automoto.ee foorumid

Täisversioon: Volga GAZ 21И 1959
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ka mina kes ma olen suur vene raua austaja, omanud aja jooksul 92te moskvichi, millest praegu alles 16tk, ei jaga siiani vene keelt grammigi. Igatahes asi nüüd selge
(09-04-2021, 19:59 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Mõlematel piltidel on Gaz-69 esiamordid.
Jälgin neid teemasid pikka aega huviga. Selle auto puhul oleks korrektne GAZ-21I või ГАЗ-21И.
II seeria Volga projekt ootab keevitajat ja omaniku rahastust. Minu ülesandeks on tagavaraosade hankimine. Nagu eespool sai mainitud on auto kauges minevikus arvestatava esiotsa paugu saanud ja seoses sellega ära vahetatud terve esi osa. Seni on õnnestunud hankida uued poolraamid, selline poolkaare sugune karp, mis käib ümber käigukasti ja esi põll. Esipõll on kõigil kolmel vana Volga seerial erinev ja I ja II seeria autode oma küllaltki defitsiitne. Ise järgi tehes läheb aga küllaltki kalliks. Kuna originaalne II seeria esisild on läinud ka kaduviku teedele, siis tuleb ka see praktiliselt vanarauast komplekteerida. Omaniku soov on täielikult taastada II seeria autona. Kuna I ja II seeria autodel on teatavasti paigaldatud esisilla kiikede ja roolimunakute keskmäärde süsteem, siis selle taastamisest ei pääse. Süsteem ise küllalt keeruline. Koosneb pumbast, kahest jagajast klappidega, mis igaüks reguleeritud vastavale survele sõltuvalt millisele sülmele seltsimehed insenerid arvasid rohkem määret vaja minevat. Jagajast läksid torukesed igasse määrimis punkti. Kui ma nüüd ei eksi, siis neid punkte on 12. Tegu äärmiselt ebaõnnestunud süsteemiga ja 1960 a. sellest loobuti. See määrde süsteem polnud ainult ebatõhus vaid muutus ka eluohtlikuks. Nimelt linnades valgusfooride taga seistes aega parajaks tehes vajutasid juhid ka intensiivselt keskmäärde süsteemi pedaali ja kuna tegemist oli tavalise mootoriõliga, siis pritsis seda arvestatavas koguses ka sõiduteele ja muutis ristmikud libedaks. Niisiis koos II seeria Volgaga vajus ajaloo prügikasti koos kapoti põdraga ( kokkupõrkel või otsasõidul tekitas see põder ränki vigastusi) ka keskmäärde süsteem.
[attachment=88017]
Kas see määrdesüsteemi õli tuli mootori karterist või oli neil omaette süsteem paagiga?
(16-05-2021, 11:24 AM)Walter Kirjutas: [ -> ]Kas see määrdesüsteemi õli tuli mootori karterist või oli neil omaette süsteem paagiga?
Selle jaoksoli eraldi pump koos mahutiga. Alloleval pildil suuremad detailid kõik näha. Puudu posu torusid ja kolmikuid.
[attachment=88028]
Lehti: 1 2