automoto.ee foorumid

Täisversioon: [poolita] Koduhoovi haljastamine ja sillutamine (sh tagasitäitematerjalid)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
mitut fraktsiooni kildu, liiva, kangaid vahele, lisaks vibrot hoolega.
küllap saab hea.
sama raha eest saab paari-kolme meetri paksuse kihi kruusa. vajugu ära palju tahab, ikka on tee.
lihtne teha. lihtne hooldada. öko-möko ka peale kauba.
(31-03-2021, 19:08 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Eelpool oli arutlus kandva tee tegemisest. Omalgi plaanis suvel hoovis kruusatee asemele tänavakivid panna. Klassikaline lähenemine netist loetu kohta oleks jämedam kruus alla, peenem peale ning selle peale liiv ning sinna tänavakivid. Mulle tekitab küsimust, et mis takistab nüüd aja jooksul peenemal fraktsioonil ülevalt alla langemast -> jämedama fraktsiooni vahele. Minu loogika ütleks, et põhja kangas ning sinna peale jäme kruus. Kui mingit peenemat kruusa klibu panna siis peaks samuti kanga vahele panema? Kuid liiva alla tuleks kindlasti kangas panna, et vesi seda ära ei hakkaks uhuma kruusa vahele. 
Kuskil olen näinud, et ka liiva peale enne tänavakive pannakse kangas vahele.
..õrna kaldega teed..  Vesi joosep kõrvale, mitte sisse...
puhas business ei muud.
milleks müüa kodanikule mõni koorem kruusa kokku mõnekümne raha eest ja heal juhul ka törts teraga laiali ajamise teenust.
saab ju müüa pinna koorimist ,vedu ja ladustamist, siis mitut fraktsiooni kallist kildu koos laseri järgi maha panemise ja kinni väristamisega.
seejärel veel kuhjaga liiva ja iga kihi vahele ohtralt kallist kangast ka. 
mitmed tuhanded vahetavad omanikku, inimesed saavad tööd, riik veidi maksu ka loodetavasti ja lihtsameelsele jääb ka hea tunne sisse.
sai ju nüüd nii uhke tee, et jägub lastelastelegi.
(01-04-2021, 17:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ],,, Ja vana tee (igaviku kasutusel) läbi kruntide on kaardil märgitud, mis nüüd on kinni. Nüüd igaühel oma tee ja Haapsalu kandi kruusa- ja killumüüjad ning kopad-kallurid said kõvasti tööd Big Grin
Nii on, ka meiekandis. Seni kui elasid põliselanikud, käisid teed ja inimesed vist muinasajast saati riburadapidi läbi taluõuede (ussaia) otse ja kellelgi polnud probleemi. Nüüd olen külas ainuke põliselanik, teised surnud ja lapsed kes kus, uued elanikud tulnud igalt poolt linnadest igasugu kultuuri jm peened inimesed, teevad oma öko-möko elamisi aga teed panevad kinni, ikka eravalduse ja eratee märgid igal pool. Aga noh majanddust peab ju ergutama ...
(01-04-2021, 18:49 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]
(01-04-2021, 17:54 PM)PlyVal64 Kirjutas: [ -> ],,, Ja vana tee (igaviku kasutusel) läbi kruntide on kaardil märgitud, mis nüüd on kinni. Nüüd igaühel oma tee ja Haapsalu kandi kruusa- ja killumüüjad ning kopad-kallurid said kõvasti tööd Big Grin
Nii on, ka meiekandis. Seni kui elasid põliselanikud, käisid teed ja inimesed vist muinasajast saati riburadapidi läbi taluõuede (ussaia) otse ja kellelgi polnud probleemi. Nüüd olen külas ainuke põliselanik, teised surnud ja lapsed kes kus, uued elanikud tulnud igalt poolt linnadest igasugu kultuuri jm peened inimesed, teevad oma öko-möko elamisi aga teed panevad kinni, ikka eravalduse ja eratee märgid igal pool. Aga noh majanddust peab ju ergutama ...
Probleem tekkis uus-meremaalasest, kes selle kõige esimese talu ära ostis. OK, eks see otse majanukast läbisõit oli jama ka, ei saa salata, ja ega tagumised väga ei hädaldanud ka. Keskmistega poleks olnud üldse probleeme aga et ka tulevikus probleeme vältida, tegid igaüks lõpuks oma teed. Ei mingeid servituute ega midagi. Aga 400 meetrit uut teed on karm kulu...
võib-olla tasuks linnasaksadel kaaluda võimalust maalekolimist vältida?
linna sobib oluliselt paremini noobel tee-ehitus ja muu taoline edumeelne ja tänapäevane värk.
(01-04-2021, 11:01 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]puhas business ei muud.
milleks müüa kodanikule mõni koorem kruusa kokku mõnekümne raha eest ja heal juhul ka törts teraga laiali ajamise teenust...

Hehehee, oli hiljuti kokkupuude kruusa tellimise ja laiali ajamisega. Mõnekümne raha eest ei saa sa isegi tühja autot hoovile, no-no, rääkimata mõnest koormast koos materjaliga. Meie tagasihoidliku 80 ruutmeetrise hoovi materjaalne osa läks üle poole tuhande kohaliku maksma, pluss töörööm, mis oli omastkäest. Lisaks kolmandik aluskihiks mõeldud kruusa vanast ajast ootamas. Ja see oli veel üks odavaim firma, üks vähestest, mis omab mõistlikku tellimisliidest. Sõbralik konkurent soovis sama koguse eest veel umbes 30-40% rohkem. Ühelegi põhimõttel - helista, räägime - asjatajale pihta ei saanudki, õnneks keegi tagasi ka ei helistanud. Ju olid RB alust täitmas.

Ses mõttes pole endale ise valetada mõtet, elame ikkagi kapitalismis ja kõik maksab. Võib-olla jah, kui on tuttav krusavend ja karjäär kuskil lähedal, siis õnnestub mõningaid kulusid optimeerida, või riik osaliselt vahelt välja jätta, ehk säästes kokkuvõttes mõned eurod. Muidu aga maksad täiega ja ei nuta.
(01-04-2021, 11:01 AM)diesel Kirjutas: [ -> ]puhas business ei muud.
milleks müüa kodanikule mõni koorem kruusa kokku mõnekümne raha eest ja heal juhul ka törts teraga laiali ajamise teenust.
saab ju müüa pinna koorimist ,vedu ja ladustamist, siis mitut fraktsiooni kallist kildu koos laseri järgi maha panemise ja kinni väristamisega.
seejärel veel kuhjaga liiva ja iga kihi vahele ohtralt kallist kangast ka. 
mitmed tuhanded vahetavad omanikku, inimesed saavad tööd, riik veidi maksu ka loodetavasti ja lihtsameelsele jääb ka hea tunne sisse.
sai ju nüüd nii uhke tee, et jägub lastelastelegi.
pole see asi nii hull midagi.kuna kopp olemas ja kraavi kaevamine ja kinni ajamine selge juba siis kooritud saan ise,käruga pinnas sinna kus seda täna vaja on osta ja maad siluda,et parem niita oleks.kui teha siis korralikult ja 1 kord seega tekstiili paneks ja kallaja kallab kruusa ja killu maha,teraga lükkan laiali ja viimaseks kihiks kild kuna liiv jääb saabastele bagu eelpool juba mainitud.vast max 2-3 päeva mune laiaks istuda ja kange muddida ja tehtud.kruusa peaks ligidalt saama ja jämmut kildu nii 25km kauguselt harkust,kahjuks jah riigil maksud ei laeku...
Sa muska ise oma postitatud juttu oled vahel proovinud lugeda ka. Pole mingi eriline komadega norija, aga see on üle mõistuse. Aga õnneks on meil tehnikafoorum ja põhirõhk on füüsikal, s.tta sest grammatikast Smile
kurram küll, vaatsi järgi ja on mulle ligem kontor ka hindu kergitand küll.
kruus on viiekas tonnist juba ja purustet kruus tubli kaheksa.
tont temaga.
aga oskab keegi kommenteerida, misasi see kangas koostiselt on?
millist virtsa seal oma kaevuvette läheb? väga looduslik see kraam küll pole.
mul on imbväljakul kivide peal riba seukest ja häirib mind see mõte küll.
kaev ja kapsamaa õnneks üsna kaugel.
Eks see ammusurnud dinosaurustest ole, mis muud
Ei ei ,Köige odavama tee saab ikka  pöldude ja metsadevahel elades , tavalistest paekividest mida aastaid metsaäärtesse ja kivihunnikutesse veetud juba kolhoosiaegadest saati. Tegelikuses ongi ju praktiliselt teeehitusmaterjal meie  oma põldude peal ,kui vaid oleks  neid tänapäevaseid kivikoristusmasinaid rohkem mis hääd kraami kokku korjaks  .Nojah see  eeldab muidugi head  kunnkopaga  läänetraktorit koos käruga et hääkraam  koju tarida. Ja tegelikult  korralikuvõimsusega läänetraktor koorib ju kunnkopaga ka väga edukalt mustamulla pealt ära. Pärast veel   purustatudkruuspeale ja kärab küll .
(03-04-2021, 09:07 AM)Tainas Kirjutas: [ -> ]........... .Nojah see  eeldab muidugi head  kunnkopaga  läänetraktorit koos käruga et hääkraam  koju tarida. Ja tegelikult  korralikuvõimsusega läänetraktor koorib ju kunnkopaga ka väga edukalt mustamulla pealt ära. ..............

Oo suur päästja läänetraktor. 
Imestan, et me üldse ellu jäime idatraktoriga ja välja vedasime kuniks tyli läänetraktor.
(22-11-2019, 12:50 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(22-11-2019, 12:03 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]Vee äravoolu-drenaaži olemasolu? Kui alus on vesine, siis jäädki uputama.
...

Muskal on tee paepealsel, kus paelõhedes pehmed kohad sees. Ei ole soo, kuigi paiguti on pind püdel küll.
see sirge pikk lõik endiselt trepp....see kevad vast kuu tagasi all sirge lõik ja tee siiani 20a püsinud ilusti sile ja kena ja nüüd lambist põhi alt läinud ja sügav roobas sees ja sõiduauto roopas põhja peal kinni...ise sõidan laukast oma põllult mööda.neljap õhtul naaber middagi vedas sinna.tee muidu keset lauget kallakut,ülalt tuleb sadevesi kolinal peale,teel lompi küll pole olnud.tuleks äkki tee lahti kaevata ja toru alt risti läbi ,et vesi saaks ära voolata?
(03-04-2021, 09:55 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2021, 09:07 AM)Tainas Kirjutas: [ -> ]........... .Nojah see  eeldab muidugi head  kunnkopaga  läänetraktorit koos käruga et hääkraam  koju tarida. Ja tegelikult  korralikuvõimsusega läänetraktor koorib ju kunnkopaga ka väga edukalt mustamulla pealt ära. ..............

Oo suur päästja läänetraktor. 
Imestan, et me üldse ellu jäime idatraktoriga ja välja vedasime kuniks tyli läänetraktor.

Iroonia on kohatu. 7+ tonnine traktor koos paaritonnise tõstevõimega esilaaduriga on tõsine tööriist ka koorimiseks, russ vene kunniga mitte.
Kunniga russ koorib pinnast edukalt, kui natuke mõistusega läheneda. 
Sai just eelmine kevad toimetatud. Haakes miskine vene KKN kivise maa jaoks mõeldud vähe tugevama raamiga kultivaator. Sellega siis tõmbab esialgu pinnase mitu korda läbi, järjest sügavamale piisid lastes. Ja siis kuniga seda lahti tõmmatud materjali lihtne tõsta.
Ega suured Caterpillari buldooserid ka muuseas rasket maad tõuka, ikka taga asuvate kobestuskihvadega tõmmatakse pinnas enne kohevile.
Kes aga kohe tahab kinni vajunud savisse kuniga sisse sõita, siis jõudu ja head remonti.
(03-04-2021, 22:41 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2021, 09:55 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2021, 09:07 AM)Tainas Kirjutas: [ -> ]........... .Nojah see  eeldab muidugi head  kunnkopaga  läänetraktorit koos käruga et hääkraam  koju tarida. Ja tegelikult  korralikuvõimsusega läänetraktor koorib ju kunnkopaga ka väga edukalt mustamulla pealt ära. ..............

Oo suur päästja läänetraktor. 
Imestan, et me üldse ellu jäime idatraktoriga ja välja vedasime kuniks tyli läänetraktor.

Iroonia on kohatu. 7+ tonnine traktor koos paaritonnise tõstevõimega esilaaduriga on tõsine tööriist ka koorimiseks, russ vene kunniga mitte.


See on selge, et  7t John  lükkab paremini kui russ aga tundub pisut haige kui iga tunni tagant tuleb mingi tark kes jälle avastab, et läänetehnika on ülim.
(03-04-2021, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kunniga russ koorib pinnast edukalt, kui natuke mõistusega läheneda. 
...

Koorib, koorib. Labidas koorib ka, kui muud ei ole.

Täna juba on valikut.

Miks isand Daff nüüd nii äkiliselt russi kaitsele viskus?
(04-04-2021, 23:09 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(03-04-2021, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kunniga russ koorib pinnast edukalt, kui natuke mõistusega läheneda. 

Miks isand Daff nüüd nii äkiliselt russi kaitsele viskus?


Missioonitundest. Mis te ikka seda russat  materdate. 

See on selge, et russaga olukorda ei dikteeri.
Kus seda russi materdati?

Erinevalt mitmest siinkirjutajavast russilembist olen ma täna selles persekukkunud viiekümnekahe kabiinis veetnud 3 tundi... Seega - puhas objektiivne tegelikkus. Big Grin
Lehti: 1 2