVf6r--w5Lehlong8a78...L7EEsno2Tx]](https://lh6.googleusercontent.com/9Bmu8pDdA9Y4w839q2MXGVf6r--w5Lehlong8a78dtY-l8g2TPblGPloBOgiCuJH32bcw2ceVJXVO63-4SiRrFZzsV2eaktSNYKyUKIoQifhb5Wu69eziJUeEmin_VL7EEsno2Tx)
![[Pilt: O5OZtZF1K3OCkhVheP972K194YYFOzm0CVMge_cW...riKuCSrAST]](https://lh3.googleusercontent.com/O5OZtZF1K3OCkhVheP972K194YYFOzm0CVMge_cW-fUqAAkZ_fK7QMCuVm-VtT3Tmjh-sJtvBQIWOOtjxjji6ACpaU_rPqlhfmMbDLUH7YLJBHxiMGam7sTrb7d4ZsriKuCSrAST)
Algas sisu koristamine. Hiirte pesasid oli kogu auto täis. Hiirte mustuse koritsamist jagus mitme nädala jagu..
..ja sellega kaasnev, silmi kipitama panev, “aroom”
18.10.2020
Mõsta mõista, mis on põhja all. Pilguheit. All on üpris värsked amordid. Kogu piduritorustik on välja vahetatud vasest torustiku vastu. Tundub, et ka pukside ring saanud vähe sõita. Aeg ei ole aga armuline. Vähe sõitnud või mitte. Seisnud on ta siiski ~7 aastat.
Pukside ja liigendite kiitmine ei kesta kogu kere ulatuses. Karbid osaliselt pehmed, väikesed põhjaluugid, tagasilla reaktiivvardad roostetanud auklikuks, roolilatt jätab õliga enesekindlalt jäljge auto liikumise suunast teel.
Huvitavad tehnilised lahendused ja tähelepanekud. Tagumised pidurid on diffri küljes. Ilmselt vedrustamata massi vähendamiseks. Tagasillal 4 vedru. Sõltumatu vedrustus samas kasutusel reaktiivvardad. Tehase juhend näeb ette tagapidurite hoolduseks kogu tagasilla ära võtmist. (saab ka ilma tegelikult)
![[Pilt: cREqPi7Mf-4xEfNyoTQG9SJaroH7fyRfdM9WS-EL...QxmlAYW3Xl]](https://lh6.googleusercontent.com/cREqPi7Mf-4xEfNyoTQG9SJaroH7fyRfdM9WS-ELIC7ulohlko03Na_WGWo7EQepvjOO9LJcd4WzXwX7Qp77kG0-9GZdYX2K1YZIb9zJbXteuW6x_FrccOHYDp1OHFQxmlAYW3Xl)
![[Pilt: Uz5Xp-QahW09U2mKdsRc-HlA4ISyzSGQESjL-wn_...AjaafM2_kZ]](https://lh5.googleusercontent.com/Uz5Xp-QahW09U2mKdsRc-HlA4ISyzSGQESjL-wn_8wKBzZQZ1FqUlERbwqOPsWSccTprHuO6C8h-q5lLqHGfzyv9gIAWmYmmgDYU1mK7OCQxYTgcWzOSoMi_8yvchwAjaafM2_kZ)
![[Pilt: 3ioxrmIT2ZVA176H6NCCS8rM9Td_mcnk_TTSx8qH...o08GAmvaRk]](https://lh4.googleusercontent.com/3ioxrmIT2ZVA176H6NCCS8rM9Td_mcnk_TTSx8qHVGrsAoelOyvmc-0_BE-GA_Q937_hA--sJbpI_d_XBCsP9zpC-Ah_jhr8taadxzPeFLDokbXOmCVaznHJv_Srdoo08GAmvaRk)
![[Pilt: niUA1t10sAYNTtulwj-h_MQBumNqIa5KVhZ-wSoP...amUfk6R3kP]](https://lh3.googleusercontent.com/niUA1t10sAYNTtulwj-h_MQBumNqIa5KVhZ-wSoPvw-_P3lXRrjt5-CxCjHmK0tBRH88xQOsnTWhgQbh3jqnY4R_9zy6Ffabu_PVpM-tslp1fVcas1gi_aOGSDkrW8amUfk6R3kP)
(postitus tundus foorumi jaoks liiga pikk. Jätkan järgnevates postitustes)
16.10.2020 Algas minu jaoks neljas hobi auto taastamise projekt. Inglise auto valik oli puht välimus, mis mind tõmbas. Eelnevalt Saksa ja vene raud on olnud täitsa teisest maailmast. Tehniline ülesehituse loogika tekitavad siin juures tunde nagu oleks tehases ikka midagi pooleli jäänud aga tunnistati müügiküpseks. Releed ja kaitsmed on kavandatud üle auto laiali, nii nagu juhtmed jooksevad. 11 kaitsmega kaitsmeplokk on tal küll olemas aga lisaks leidub palju kaitsmeid ka kapoti all (N: esituled). Pole viga kõik liinid on hästi järgitavad.
Jaguar XJ6 Seeria 2 1978
Esialgne seisukord: Ei sõida
Ostetud, pestud, garaaži lükatud
Algas sisu koristamine. Hiirte pesasid oli kogu auto täis. Hiirte mustuse koritsamist jagus mitme nädala jagu..
..ja sellega kaasnev, silmi kipitama panev, “aroom”
18.10.2020
Mõsta mõista, mis on põhja all. Pilguheit. All on üpris värsked amordid. Kogu piduritorustik on välja vahetatud vasest torustiku vastu. Tundub, et ka pukside ring saanud vähe sõita. Aeg ei ole aga armuline. Vähe sõitnud või mitte. Seisnud on ta siiski ~7 aastat.
Pukside ja liigendite kiitmine ei kesta kogu kere ulatuses. Karbid osaliselt pehmed, väikesed põhjaluugid, tagasilla reaktiivvardad roostetanud auklikuks, roolilatt jätab õliga enesekindlalt jäljge auto liikumise suunast teel.
Huvitavad tehnilised lahendused ja tähelepanekud. Tagumised pidurid on diffri küljes. Ilmselt vedrustamata massi vähendamiseks. Tagasillal 4 vedru. Sõltumatu vedrustus samas kasutusel reaktiivvardad. Tehase juhend näeb ette tagapidurite hoolduseks kogu tagasilla ära võtmist. (saab ka ilma tegelikult)
(postitus tundus foorumi jaoks liiga pikk. Jätkan järgnevates postitustes)