automoto.ee foorumid

Täisversioon: Raf-977
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Lisasin mõned pildid, mis said tehtud eelmisel nädalavahetusel. Kerel on näha roostekahjustused, mis on varjatud pahtliga. Kakaokreem punases nõus on aga see, mis mootorist välja tuli.

Pildid siin: http://www.pilt.ee/view/109618/4/

Asp
Huvitav ,kas sellise kiirabi variandi jäänuseid ka on kusagil säilinud igastahes alles 80`ndate lõpus veeti üks mu tuttav sellisega haiglasse. Mis muidu masinast saama hakkab?
Viimast kiirabi RAF-i nägin ma ise umbes 88-89 Kohtla-Järvel. Selle numbergi peaks veel mul kusagil kirjas olema. Rohkem pole ma sellist varianti aga ise näinud. Mõni võib ju säilinud olla, aga eriti tõenäoline see pole.

Plaan on aga ambitsioonikas: restaureerida võimaluse piires maksimaalselt originaalilähedasena. Kuigi jah, tööd selle kallal jätkub mitmeks aastaks. Positiivne on tehika eeldatav korrasolek. Suurim probleem on salongi puudumine, sest kui teist samasugust kõrvale ei leia, siis tuleb hakata kombineerima.

Aga täna käisin veel ühte vana RAF-i vaatamas, masin on komplektne ja veel vanade mustade numbritega, isegi istmed kõik sees. Kere on muidugi aja jooksul kannatada saanud ja lageda taeva all seismine pole talle ka positiivselt mõjunud. Tehnika pidi aga OK olema. Mudel on 977DM ehk suurte akendega hilisem versioon. Omanik ja tema telefoninumber on ka teada, nii et pärast jaani võtan temaga ühendust ja uurin, millised plaanid tal sellega on. Sest küsija suu pihta ei lööda ning roostes metallist vaba õuepinda on veel.

Asp
Tsitaat:RAF kiirabiisend
[Pilt: SM_RAF_977IM.jpg]
[Pilt: atk038s.jpg]
[Pilt: atk081s.jpg]

[Pilt: PICT6850.jpg]


Siin siis eelnevas jutus mainitud 977DM. Nagu pildilt näha, ei ole olukord parim. Salong on niiske, et mitte öelda vettinud. Samas on ta komplektne.

Asp
Kas sisustus oli ka komplektne, või oli juba ära kõdunenud, ja muidugi ei saa mainimata jätta seal askeldavat kanaBig Grin
Õnneks teda kanalana ei kasutata. Üht-teist majapidamiskolast oli seal küll ja ka lapsed on teda mängimiseks kasutanud (omas isegi lapsepõlves MAZ-i kabiini koos rooli, armatuuri, pedaalide, käigukangi ja istmetega).

Aga salongi seisust annab aimu see pilt:
[Pilt: PICT6858.jpg]

Asp
Tekkis küsimus, kas ErAZ baasil tehti ka kiirabi masinaid?
Minu teada mitte. Kiirabimasinate rolli täitsid Raf ja Uaz. Niipea kui hakati tootma uut RAF-i, 2203-e, hakati neid tootma ka kiirabidena. Eraz jäi puhtalt kaubikutootjaks.

Asp
Helistasin täna siis DM-i omanikule. Kahjuks jääb see masin minust sinna, sest hetkel hõljub antud härra küll pilvedes, küsides hinnana 9-10K. Masina seisukorda hinnates selgelt ülepakutud.

Kahju.

Asp
[quote=Aspelund]
[Pilt: PICT6850.jpg]


Siin siis eelnevas jutus mainitud 977DM.
*****************************************************
Samasugune iluvõre on mul Erazi küljes.
To: Aspelund

Töötasin 90ndate keskel Olümpiapurjespordikeskuses. Paar nädalat tagasi selgus, et seal töötavad endiselt nö. väga vanad ja endised transpordiga tegelejad. Lähen nüüd mõni päev läbi ja uurin selle RAF- i tausta järele.

Lugupidamisega
Sm. Tasku
Suur tänu. Mehe nimi, kelle käest ma RAF-i ostsin, on Priit. Äkki on see info abiks. Tema käes on ka kollase kabiiniga GAZ-66.

Asp

buurt

Eelmisel lingil pakutud masin on väga heaks algatuseks projektile. Tõenäoliselt parim sellise mudeli RAF maailmas. Üldse peaks neid olema kolm: üks mul, see Rootsis ja üks lätlastel. Keresid/risusid on veel paar.

Nii et kui kellelgi umbes 17K kahju pole..siis andke minna. Parima RAF-i saate kindlasti.

Asp
ila jookseb, aga raha pole
Aspelund Kirjutas:Eelmisel lingil pakutud masin on väga heaks algatuseks projektile. Tõenäoliselt parim sellise mudeli RAF maailmas. Üldse peaks neid olema kolm: üks mul, see Rootsis ja üks lätlastel. Keresid/risusid on veel paar.

Nii et kui kellelgi umbes 17K kahju pole..siis andke minna. Parima RAF-i saate kindlasti.

Asp
ila jookseb, aga raha pole
On see töökorraS??
Mootor pidi seismisest kinni jäänud olema.....seisnud aga 1973.aastast. Seega vajab liikumahakkamiseks mootori/veermiku ülekäimist.

Asp
[quote=Aspelund]
Lisasin mõned pildid, mis said tehtud nädalavahetusel.

http://www.pilt.ee/view/109618/

Tagatuled: stopp-ja suunatuled käisid sellisele Rafikule vist originaalis Zimilt (suunatuled) s.o. kroomrõngaga?
Jah..sarnaseid suuri kasutasid ka varajased Laz-695 bussid mu teada. Õnneks on Mosse tulede lisamisega tehtud juurde vaid üks auk.

Asp
Kas see mis Moskvas taksomuuseumis seisnud ei ole sinu nimekirjas?
Või see on teine mudel?
Lehti: 1 2 3