automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ A
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
(05-04-2020, 23:33 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Vabandan et siia postitan selle lingi aga võibolla kedagi huvitab. Sellise hinnaga ja nii ligidal...

https://www.blocket.se/annons/alvsborg/f...3/88880028
Oleks selline pakkumine tulnud paar aastat tagasi oleks kohe lipanud. Muidugi parempoolne rool suur peavalu. See eeldab teist käigukasti või vähemalt käigukasti kaant ja siduri korpust. Muidugi roolikarp + kogu roolihoovastik + gaasi pedaal ja hoovastik. Muidugi radiaatori võre ja elektri juhtmestik. Piduri võllid on võimalik ümber ehitada. Plussiks muidugi see, et tagavara ratas on taga. Kui Idanaabrid seda kuulutust näevad, siis kindlasti ostavad ära.
Formika Kirjutas:
Taaviw126 Kirjutas:Vabandan et siia postitan selle lingi aga võibolla kedagi huvitab. Sellise hinnaga ja nii ligidal...

https://www.blocket.se/annons/alvsborg/f...3/88880028
Oleks selline pakkumine tulnud paar aastat tagasi oleks kohe lipanud. Muidugi parempoolne rool suur peavalu. See eeldab teist käigukasti või vähemalt käigukasti kaant ja siduri korpust. Muidugi roolikarp + kogu roolihoovastik + gaasi pedaal ja hoovastik. Muidugi radiaatori võre ja elektri juhtmestik. Piduri võllid on võimalik ümber ehitada. Plussiks muidugi see, et tagavara ratas on taga. Kui Idanaabrid seda kuulutust näevad, siis kindlasti ostavad ära.
Parempoolne rool ilmselt sellepärast seal, et mitte väga ammu oli Rootsis vasakpoolne liiklus.
(04-04-2020, 18:55 PM)alopex Kirjutas: [ -> ]Tere.
Mis marki värvi kasutad raami ja poritiibade sisemise pinna katmiseks? Kuna omal ka varsti see töö ees, siis ei peaks jalgratast leiutama hakkama. Müüad kiidavad muidugi kõike, peaasi et ära ostaks :-)
 Kuna ise värvi ei osta, siis tean niipalju, et kõigepealt kaetakse pind happekrundiga, siis täitekrunt, kivikaitse ja lõpuks värvitakse üle musta tööstusliku tugeva värviga. Huvi korral võin saata kordinaadid, kust Tartust seda värvi saab.
See on Model T süütepool... kokku oli neid autol neli. Eks Talupoeg teab täpsemalt...
(04-05-2020, 14:08 PM)Taaviw126 Kirjutas: [ -> ]See on Model T süütepool... kokku oli neid autol neli. Eks Talupoeg teab täpsemalt...
elik bobiina ...
(04-05-2020, 13:42 PM)ziim Kirjutas: [ -> ]Rootsis üks Ford oksjonil: https://bilwebauctions.se/bilweb-auction...ord-a-2222
 Kuna ise ka praktiliselt sama asi käsil, siis väga raske ja kulukas ettevõtmine. Kõige raskem osa, kere ju täiesti puudu. Omast kogemusest teada, mission impossible, ehk võimatu missioon.
GAZ A tegemised takerduvad igasuguste probleemide taha. Sai tegeldud poritiibade  alumistele pooltele kivikaitse ja värvimistöödega. Sama teed läheb ka kere. Muidugi see jälle liialdus võrreldes 1934 aastal tehtuga. Toona piirdus see ainult kruntimisega. Aga aeg on läinud edasi ja tahaks seda tööd paremini kaitsta. Võibolla tekib vahel tahtmine selle autoga sõita, siis karda iga kivikest, mis võib kuskil selle krundi ära rikkuda. Viimase lihvi sai ka raam. Alustasime sildade allapanekut ja nagu alati kohe probleemid. Mingid pisividinad jälle puudu. USA-s tegelikult ei maksa need suurt midagi aga sealt kättesaamine ....
[attachment=81889]
[attachment=81880]
[attachment=81881]
[attachment=81882]
[attachment=81883]
[attachment=81884]
[attachment=81885]
[attachment=81886]
[attachment=81887]
[attachment=81888]
Kere krunditud, põhi tehtud. Nüüd vaja auto ratastele saada ja hakata mõtlema, mis värvimisega saab. See muidugi küllalt rahamahukas ettevõtmine. Kuigi mõned kaasfoorumlased on siin eelnevalt avaldanud arvamust, et mis see siis on aga kuna kvaliteet peab olema üle kõige siis vastavalt sellele ka kulud. Poiss oma Mustangiga maksab praegu kooliraha. Selle auto ettevalmistus ja värvi tööd tõenäoliselt lähevad 2X kallimaks, kui ta oma kõige halvemas unenäos ka ette oskas näha.
[attachment=82025]
[attachment=82024]
[attachment=82022]
[attachment=82026]
[attachment=82027]
[attachment=82028]
[attachment=82029]
[attachment=82030]
Kui nüüd vanainimese mäletsemine väga ei peta, siis kõik sovjeediautod peale päris võimupüramiidi tipule mõeldute olidki suht ülepersevõõbatud. Läkiläki või naabri kassiga. Miljon kihti nitrovärvi ja tuhat vahelihvi ning hoolikas polirovka A menüüsse ei kuulunud niiehknaa. Elik suvalise LKF-i partnerpuhveti tasemest peaks jaguma küll ja veel.
(20-05-2020, 12:52 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Kui nüüd vanainimese mäletsemine väga ei peta, siis kõik sovjeediautod peale päris võimupüramiidi tipule mõeldute olidki suht ülepersevõõbatud. Läkiläki või naabri kassiga. Miljon kihti nitrovärvi ja tuhat vahelihvi ning hoolikas polirovka A menüüsse ei kuulunud niiehknaa. Elik suvalise LKF-i partnerpuhveti tasemest peaks jaguma küll ja veel.
 Ma arvan, et vanainimese mälu ei peta aga asjal on ka teine külg. Kindlasti tehti mõned A-d ka väga kõrge kvaliteediga, kas või isake Stalinile näitamiseks või kuhugi näitusele või siin eelnevalt pildil olnud 100 000-s Gorki tehase auto, mis kingiti sm. Ordenikidzele. Aga mina teen ka näituse eksemplari. Nii et ....
GAZ A rindel on küllalt vaikne olnud. Tingitud juppide puudusest. Kõike pole võimalik ette näha ja nii jäid tagavedru kiiged ja poldid tellimata. Tulemus, need tulid siin kohapeal toota ja muidugi hulga kallimalt. Kõik silla ja alusvankri detailid said puhastatud ja värvitud ning kokkupanemine võib alata. Vaja kuidagi raam ratastele ja kere raamile. Eks siis näe, mis ettevalmistus ja värvitöödega saab.
[attachment=82515]
[attachment=82516]
[attachment=82517]
[attachment=82518]
[attachment=82519]
[Pilt: 111009812-3518796378150238-2846128598310861169-o.jpg]
A kere on valmis ja ootab värvimist. Ka sai see tõstetud raami peale ja ratastele. Proovin sellest ka pilte lähiajal üles panna. Praegu mõni pilt esisilla komplekteerimisest.
[attachment=83130]
[attachment=83131]
[attachment=83132]
[attachment=83133]
[attachment=83134]
[attachment=83135]
[attachment=83136]
Tagasild komplekteeritud ja sai alla ka pandud. A-l siis taga eraldi süsteem sõidu- ja seisupidurile. Mõlemad muidugi mehhaanilised.
[attachment=83181]
[attachment=83180]
[attachment=83182]
[attachment=83183]
[attachment=83184]
[attachment=83185]
Nüüd siis asjad niikaugel, et vaja värvitöödega tegelema hakata. See muidugi suur peavalu jällegi.
[attachment=83205]
[attachment=83206]
[attachment=83207]
[attachment=83208]
[attachment=83209]
[attachment=83210]
[attachment=83211]
[attachment=83212]
[attachment=83213]
Pahteldustöödega sain kaubale Võru Car Restauration meestega. Esimesed uksed on uued ja seega OK, tagumised hirnsasti paigatud ja nendega muret rohkem. Palju tööd veel poritiibadega. Ülejäänuga  on lihtsam. Mõni pilt ka hetkeseisust.
[attachment=83327]
[attachment=83328]
[attachment=83329]
[attachment=83330]
[attachment=83331]
2/3 A-st on pahteldatud, krunditud. Jäänud veel kapott, bentsu paak ja esi poritiivad. Ja ühe tagumise uksega on probleeme. Pole teine nii ilusti kaares kui teised. Tegu küll ainult 2-3 mm-ga aga ikkagi. Muidugi kõrvalseisja seda ei märka aga kui joonlaud peale panna, siis on näha. Muidugi oli tegu kõige närusema uksega ka.
[attachment=83387]
[attachment=83388]
[attachment=83389]
[attachment=83390]
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30