automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gaz 24. Tuled ei põle, vilguvad
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Mure Gaz 24-ga. Tuled ei lähe põlema, ainult vilguvad harva. Vilkumine ei ole korrapärane ja vahel vilgub kaks tuld, siis jälle 3 tuld, jne. Iga paari sekundi tagant vilguvad väga korraks, täit eredust tuled ei saavuta vilkumise ajal.
Mure on kõigi tuledega, mis lülituvad tuledelülitist.
Suunatuled ja ohukad töötavad õigesti.

Tegu on peale seismist tekkinud murega.

Enne kui hakkan (ebavajalikult) lammutama, siis ehk oskab keegi õiges suunas aidata?

Tänud
Meelis
Kas tuledelüliti on tõmmatav 2astmeline? Vanematel suguvendadel oli tihti seal põhjus, liugkontaktid väsinud ja oksüdeerunud, sümptomid väga sarnased.
(19-04-2021, 17:52 PM)cornholio Kirjutas: [ -> ]Tere.

Mure Gaz 24-ga. Tuled ei lähe põlema, ainult vilguvad harva. Vilkumine ei ole korrapärane ja vahel vilgub kaks tuld, siis jälle 3 tuld, jne. Iga paari sekundi tagant vilguvad väga korraks, täit eredust tuled ei saavuta vilkumise ajal.
Mure on kõigi tuledega, mis lülituvad tuledelülitist.
Suunatuled ja ohukad töötavad õigesti.

Tegu on peale seismist tekkinud murega.

Enne kui hakkan (ebavajalikult) lammutama, siis ehk oskab keegi õiges suunas aidata?

Tänud
Meelis
27. Биметаллический предохранитель.
 http://www.autoprezent.ru/gaz-24/schema-...az-24.html
Need bimetallid võivad seda põhjustada kui kusagil on ülekoormus või kehv lühis.

После устранения неисправности предохранитель включается нажатием на кнопку.
Ega ise ei taastu, osadel valgustuse pealülititel oli vanasti ka bimetall kaitse lüliti taga, need peaks ise taastuma.
Selline: https://www.drive2.ru/l/481533317481497319/
Tere!
Minul põhjustas samasugust nähtust need bimetall kaitsmed.
Minuti või vähe rohkem põlesid kõik tuled ilusti ja siis hakkasid vilkuma
See kaitse mis kõige kuumemaks läheb on tavaliselt süüdlane
Jah, autol on vanakooli 2 astmeline tuledelüliti.
Tänud vastuste eest, homme lähen vaatan-katsun need kaitsmed ja tuledelüliti üle.

Meelis
Käisin vaatasin üle ja tõesti üks bimetall armatuuri all lööb välja. Juhiukse poolt teine kaitse.
Vaatasin asjale peale ka termokaameraga, et näha võimalikku vea asukohta. Bimetall kaitse rakendub umbes 50 kraadi juures. Kui näpuga kaitset sees hoidsin, et vea asukohta näha, selgemalt, siis kiirenes lülitisse suunduv juhe ja lüliti kontaktklemm kiirelt 80+ kraadini. Täitsa arusaadav kuidas need põlema lähevad kui bimetallkaitse ei toimiks.


Meelis
Tere.

Viga leitud ja parandatud. Uue (!) tagumise tule ülemine pirnikontakt oli tehaseveaga ning vastu miinust/kere. See tekitas bimetallkaitsme rakendumist ning see omakorda tulede kohatist vilkumist.

Tänud kaasamõtlemast.

Meelis