automoto.ee foorumid

Täisversioon: Nõukogude Buick
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
1930a soomekeelne Buick reklaam ütleb 132´´ teljevaheks 3,35m.
Enamus piltidel olevaid masinaid on plekkvelgedega ja rehvid 132´´ variandil 19 x 6,50.

Selle vene joonise pealt ma seda 19´´ mõõtu ei leia, kus kohast see tuli?

1932a Buick mudelile teljevaheks 134´´
http://www.oldcarbrochures.com/static/NA...mage6.html

Л-1 : Умеренная степень сжатия (4,4) давала возможность работать на любом виде бензина. (32-90 4,8:1)
https://stalin-auto.my1.ru/index/leningrad_1/0-9
Шины поставлял ленинградский «Красный Треугольник».
Первое шасси, еще без кузова, сборщики сдали 24 апреля. На пробную поездку его вывел сам Тер-Асатуров, а 29 апреля, как раз к майским праздникам, закончили шестую машину.
Семиместные кузова типа «лимузин» были отделаны никелированными деталями, ценными породами дерева и обиты изнутри репсом. Цвет тканевой обивки салона по данным тогдашнего корреспондента «За рулем» Аркадия Марковича Млодика был коричневого цвета, по свидетельству историка автомобилестроения Л.М. Шугурова — серого, хотя не исключено применение обоих расцветок на разных автомобилях.
https://pikabu.ru/story/korotkaya_zhizn_...l1_7711388

_______________________________
näpukas parandatud, sisu lisatud
Formika Kirjutas:1 läks Harkivisse
 ....
Kuid kõik on nõus sellega, et säilinud neist pole ühtegi, ehk siis ainult sillad, mis Harkivist sain.
Seega nagu aru saan taastad selle auto mis jäi Harkivisse? Rolleyes
(30-01-2021, 11:30 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]1930a soomekeelne reklaam ütleb 112´´ teljevaheks 3,35m.
Kusjuures enamus piltidel olevaid masinaid on plekkvelgedega ja rehvid 112´´ variandil  19 x 6,50.

Selle vene joonise pealt ma seda 19´´ mõõtu ei leia, kus kohast see tuli?
 Paari velje peal, mis mul õnnestus hankida on ka mingi, tõenäoliselt igivana valge randiga rehv. Just eile uurisin seda rehvi ja mingitki kirja ei õnnestunud leida.
Võin vaid öelda, et minu 31 a doonoril on puukodaratega velgedel 700 - 19 rehvid ja mees, kellel oli ka 32a Buick 90 sedan olid all 700 - 18 rehvid. Ja samasugused, nagu tema autol müüs ta mulle ka komplekti (6 tk) samasuguseid velgi. Milledel kahel olid veel eespool mainitud igivanad rehvid küljes. Pilt siis 31 a Buick rehvist.
[attachment=86000]
(30-01-2021, 11:11 AM)M.R. Kirjutas: [ -> ]Tollist ja tema teisendustest. 
1930 aktsepteerisid inglismanid ja 1933 US ja A manid tolli väärtuseks 25,4mm meetersüsteemis.

https://www.metric-conversions.org/et/pi...saldus.htm
tolli pikkust on hää meeles pidada relvakaliibri järgi, vene kolmeliinise vintpüssi kaliiber on 7,62 mm ja selles kaliibris toodetakse tänase päevani tuleraudu terves ilmas
Tsitaat:1 liin = 1/10 tolli = 2,54 mm
(30-01-2021, 11:50 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]
Formika Kirjutas:1 läks Harkivisse
 ....
Kuid kõik on nõus sellega, et säilinud neist pole ühtegi, ehk siis ainult sillad, mis Harkivist sain.
Seega nagu aru saan taastad selle auto mis jäi Harkivisse? Rolleyes
 Ütleme nii, et teoreetiliselt jah aga tõestada pole seda millegagi. Oleks mingi raam alles ja sellel number, siis veel. Olen tihti mõelnud, mis siis sellest raamist sai ja sillad jäeti vedelema. Üks versioon on, et ehitati mingi Nõukogude Inimese Auto, ehk lühendatult NIA. Pandi peale nt. Volga mootor ja sillad. Kuidas elas üle sõja. Muidugi 8 aastat on ühe auto jaoks pikk aeg, eriti kui ta ühiskondlikus kasutamises. Kui ikkagi mootor läbi oli, siis ei viitsinud sakslased ka sellega jantida. Samas alates 1936 aastast olid saadaval identsed ZIS 101 mootorid, mis küll Nõukogude viljastavates tingimustes toodetuna olid küllaltki viletsad. Kusagilt on jäänud kõrvade vahele, et nende mootorite max läbisõit oli 25 000 km. Tulenes see siis viletsatest õlidest, olematust õhu filtrist, mis eriti tähtis Venemaa tolmuseid teid arvestades. Eks Hitleri kindralidki ütlesid, et kolm kõige vägevamat vene väejuhti on kindral Külm, kindral Pori ja kindral Lõputus.
(30-01-2021, 11:30 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Selle vene joonise pealt ma seda 19´´ mõõtu ei leia, kus kohast see tuli?

Шины поставлял ленинградский «Красный Треугольник».

Mai bääd. Se 19 tolli sai mõõdetud ja rehkendatud jooniselt, see on ju mõõtkavas. Aga taipasin alles hiljem, et see on küll velje diameeter aga mitte rehvi mõõt. Seega kindlasti vähem kui 19, aga kas 18 või on ikkagi 17 ? See 17 tolli mõõt oli pärit vene mudelautode foorumist, kus on heas ja väga heas mõttes samasugused hullud koos, kes juuksekarva ikka reeglina neljaks lõikavad. Peaks kõrvutama fotosid Buick ja L1, sealt võiks see ikkagi näha olla kas siis on 17 või on 18.

Kuna venelased ütlevad täpselt kes oli rehvi tootja («Красный Треугольник») , siis ehk nokib selle kaudu midagi välja, palju neid mõõte ikka tol ajal tootmises oli. Punase Kolmnurga eksport kataloog ei teeks paha : )
Ei hakka tervikuna tõlkima, aga lühidalt: L1 testiti tuuletunnelis, viidi sisse vajalikud muudatused ja sai parem kui Buick. Ei ole põhjust kahelda. Hurraa seltsimehed !

Л-1 был клоном американского «Бьюика». Многие узлы приходилось проектировать по новой, чтобы подогнать под особенности условий советского производства и эксплуатации того времени, некоторые детали даже были совершеннее и надёжнее, чем у заокеанского аналога. Форма кузова тоже была усовершенствована, после того, как опытную модель подвергли испытаниям в лаборатории аэродинамики ЛПИ им.М.И. Калинина в аэродинамической трубе. К 24 апреля 1933 года было изготовлено первое шасси Л-1, ещё без кузова и буквально за неделю до Первомая
(30-01-2021, 18:29 PM)spitfire Kirjutas: [ -> ]Ei hakka tervikuna tõlkima, aga lühidalt: L1 testiti tuuletunnelis, viidi sisse vajalikud muudatused ja sai parem kui Buick. Ei ole põhjust kahelda. Hurraa seltsimehed !

Л-1 был клоном американского «Бьюика». Многие узлы приходилось проектировать по новой, чтобы подогнать под особенности условий советского производства и эксплуатации того времени, некоторые детали даже были совершеннее и надёжнее, чем у заокеанского аналога. Форма кузова тоже была усовершенствована, после того, как опытную модель подвергли испытаниям в лаборатории аэродинамики ЛПИ им.М.И. Калинина в аэродинамической трубе. К 24 апреля 1933 года было изготовлено первое шасси Л-1, ещё без кузова и буквально за неделю до Первомая
Jumal, kus sa oled ja ei mürista. Autod said nii head aga miks nad siis kõik esimese 1000 km-ga otsad andsid. 24 aprillil valmis esimene sassii ja nädala pärast juba kõik kuus autot paraadil. Ja seda tegid töötajad, kes polnud elus ühtegi autot ehitanud. Kuidas ta siis kloon oli, kui sai parem. Aerodünaamiline toru, milleks see ehitati, et seltsimeestelt kõrvade vahelt kapitalistlikke mõtteid ära puhkuda. Kui keegi viitsib internetis surfata, siis saaks teada, kuna sellise tegevusega alustati. Lennukitega varem, autodega kindlalt hiljem.
huvitav,kui suur oli max kiirus antud masinal,et nii hädasti oli vaja tuuletunnelis aerodünaamikat lihvida
Ainuke tuul vilises seal neil endil kõrvade vahel.

Aga formika teemasid on põnevam lugeda kui mistahes juturaamatut. Ülim.  Elan põnevusega kaasa.
(30-01-2021, 19:13 PM)sturmbannführer Kirjutas: [ -> ]huvitav,kui suur oli max kiirus antud masinal,et nii hädasti oli vaja tuuletunnelis aerodünaamikat lihvida

Максимальная скорость:     115 км/ч

Tõmme võis midagi sellist olla:
[attachment=86003]
(30-01-2021, 11:30 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]https://stalin-auto.my1.ru/index/leningrad_1/0-9

Семиместные кузова типа «лимузин» были отделаны никелированными деталями, ценными породами дерева и обиты изнутри репсом.
https://pikabu.ru/story/korotkaya_zhizn_...l1_7711388

Siin on jälle jutt nikeldamisest. Saan aru (kuigi olen rumal ja kergeusklik), et mingisugust nõukogude aja jutt ei tohi uskuda ja tuleb juba enne lugemist kõik valeks ja propagandaks lugeda.
Aga ikkagi, kas selle jutu kirjutaja ei teinud ka (jutus või lausa olemuselt) nikeldamisel ja kroomimisel vahet nagu ka lgp. teemaautor on vahel eksinud. Või oligi siiski nii, et Puik oli kroomitud detailidega ja L-1 nikeldatud. Et osteti Ameerikast mingi kogus Puike, kisti tükkideks (või tulidki tükkidena puukastides), võeti kroom maha, nikeldati üle, tehti uus radikamärk ja rummukapslid (nikeldatud), vähendati surveastet ja midagi tehti velgegeda ja vb sildade vahega  ja keerati ka kõik muu p...sse, nii et enam sõita ei kannatanud?  Rolleyes 
Ja küsiks veel nende algsete sildade kohta, kui need tõesti on L-1 omad, siis võiks loodavat sõidukit tõesti kuidagi selle L-1-ga seostada, kuigi keegi lugejatest-kirjutajatest siin eelnevalt juba teatas, et valmiv autu ei ole ei replika, koopia vaid kindel originaal! (vb mäletan ka valesti, kontrollida ei viitsi hetkel). 
Et kui on kahtlased sillad ja originaalsed Puiki sillad, siis kui need kunagi kõrvuti panna, kas siis ei saa midagi kindlamat välja selgitada.
(mitte paha pärast ei reosta püha teemat!)
https://youtu.be/HyFviDEa4sY

Leidsin arvustist, suvine Maanteemuuseum. See vist sinu jagu seal alguses.
(30-01-2021, 22:38 PM)Xim Kirjutas: [ -> ]https://youtu.be/HyFviDEa4sY

Leidsin arvustist, suvine Maanteemuuseum. See vist sinu jagu seal alguses.
 Täpselt nii. Mind seal ei olnud, poiss käis. Ikka ei saa mainimata jätta, et tänu sellele autole Projekt L1 saab üldse võimalikuks.
Praegu on USA-s müügil 2 originaalset 32-90 seeria Buicki. Siis Model 98 ja Model 96S.

Ameeriklaste vältel tehti mudelit 98 - 268 tk. ja täna eksisteerib neist 6. Muidugi ei tea nende seisukorda. Restauraatoriks on kirjutatud  Hr. Mclellan, mulle väga tuntud mees, kes on mind aidanud mitmete osade leidmisel ja kellega seni meile vahetame.

Teine auto Model 96S tootmisarv 586, alles 3. Panin siia lihtsalt, et seal on palju pilte ja võimalik näha, milline see auto üldse välja nägi. Muidugi ainult esi osa, mootor ja armatuur.

https://www.hemmings.com/classifieds/car...60244.html

https://www.prewarcar.com/191863-buick-96s-coupe-1932
Väga huvitav ja samas segane projekt. On sillad, mis võibolla kuulusid L1 le ja mitu Puiki millest tuleb õige kerepikkus valmis lõigata. Logod ja embleemid ära vahetada. Võimalikult palju detaile lahti võtta ja puurida, keermestada ja venitada meetermõõdustikku ning lõppprodukt tuleb ka tuuletunnelist läbi lasta  Big Grin Mõnes mõttes Formika autodest kõige lihtsam projekt kuna keegi ei tea enamvähemgi mis ja kuidas oli ja tuleb läheneda loogika järgi, et kuidas võis olla. Kirjandus masina kohta puudub. Musta numbri komisjonile oleks see paras kukla kratsimine. Samas teispidi ulmeprojekt kui ükskord valmis saab siis võib jälle panna rongi Moskva ja Võru vahet käima kuna huvilistest ja igasugu telesaadetest puudust ei tule järgmised paar aastat vähemalt. Huvitav, mis selle auto passi läheb? Buick 32-90 L1 Editon ?
(30-01-2021, 23:20 PM)Mart69x Kirjutas: [ -> ]Väga huvitav ja samas segane projekt. On sillad, mis võibolla kuulusid L1 le ja mitu Puiki millest tuleb õige kerepikkus valmis lõigata. Logod ja embleemid ära vahetada. Võimalikult palju detaile lahti võtta ja puurida, keermestada ja venitada meetermõõdustikku ning lõppprodukt tuleb ka tuuletunnelist läbi lasta  Big Grin Mõnes mõttes Formika autodest kõige lihtsam projekt kuna keegi ei tea enamvähemgi mis ja kuidas oli ja tuleb läheneda loogika järgi, et kuidas võis olla. Kirjandus masina kohta puudub. Musta numbri komisjonile oleks see paras kukla kratsimine. Samas teistpidi ulme projekt kui ükskord valmis saab siis võib jälle panna rongi Moskva ja Võru vahet käima kuna huvilistest ja igasugu telesaadetest puudust ei tule järgmised paar aastat vähemalt. Huvitav, mis selle auto passi läheb? Buick 32-90 L1 Editon ?
 Noh musta numbri komisjoni elu teen ma kergeks. Kõrval seisab originaalne väikevend ja on millega võrrelda. L1-l olid kõik poldid, keermed tollmõõdustikus ja ümber pole midagi vaja teha. Mul juba USA-st toodud karbitäis tollkeerme polte poritiibade ja kere jaoks, nii et pole hullu. Praegu kõige suurem peavalu veljed ja kopsikud. Kindlasti veel midagi, mida praegu ei tea.
Unustasin lisada, et passi läheb ikka L1 ja härrased autoregistrist saavad natuke higistada nagu Buick 32-67 puhul. Polnud andmeid kuskilt saada.
Siin on näha kust kohast otsida võimalikku numbrit sillalt:

[attachment=86006]
No nuta või naera, aga vähemalt toru kurivaim, oli seltsimeestel tõesti olemas. Kummalisel kombel asus see... Leningradis.
Neid oli lausa 2, suurema läbimõõt oli 2m, tuule kiirus 20m/s ja kuulu järgi üks suurimaid maailmas.

Наиболее крупной установкой лаборатории была аэродинамическая труба с круглой рабочей частью диаметром 2,0 метра и скоростью потока до 20 метров в секунду. Электромотор мощностью 60 л. сил вращал вентилятор типа Сирокко. Труба занимала два этажа и в то время была одной из самых больших и мощных в мире.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25