automoto.ee foorumid

Täisversioon: Vaz 21061 1985 korrastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
]Tere! Sai mingiaeg ostetud omale vaz 21061 1500cc mootoriga. Auto oli isenesest heas korras ja ülevaatus kehtis kuid, pindmist roostet oli kole palju, sai tehtud keretööd ja muud korrastused, ning masin läbis ülevaatuse puhtalt. Ustega juhtus selline kole asi, et vana värv ja epokrunt läksid mingil põhjusel riidu ja kees kõik üles, seega sai uksi kaks korda haljaks lastud. Küljekarbil tuli toksides tahaotsa auk sisse, mõtlesin ,et lõikan mäda koha välja aga tuli välja hoopis et karp seest jubedalt roostes ja vahelt ka mäda. sai siis kogu karp tükkis täiega ära vahetatud. [attachment=88754][attachment=88753][attachment=88752].

Peale keevitustöid sai tegeleda kere pahteldamise, lihvimise ja kruntimisega. Suurem asi jutumees ma pole panen mõned pildid.

[attachment=88755

[attachment=88756]

Küljekarbi alumine serv sai tehtud kivikaitsmega.

[attachment=88757]

Järgmisena sai värvi peale tuisatud.

[attachment=88758]

[attachment=88759]

[attachment=88760]

Kui lõpuks kõik värvitud oli sai hakata autot komplekteerima, kõige hullem töö oli uste reguleerimine, kuna ilmselt antud uksed pole ka autol originaalid, siis sai kurja vaeva nähtud ,et neid käima saada. tegelikult ideaalselt nad ei käi präegugi.

[attachment=88761]

[attachment=88762]

[attachment=88763]

[attachment=88764]

Kui auto oli komplekteeritud, sai vahetatud, ees piduri voolikud ja torud, samuti ka mootoripadjad ning tagumised amordid,  peale sai ka pandud kontaktivaba jagaja. Põhjaalla läks dinotrol ml ja mastiks, tegin ainult need kohad mis roostetasid, enne sai korralikult muidugi harjaga puhtaks lastud ning roostesurmaga töödeldud. Amordidvalikuks sai sachs gaasiamordid.

[attachment=88765]

[attachment=88766]

Uued mootoripadjad.

[attachment=88767]

Uued küünlajuhtmed.

[attachment=88768]

Samuti sai vahetatud temp andur ja küünlad.

[attachment=88769]

[attachment=88770]

Järgmine töö oli  klappide reguleerimine ja ketileevendi vahetus.

[attachment=88770]

[attachment=88771]

Uus leevendi.

[attachment=88772]

Valuvelgedele said ostetud spetsiaalsed poldid.

[attachment=88773]

Hetkeseis siis selline.

[attachment=88774]

Eriti tore kui kellegil vedeleks veneaegseid komplektseid esimesi alumiiniumlogareid, ja samuti tahaks tulevikus vahetada välja mõlemad esimesed uksed.
Originaalveljed tulevad ka või peab see olema 90ndate keskpaiga-lõpu kohaselt?  Wink
Võluveljoga on, jah, pehmeltöeldes pahasti.
Mis te norite, auto näeb ju hea välja. Kiitma peab!
(28-06-2021, 00:25 AM)Marko Kirjutas: [ -> ]Mis te norite, auto näeb ju hea välja. Kiitma peab!


Aitäh! Plekkveljed ootavad värskendamist,samuti mul ei ole korralikke kilpe hetkel neile. Mind need valuveljed ei häiri Big Grin.
Alumised õõtsad on jalutama läinud kahjuks.
(27-06-2021, 21:57 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Valuvelgedele said ostetud spetsiaalsed poldid.

Need pole mitte "spetsiaalsed poldid", vaid need on poldid, kui on vaja vale poldiringjoonega veljed alla panna.
Ehk ektsentrikpoldid. 

Kui sul on veljed 4X98, siis pole selliste poltide järgi mitte mingit vajadust. 
Kui veljed on mingid a`la Golfi mõõdus, et 4X100, siis on vaja. Ja siis pead ka keskaugu enne tsentrirõngastega paika ajama.
(06-07-2021, 13:28 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2021, 21:57 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Valuvelgedele said ostetud spetsiaalsed poldid.

Need pole mitte "spetsiaalsed poldid", vaid need on poldid, kui on vaja vale poldiringjoonega veljed alla panna.
Ehk ektsentrikpoldid. 

Kui sul on veljed 4X98, siis pole selliste poltide järgi mitte mingit vajadust. 
Kui veljed on mingid a`la Golfi mõõdus, et 4X100, siis on vaja. Ja siis pead ka keskaugu enne tsentrirõngastega paika ajama.
Lihtsalt infoks, et 4x100 velgedega Golfide (I-III) puhul käib paikaajamine teistpidi. VW velje keskava on 57,1 mm ning Ladal on 58,5 mm. Seega tuleb VW velje auku suuremaks hõõritseda või lihvida.

Aga teemaaluse autoga on tehtud tubli töö! Valuvelg võiks muidugi 80ndatele vastav olla, aga see on ülejäänud tööga võrreldes kosmeetiline pisiasi ning küll neid velgi jõuab vahetada elujooksul. Nt. enda `85 aasta 063 all on olnud nii R13 Ronal Votex kui ka R15 ATS 5-star. Hetkel jälle R13 plekk koos 165/80 balloonidega.
(06-07-2021, 16:14 PM)mossepower Kirjutas: [ -> ]
(06-07-2021, 13:28 PM)stihl Kirjutas: [ -> ]
(27-06-2021, 21:57 PM)Tsistern Kirjutas: [ -> ]Valuvelgedele said ostetud spetsiaalsed poldid.

Need pole mitte "spetsiaalsed poldid", vaid need on poldid, kui on vaja vale poldiringjoonega veljed alla panna.
Ehk ektsentrikpoldid. 

Kui sul on veljed 4X98, siis pole selliste poltide järgi mitte mingit vajadust. 
Kui veljed on mingid a`la Golfi mõõdus, et 4X100, siis on vaja. Ja siis pead ka keskaugu enne tsentrirõngastega paika ajama.
Lihtsalt infoks, et 4x100 velgedega Golfide (I-III) puhul käib paikaajamine teistpidi. VW velje keskava on 57,1 mm ning Ladal on 58,5 mm. Seega tuleb VW velje auku suuremaks hõõritseda või lihvida.

Aga teemaaluse autoga on tehtud tubli töö! Valuvelg võiks muidugi 80ndatele vastav olla, aga see on ülejäänud tööga võrreldes kosmeetiline pisiasi ning küll neid velgi jõuab vahetada elujooksul. Nt. enda `85 aasta 063 all on olnud nii R13 Ronal Votex kui ka R15 ATS 5-star. Hetkel jälle R13 plekk koos 165/80 balloonidega.
Tänud!  Plaanin veljed mingiaeg ära vahetada kindlasti, samuti juhiukse, teine kole laines plekiga tegelikult.... Nädalavahetusel sai siis käidud Saaremaal.
[attachment=88885]
Pangu ka esimese põlvkonna Mitsubishi Pajerole taustal tähele!