automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ A
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
[quote pid='463522' dateline='1542476831']

Ei ole kindel, et seltsimehed sellist kasutasid aga mine tea.
Äkki oli neil midagi sellist.

Pole ka elus GAZ A raamatut näinud, et näha, milline selle isendi tööriista komplekt oli.
[/quote]

Midagi taolist või sarnast mul kuskil on, igatahes olen üheskohas näinud.  Kui on kindlasti õige asi siis võin selle raske otsimise ette võtta.
(17-11-2018, 22:34 PM)klemm Kirjutas: [ -> ][quote pid='463522' dateline='1542476831']

Ei ole kindel, et seltsimehed sellist kasutasid aga mine tea.
Äkki oli neil midagi sellist.

Pole ka elus GAZ A raamatut näinud, et näha, milline selle isendi tööriista komplekt oli.


 Kui sa mingi pildi panid, äkki proovid uuesti, mul ei näita peale numbri rea midagi.
(17-11-2018, 19:40 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]51 oli nii jah.

52 ja 53 kah.
(17-11-2018, 22:51 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2018, 22:34 PM)klemm Kirjutas: [ -> ][quote pid='463522' dateline='1542476831']

Ei ole kindel, et seltsimehed sellist kasutasid aga mine tea.
Äkki oli neil midagi sellist.

Pole ka elus GAZ A raamatut näinud, et näha, milline selle isendi tööriista komplekt oli.


 Kui sa mingi pildi panid, äkki proovid uuesti, mul ei näita peale numbri rea midagi.

[/quote]
Eelmisel leheküljel sinu postitus 277 teine pilt.
(18-11-2018, 09:56 AM)klemm Kirjutas: [ -> ]Eelmisel leheküljel sinu postitus 277 teine pilt.
 Tundub küll õige asi olevat, sest Raivo pani koos detaili numbriga pildi ka üles ja see klapib kataloogiga. Ainuke küsimus selles, kas ta on uuematüübilise otsaga, või vanema.
Ameeriklased pakuvad müügiks kahte varianti. Tänapäevane, maksab 0,4 $
[attachment=72614]
 Või originaalne, hind 1.05 $
[attachment=72615]
Kui ta on tänapäevane variant, siis pole sel asjal mõtet. Tööriistana on ta vale ja kui panna tänapäevased niplid, siis võib neid pritsida üks kõik millise pritsiga. Vot ei oska öelda, millal need tänapäevased niplid kasutusele tulid. Äkki Taavi teab tal seal mitmest ajastust MM juppe, millised need niplid seal on. Muidugi, kui sul kuskil kultuurkihis õige prits olemas, oleks väga huvitatud.
On kollektsiooni sattunud määrdeprits, mille ots, on terav, nagu nõel ja selle koonuse ots surutakse määrdenipli kuulikese peale ja kõik see määre läheb sihtotstarbeliselt sinna, kuhu vaja. Kas nendel määrdeniplitel on kõigil kuulid otsas?
Ford-A niplite koodid, kui peaks abiks olema: A-24404 kuni A-24409.

MM kataloogist leidsin, aga seal oli neil juba suffiks (S8) taga (kuigi, see näitab vist ainult pinnatöötlust).
[attachment=72624]
(18-11-2018, 11:22 AM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2018, 09:56 AM)klemm Kirjutas: [ -> ]Eelmisel leheküljel sinu postitus 277 teine pilt.

Kui ta on tänapäevane variant, siis pole sel asjal mõtet. Tööriistana on ta vale ja kui panna tänapäevased niplid, siis võib neid pritsida üks kõik millise pritsiga. Vot ei oska öelda, millal need tänapäevased niplid kasutusele tulid. Äkki Taavi teab tal seal mitmest ajastust MM juppe, millised need niplid seal on. Muidugi, kui sul kuskil kultuurkihis õige prits olemas, oleks väga huvitatud.

kahjuks on see vale varjant jah.
(18-11-2018, 11:55 AM)Raivo Kirjutas: [ -> ]Ford-A niplite koodid, kui peaks abiks olema: A-24404 kuni A-24409.

MM kataloogist leidsin, aga seal oli neil juba suffiks (S8) taga (kuigi, see näitab vist ainult pinnatöötlust).
 Välimuselt sarnased Ford A-ga, ainult MM 8 niplit vähem, kui A-l. Huvitav, mille arvelt.
Oma naiivsuses eile arvasin, et roolihoovastikuga on ühel pool aga võta näpust, õhtul hakkasin uurima kirjandust ja tuli välja, et seal veel vidinaid - silinder ja vedru.
[attachment=72627]
[attachment=72628]
Täna siis otsustasin need detailid oma pesadest välja õngitseda. Lihtne öelda ja mõelda aga proovi kätte saada seda, mis seal aastakümneid olnud. Pealegi oli see tavott, mis sinna arvatavasti osaliselt veel tehasest pandi justkui kivistunud. No kätte ma nad sain aga selgus kurb tõsiasi, et üks vedru oli otsad andnud. Pildid siis juba enam-vähem puhastatud vedrudest ja töösilindritest.
[attachment=72629]
[attachment=72630]
Määrde nippel , nagu eelnevalt jooniselt näha, asub tagumises otsas. Kas tõesti ainult vedru määrimiseks. See silindrike liigub nii tihedalt, et vaevalt sealt vahelt munak mingit määret saab. Ainuke võimalus on kork maha keerata, sõrmega määre sisse ja kork otsa tagasi. Kaks vedru oli pikemad ja kaks lühemad ja ka silindrid natuke erinevad. Ford A osade müügikataloogist vaatasin, on saada 35.-$ komplekt.
[attachment=72631]
Vedrud tunduvad kõik ühe pikkused ja silindrid ka. Mul vaja ainult ühte vedru, aga müüakse ainult komplekti. Huvitav, kas GAZ muutis siin ka midagi.
Ma ei ole kindel aga kui ma vaatan GAZ A ja Ford A roolitrapetsi vedru siis meenutab see klapivedru, selle erinevusega,et keerid on jämedam ja vedru ise väiksem, kui tavaline klapivedru seda on? Ehk on võimalik mõned mõõdud lisada see aitaks ehk analoogi otsimisel siit samast kodumaalt.
Ma vaataksin algatuseks mõne Pobeda roolivarda sisse....

EDIT: vedru ei vaja määret, kuul ikka. Kui kausil möödajooksupilu ei ole, siis tuleb see teha.
Kui saaks vedru mõõdud , siis saaksin oma varud üle vaadata.
Selliseid vedrusid on ka amortide sees,ikkagi mõõte vaja.
  ps.Enda garaažis vahetatud vanadel amortidel võtan sisu välja.Leidub ühtteist mida kasutada.
(18-11-2018, 18:46 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Ma vaataksin algatuseks mõne Pobeda roolivarda sisse....

EDIT: vedru ei vaja määret, kuul ikka. Kui kausil möödajooksupilu ei ole, siis tuleb see teha.
Pobeda, Zimmi olen ise laiali lõhkunud, sealt pole midagi võtta.
[attachment=72640]
Mõõdan homme ära. Aga nad on kuratlikult jäigad. Peavad ikkagi tasandama küllalt tugevaid lööke, näiteks kui auto kuskilt august läbi sõidab.
(18-11-2018, 20:25 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]Pobeda, Zimmi olen ise laiali lõhkunud, sealt pole midagi võtta.
Minu Pobedal olid just sellised vardad. Mäletan hästi, üks munakas lipsas korra sõidu peal välja kah....
Need niplid olid jah suht veidrad. Ühtegi "kaasaegset" niplit ma kuskil auto juppide küljes näinud pole.

Neid roolivarda vidinaid peaks mul ka üle olema... Iseasi kas nad A-l ja AA-l samad olid?
Mõõtsin vedrud ära. Väljast 24 mm, seest 16 mm, kõrgus sellel, mis katki 20 mm, teisel 24. Vedru on uskumatult jäik, käte vahel ei suuda mm-t ka kokku suruda.
(18-11-2018, 17:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]... Kas tõesti ainult vedru määrimiseks. See silindrike liigub nii tihedalt, et vaevalt sealt vahelt munak mingit määret saab. Ainuke võimalus on kork maha keerata, sõrmega määre sisse ja kork otsa tagasi...

Vedru poolsel kausil (kausil taga vars vedru jaoks) peaks olema keskel ava. Kes neid näpuga määrib. Iga T1 ajal sai niplist tavotti sisse laksitud, kuni kuuli tihendi (pleki all vildist kate) vahelt hakkas välja tulema.
Loomalikult olid vedrud ülikõvad. Muidu ju auto ujuks tee peal.
(18-11-2018, 21:44 PM)motamees Kirjutas: [ -> ]
(18-11-2018, 17:58 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]... Kas tõesti ainult vedru määrimiseks. See silindrike liigub nii tihedalt, et vaevalt sealt vahelt munak mingit määret saab. Ainuke võimalus on kork maha keerata, sõrmega määre sisse ja kork otsa tagasi...

Vedru poolsel kausil (kausil taga vars vedru jaoks) peaks olema keskel ava. Kes neid näpuga määrib. Iga T1 ajal sai niplist tavotti sisse laksitud, kuni kuuli tihendi (pleki all vildist kate) vahelt hakkas välja tulema.
Loomalikult olid vedrud ülikõvad. Muidu ju auto ujuks tee peal.
 Mõtlesin ise ka, et peaks auk olema, torkisin naaskliga, hõõrusin, kratsisin - ei midagi, auku pole.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30