automoto.ee foorumid

Täisversioon: - 2 ei käivitu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere. Mure selline, et kui viskab paar miinuskraadi, siis ei jaksa starter ringi vedada. Selline mulje, et aku tühi. Aku igati OK. Täku juhtmed ka külge ühendatud aga teeb pool pööret. Rohkem jõudu pole. Esimestel külmadel täkuga käivitus ja kui korra mootor käivitunud, ei mingit probleemi. Hommikul korra käima saab, pole ka õhtul miskit probleemi käivitada. Tegemist siis Kia Carnivali 2,9 diisliga ja automaatlkastiga. Ei saa järgi ka vedada, et mootorit saaks ringi käima. keegi ehk juba selle reha otsas komistanud.  :-(
Ma pakun, et starteri puksid on läbi ja need tuleb vahetada
(12-01-2021, 05:39 AM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]Ma pakun, et starteri puksid on läbi ja need tuleb vahetada
puksid võivad ka kuivad olla ja starter lahti määre vahele on mind ennast kunagi ilusti aidanud.
Kõik starteri tööd mõjutavad juhtmed vaata üle - mootori ja kerevaheline mass, akujuhtmed. Testriga kontrollitud ühenduse olemasolu ei garanteeri alati suurte voolude liikumist.
Palju see "aku OK" voltides teeb käivitamise ajal? Soovitan mõõta nii aku klemmidelt otse kui kaablikingadelt kaabli väljaviigust. Vahel on üllatavalt suur erinevus, kuigi pealevaadates on klemmid puhtad ja kenad.
Aku miinuse ja mootori halja metalli vahele pandud hea käivituskaabel muudab midagi?
Kas starteri mootori klemmilt käivitamise ajal pinget mõõta annab? Palju seal on?
Kas peale käimawägistamist on kuum kogu starter, mingi koht starteri kestast (staatorimähisest) või ainult tõmberelee klemmideosa?

Kuigi tõenäoliselt on starteri puksid labaselt läbi. Starter kaotab tsentrist väljas rootori tõttu jõu, hakkab kuumenema ja edasine Hirošima on vältimatu.
Tegelt sisse kusevad pihustid saavad ka täpselt sama asja teha.
(12-01-2021, 13:27 PM)Urmet24 Kirjutas: [ -> ]Tegelt sisse kusevad pihustid saavad ka täpselt sama asja teha.

Mitte korras starteri, kaabelduse ja akude korral. See mersult ostetud pada ei suuda tekitada hüdrolukku mõne tilkuva otsaku pärast.
Endal ka olnud pukside teema,  on ka tõmberelee kontaktide plaat hukas olnud, et voolu pole piisavalt läbi läinud, kuid kõike saab kontrollida kus pingelang tekib-millisel klemmil. Kui harjad ka väga sitased võivad jama tekitada. Mäletan aega, kui osteti tööjuurde KIA kaubik (1995) oli uhke ja ilus aga kui läks temp alla -10 siis see pann enam käima ei läinud ka uuest peast. Tänapäeva KIA kvaliteet tolleajaga ikka öö ja päev.
kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
(12-01-2021, 16:52 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
korralik täkk aitab.
(12-01-2021, 16:52 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata

Välistada ei saa enne mõõtmisi midagi, aga ma kaldun ka viga kusagil  jõuvoolu kaabelduses pesitsevat.
Mina soovitaks mõne pädeva auroremontija juurde pöörduda, kui ise matsu ei jaga. Mingite foorumite saripostitajate jutu järgi ei saa nagunii tõde kunagi teada Smile
(12-01-2021, 16:52 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
Aku välistan.
(12-01-2021, 23:57 PM)Peter Kirjutas: [ -> ]Aku välistan.

Mille alusel? Eeldused peavad millelgi põhinema. Parem, kui mingile mõõduriistale.
Akule koormushark ja starter hooldeks maha.
(12-01-2021, 17:09 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(12-01-2021, 16:52 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]kui soojalt veab lõbusalt,siis starteri pigem välistaksin.mitu volti näitab tester enne külmkäivitust.kui aku kehv,siis ei pruugi ka täkk aidata
korralik täkk aitab.
 Kõige tavalisemate käivitusabijuhtmetega nagu 90% inimestel on, ei saa pehme akuga diislit käima.
minul muidugi palju kogemusi diislitega pole.
mingi tühine poolteist milli versta vast ainult sellistega sõidetud veerand sajandi jooksul.
aga selle vähese pealt julgeks väita, et suurima tõenäosusega on starter otsas.
soojalt lõbusalt keriv ei tähenda korrasolekut.
teenusena mõnikümmend raha pukside vahetuse eest ja elu jälle lill.
Mul lõppes kunagi bensiinika starter ära külmade saabudes. Soojadega käivitus hästi, tuli esimene külm ilm siis nagu poos kinni aga läks käima. Siis olid jälle mõnda aega soojad ilmad ja läks ilusasti käima.. läks uuesti krõbedaks ja 4 käivitust sain teha kuniks jäi alles ainult pendiksi plõks.. kus juures kõrvaga kuulda, et järjest haledamaks läks see käivitus.

Lahkus ühendus pendiksi ja starteri mootori vahel, see lihtsalt korrodeerus läbi.. ja eks külmadega suuremat voolu vaja, mis kiirendas protsessi. Aga kõik see kuuaega mis esimeste märkide ja lõpliku koolemise vahele jäi käis ilusasti.
no kui aku ja starter on välistatud,siis peaks ju auto käima minema Smile.kui tundub keeruline testriga kontrollida aku korrasolekut,siis juhtmete kontrollimisest pole mõtet rääkigagi
Kui mingil masinal hakkab starterikepp pihta, siis olen pikemalt piinlemata reduktorstarteri hankinud. Saada igasugustele. Vaid Honekeri Multicaril ei aidanud ka see. Aga see-eest RS 09 sai tema vana starteri omale ja väga rahul sellega.
Minu kohta saab öelda- lõigatud laps kardab nuga. Pöidlaküüs hakkab tagasi kasvama, muu juba ok. T16m oli suvel kaua seisnud, sai aku peale pikendusjuhtmega täkust lisa üritatud. Jurakas käis, hea et silmi midagi ei tulnud.
Lehti: 1 2