automoto.ee foorumid

Täisversioon: 412 mootorile volga karpa
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.
jään vastust ootama
Peaks vast auto käima minema.
Kütusekulu ilmselt on suht suur, aga siiski.

ei ueu et see kütuse kulu palju suurem on ..sest see vend kes sellega s6idab rallitab niigi palju ...aga kas siis praegult on j6udu kaa rohkem
arst666 Kirjutas:keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.
kuidas sa tead, et kõik toimib, kui sa pole saanud proovida? Big Grin

kui enne igat sõitu küünlaid ei pea kuivatama hakkama, siis on väga hästi Smile
toimumise alla ma m6tlesin seda et klapid käivad ja pent j6uab karpast ka mootorisse....(kiirenduspump)
No seda, kas midagi toimub, saab öelda siis, kui mootor töötab ja auto liigub. Sest kohapeal ilusasti laulev mootor võib koormuse all muutuda köhivaks vanuriks, millest isegi võrr kiiremini sõidab.

Niipalju, kui ütleb minu kogemus, on parim lahendus Moskvitši jaoks Ziguli karburaator. Kui veel veidi paremat tahta, siis juba mõni korralik Weber (loomulikult valitud düüsidega). Siit edasi läheb juba ehitamine topeltkarburaatoritele jne.

Kui aga viitsid vaadata tqhq.ee foorumisse, siis seal on ühe teema all juttu ka Moskvitši ettevalmistamisest rahvaralliks ja kasutaja vvt lubas seal mõne õlle eest avaldada väga hea düüside kombinatsiooni. Räägi temaga.

Väide, et mida rohkem bensiini mootorisse jõuab, seda paremini mootor edasi astub, on oma põhimõttelt väär. Kütust peab olema täpne kogus mootorisse jõudva õhuhulga sellises suhtes, et põlemine oleks võimalikult efektiivne.

Asp
ma tean jah kas se polnud mitte 1-10 v6i 1-20
no minu auto see pole sest mul on mossele siduri surve plaati vaja.426 kere ja 408 mootor ja see läks hästi edasi küll.
Kõige paremad karpad mossele on kas DAAZ2140 või OSOON mitte mingid siksi karpad mis on mõeldud hoopis teistsugusele mootorile

Magic

Nõus.Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140 v6i OSOON on tehtud ikkagi spetsiaalselt mosse mootorile,selle omadusi ja iseärasusi arvestades.
nüüd on juba j6udnud see volga karpa mu mosse peale ja auto liigub küll (kiiremini kui v6rr) .aga tean et see pole k6ige parem endal karaazis pole kaa midagi paremat ja kui kellegil on midagi head pakkuda siis palun väga.
ja tavaliselt pandi mossedele siksi karpasid ikka selle pärast et siis pidi vähem kütet minema. ise ei tea ei s6ida nii pikkasid vahemaid et aru saaks kütuse kao suurusest.
Magic Kirjutas:Nõus.Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140
mullegi räägiti miskipärast, et mu uuel hoolealusel (kah M2140Wink) sellist kirjakest omav karbuss olevat \"null-viie-oma\". Ma ei oska sest midagi arvata...
AGA - mis soovitate, kas hakata oma remonti vajavat \"2140\" kirjaga karbussi kõpitsema - või tõsta tuttuus 126N peale (on olemas). Kuna masin hetkel kaugel, siis päriks ka: kas neil õhufiltri kopsikud on ikka samad?
126N meeldis mulle pealtpoolt küll hulka rohkem - hea lihtne asi, seepärast ma teda eelistama kipukski. Muidugi on mul veel lahtine isegi küsimus, kas sisse jäävad 76 kolvid - või asendan need 93 omadega (talvel tuleb kapremont niikuinii ette võtta).
13piisab Kirjutas:kas neil õhufiltri kopsikud on ikka samad?

Ei.

metsikpuuma

idee järgi on mu 2141 peal 08 karpa ja seda juba tehase asetuses, kuigi on kulunud on minek siiani hea ja käima läks ka ideaalselt talvel. paari tuttava kogemus on aga seda näidanud et 01 oma pidi olema parima minekuga ja samas ka ökonoomne.
arst666 Kirjutas:keegi ei tea mis toimuma hakkab..karpa on küljes ja k6ik toimib aga süüde on hetkel vale pole saand proovida.
jään vastust ootama
Pole Sinu jutust sugugi aru saanud.Minu viga vist.Enne kui mootor ei käi,siis Sa ei teagi mis toimuma hakkab.Aga ma ei saa aru,mis sellise vahetuse mõte on?Mis karpa seal enne oli-kas K-126 või oli DAAZ(nn Ziguli karbuss)Ja mis Volga karburaatori Sa sinna siis istutasid?Võis ju juhtuda,et said taas ühe 126,seekord vaid veidi teise modifikatsiooni.Oma kogemustest oskan vaid öelda,et üldjuhul(erandid alati olemas ja võimaliku,aga nõuavad üsagi korralike teadmisi,kogemusi ja nn\"head vasaku mina tunnet)) toimivad paremini
mootorile mõeldud modifikatsioonid.Mosse mõlemad variandid annavad tegelikult tavasõiduks täiesti rahuldava tulemuse.Ja ega kõik vaid karpas kinni pole,süütesüsteem peab ka laitmatult funktsioneerima.
Jõudu ja edu soovides,Flanagan
Magic Kirjutas:Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140 v6i OSOON on tehtud ikkagi spetsiaalselt mosse mootorile,selle omadusi ja iseärasusi arvestades.

01 karpasid (tähistus 2101-***; nende kolme tärni asemel siis veel hulk numbreid, mida peast ei mäletaWink pandi mingil ajal 2140-tele tehases peale (vanim selline masin, mida mina oma silmaga olen näinud, oli aastast 1980 ja uusim 1983).
pppp Kirjutas:
Magic Kirjutas:Fakt on et siksi karpa jääb ikkagi siksi omaks,DAAZ 2140 v6i OSOON on tehtud ikkagi spetsiaalselt mosse mootorile,selle omadusi ja iseärasusi arvestades.

01 karpasid (tähistus 2101-***; nende kolme tärni asemel siis veel hulk numbreid, mida peast ei mäletaWink pandi mingil ajal 2140-tele tehases peale (vanim selline masin, mida mina oma silmaga olen näinud, oli aastast 1980 ja uusim 1983).
see oli modifikatsioon sellest karpast(sellest mida kasutati VAZ-il),tegelikult just need viimased numbrid ongi olulised
Tervitades Flanagan
Ma võtan kätte ja ajan teema veel segasemaks küsimusega, et kas keegi on paigaldanud, ja kas on olemas automaatse toore klapiga karpat mossele, ma erilist minekut taga ei aja ja ka kütusekulu mitte, sest mosse on ikkagi teise auto staatuses ja sõidab vaid suvel, nädalavahetuseti... Seega ainult mugavusele mõtlev modifitseerimine. Võimaluse korral odava hinna tõttu soosiks venepäritolu karpat, kuid kõik muu on ka oodatud, mis sobida võiks ??
pvr Kirjutas:Ma võtan kätte ja ajan teema veel segasemaks küsimusega, et kas keegi on paigaldanud, ja kas on olemas automaatse toore klapiga karpat mossele, ma erilist minekut taga ei aja ja ka kütusekulu mitte, sest mosse on ikkagi teise auto staatuses ja sõidab vaid suvel, nädalavahetuseti... Seega ainult mugavusele mõtlev modifitseerimine. Võimaluse korral odava hinna tõttu soosiks venepäritolu karpat, kuid kõik muu on ka oodatud, mis sobida võiks ??
Sõbrad,nüüd ei saa enam üldse aru.Millest selline teema üldse ja eriti see viimane postitus.Kas Sinu auto on siis siiani üldse ilma karpata?Kui nii, siis ei liigu ta nii kui nii.Ja milleks kui tohib küsida,see automaat-toores? Kui sõidad vaid suvel siis peaksid ju teadma(tegelikult sama ka talve kohta),et Mosse saad igal juhul käima,vaid jäsemete kordinatsioon ja koostegevus peab olema üsnagi paigas.Tähtsam on see,et süütesüsteem on piinlikult korras.Ja siis mosse käivitub igal juhul.Kusjuures veel-mismoodi on seotud toores ja edasiminek?!Kaasaegsem on kindlasti DAAZ karpa,mis ju arendatud Weberist,aga põnevust ja katsetusrõõmu pakub ikkagi vana hea K-126.
Avastamisrõõmu soovides,vastne 51-omanik Flanagan
Nõukogude Liidu koondise autosportlased kasutasid Moskvichidel Weber karburaatoreid, sarnaseid, millest hiljem kasvas välja LADA karbuss. Põhjuseks oli asjaolu, et 126H karburaatori kiirenduspump valas bensiini juurde aga Weberi oma pihustas peenikese joaga, mis oli põlemise seisukohast kasulikum, sest segunes paremini õhuga. Seega oli tegemist peaaegu sissepritsega. Lisaks oli vaja ka sisselaske kollektor seestpoolt ära poleerida, et tekkivad õhukeerised ei takerduks. Filtriks oli pisike rest.
Tava kasutuse juures on pigem oluline, et karburaatoril ei oleks lõtke, lokse, lisaõhu saamise kohti ja ummistusi. Ise sõitsin kunagi Mossega millel oli 126H (slaavi N) ja kütuse kulu maanteel oli 5,3 l/100 km ja minek oli ka edukas.
Kuna põlevaks materjaliks mootoris ei ole bensiin, ega õhk vaid nende õige koostisega segu, siis on oluline paigaldada karburaator, mis on mõeldud õigele kubatuurile. Vale karburaatoriga liiga suur mootor tõmbab karburaatorisse liiga palju õhku ja liiga väike mootor upub bensiini. Mingil määral saab karburaatorit reguleerida, kuid kõigel on piir. Reguleerimise võimalus on pigem selleks, et mootori kulumise korral kui surved langevad, tagada endiselt õige koostisega segu.
flanagan Kirjutas:see oli modifikatsioon sellest karpast(sellest mida kasutati VAZ-il),tegelikult just need viimased numbrid ongi olulised

Viimane number oli 11. Vahepealsed polnud kahjuks enam loetavad, sest sildil oli värv maas (neid viimaseid numbreid pidi tegelikult ka õige nurga all vaatma), aga küllap need see tavaline nullide-ühtede-seitsmete rodu oli.
Nii et kokkuvõttes võib siis öelda, et vist jah espetsiaalne modifikatsioon Mosse jaoks (lappasin paari kätte juhtunud Lada raamatut ning sealt sellist modifikatsiooni ei leidnud).
Lehti: 1 2