automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nõukogude Buick
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
(08-03-2021, 14:14 PM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Milline on plaan ratastega?
 Otsin võimalusi need veljed valmistada. Momendil tehakse 3D jooniseid. Mull noorem poiss ja väimees kõvad IT vennad, vast teevad midagi normaalset valmis. Kui Eestist tegijat ei leia, tehakse Ukrainas. Igal juhul saavad olema. Ega see ainus probleem pole. Ilukilbid, õigemini kopsikud ka tarvis teha. Sisemised akna ja uste raamid ka puidust. Nende tegemine ka problemaatiline, mitte küll nii suur probleem kui veljed ja kopsikud. Kusagil oli kirjas, et need autod olid enamuses mustad aga oli ka sinine, roheline ja tume punane variant. Praegu mõtlen, mis värvi peaks kabiini tegema. Kaldun rohelise poole. Poritiivad tulevad niikuinii mustad.
[attachment=86664]
(06-02-2021, 21:28 PM)Marko Kirjutas: [ -> ] Mitte keegi ei hakka uut vormi tegema 24 ratta jaoks kui on võimalik valida tootmises olevate südamike vahel.

Kas tõesti mitte mingid kilbid tollest ajast ei kattu? Muidugi võib ka nende hankimine raskendatud olla, arvestades kui palju aega on möödunud.
(08-03-2021, 23:07 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2021, 21:28 PM)Marko Kirjutas: [ -> ] Mitte keegi ei hakka uut vormi tegema 24 ratta jaoks kui on võimalik valida tootmises olevate südamike vahel.

Kas tõesti mitte mingid kilbid tollest ajast ei kattu? Muidugi võib ka nende hankimine raskendatud olla, arvestades kui palju aega on möödunud.
 Seni pole leidnud ja 5 aastat olen otsinud. Paistab, et seltsimeeste oma looming.
Ehk saab siiski lihtsamalt läbi kui suurest kamakast freesimine. Kunagi sai 4 alumiiniumtüki jaoks treitud puust tempel - matriits. Sul vist 2 plekitükki vaja kujusse saada? Peab natuke mõtlema.
Kammisin ka neid pilte ja ei leidnud midagi.

Buick 1931 - 19 tolli
Buick 1932 - 18 tolli
Buick 1933 - 17 tolli
ehk siis, sel ajal velje mõõt pidevalt muutus.
20´ndate lõpus kasutati plekkvelgi, aga siis oli mõõt palju suurem.
Vist ei läinud hästi kaubaks ja kodarvelg tuli vahepeal tagasi.
30 ´ndate plekkveljed on aga juba keerulisema kuju ja aukudega,

Dodge 1926 velg näituseks:
[Pilt: 03257679-5D96-4CD4-8EC3-D7F32B664BB8.png...5f290c.png]
(09-03-2021, 00:08 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Kammisin ka neid pilte ja ei leidnud midagi.

Buick 1931 - 19 tolli
Buick 1932 - 18 tolli
Buick 1933 - 17 tolli
ehk siis, sel ajal velje mõõt pidevalt muutus.
20´ndate lõpus kasutati plekkvelgi, aga siis oli mõõt palju suurem.
 Ei muudetud ainult velje läbimõõtu, muudeti ka poltide arvu.
Arvan, et velgedeks kasutati kahuri velgi. http://zonwar.ru/artileru/prot_tank_2ww/...k_gun.html  Lisaks artikkel kahuri kohta, kus öeldakse, et 1932 võeti metallvelg  seeriatootmisse. http://www.opoccuu.com/19k.htm
 Sama mõõtu rehv punaselt kolmnurgalt https://www.kpopov.ru/military/padikovo_cannon.htm
 [Pilt: dsc_2225.jpg]
(09-03-2021, 11:30 AM)Brrr Kirjutas: [ -> ]Arvan, et velgedeks kasutati kahuri velgi. http://zonwar.ru/artileru/prot_tank_2ww/...k_gun.html  Lisaks artikkel kahuri kohta, kus öeldakse, et 1932 võeti metallvelg  seeriatootmisse. http://www.opoccuu.com/19k.htm
 Sama mõõtu rehv punaselt kolmnurgalt https://www.kpopov.ru/military/padikovo_cannon.htm
 [Pilt: dsc_2225.jpg]
 L1-l olid 5 auguga veljed ja puudus välimine poldi rida. Putilovi tehas minu teada kahureid ei tootnud, kuigi ma kaalusin ka kunagi seda varianti, et need veljed ühildati mingite muude velgedega aga siis viskasin selle mõtte peast, sest sillad tulid ju USA-st ja on äärmiselt ebatõenäoline, et mingite kahurite ratta poldi valem ühtis Buicki omaga.
Nende tagumiste akendega on ikka tükk tegemist.
[attachment=86665]
Proovin siis panna pildi, mis ennem linkidel, velje mõttes siis. [Pilt: 90_full.jpg]
 Pärit siit http://wikimapia.org/33727959/ru/45-%D0%...0%A1%D0%A0

 Eelmine pilt oli õige mustriga punase kolmnurga rehvist. Putilovi tehas tootis ka kahureid, 45mm kahuri väljatöötamine toimus Petrogradi tehases nr 8, mis võis tähendada midaiganes tehast.
(09-03-2021, 14:42 PM)Brrr Kirjutas: [ -> ]Proovin siis panna pildi, mis ennem linkidel, velje mõttes siis. 

 Eelmine pilt oli õige mustriga punase kolmnurga rehvist. Putilovi tehas tootis ka kahureid, 45mm kahuri väljatöötamine toimus Petrogradi tehases nr 8, mis võis tähendada midaiganes tehast.
 Leida 1930-ndate aastate 6 ühesugust kahuri velge, mis sobivad L1-le tundub mulle sama reaalne, kui keegi Saksa parun von Münchhausen ennast juukseid pidi laukast välja tõmbas. Smile
L1 veljel ma needirida ei näe, tundub et see peab olema teiselpool.
Teine asi, et 19´´ on selgelt liiga palju sellele masinale, aga kahuri veeretamiseks on suurem läbimõõt sobilik.
Rehvi muster on ka teine.
Muster päris sama ei ole jah. Mõte oli, et leida sama mustriga punase kolmnurga rehv, et saada teada velje mõõt. Gaz A on ka 19 velg, millele oli saada eri laiuse ja välismõõduga rehve. Sisuliselt saaks ka pildi järgi velje ja ratta mõõdu kätte, kui võrrelda velje mõõtu näiteks aknaava mõõduga, mille saaks auto pealt mõõta. Kui velje on 19´´ siis saaks Gaz A veljest ümber teha.
Veljemõõt peaks olema 17´´
Poldivalemit pole siin välja öeldud, aga see on mõõdetav või Buicki põhjal tuletatav.
Offseti saab ka kodarveljelt mõõta ja kuju L1 piltidelt aimata.
Iseasi, kuidas see teadmine otsingumootorile esitada.
(09-03-2021, 15:24 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Leida 1930-ndate aastate 6 ühesugust kahuri velge

Kas 4 tk mitte olemas ei olnud? Mingi segadus.
Laidoneri muuseumis Viimsis on peris viisakas rivi kahureid, on ka selliseid mis on lausa kodarvelgedega. Punase kolmnurga rehvidega kahur on seal vähemalt üks totšno olemas, mis mustri- või mõõduga rehv, seda muidugi ei mäleta.
See "punane kolmnurk" on ju tänaseni toimetav tehas. Miks mitte tootjalt küsida.
(09-03-2021, 18:44 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]
(09-03-2021, 15:24 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Leida 1930-ndate aastate 6 ühesugust kahuri velge

Kas 4 tk mitte olemas ei olnud? Mingi segadus.
Kus sa võtad, et 4 tk olemas. Kogu aeg minu nutulaul, et ühtegi pole. 4 ilukilpi/kopsikut on olemas ja need ka närused, üks katki ja valede embleemidega.
Vaatasin üle, mälu jättis salvestamata, et saadud 4 olid kodaratega siiski. Minu paha. Jutu velgede arvust võib ära kustutada, pole vaja siia teemat risustama.

Kahjuks pole siis ka võimalik mingeid kuliibinilahendusi teha kahe puuduva kilbi vormimiseks.
Nädal möödas. Kogu selle aja on kestnud tagumiste akende plekkide sobitamine. Siia lisandusid ka veel katuse servad, mis ka 1931 ja 32 a mudelitel erinevad. Eks käte vahel seda plekki hulga raskem voolida kui stantsi all üks pauk anda. Aga asi hakkab tasapisi ilmet võtma.
[attachment=86811]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25