automoto.ee foorumid

Täisversioon: GAZ 24 tagasild
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas on meil Eestimaal veel mõnda tegijat või firmat kes suudaks GAZ 24 tagasilla reduktori ära reguleerida?
Või on kellelgi pakkuda korras silda.
(14-07-2021, 22:55 PM)kopamees1 Kirjutas: [ -> ]Kas on meil Eestimaal veel mõnda tegijat või firmat kes suudaks GAZ 24 tagasilla reduktori ära reguleerida?
Või on kellelgi pakkuda korras silda.
Mul seisab korras sild 5030762.
Viitasin sellele teemale inimesele, kes hakkama saaks. Tal oli esimene küsimus, et kas sõitnud sild või uued rattad?
Üldiselt kilkeid ei tulnud, see on tüütu töö. Selle võid muidugi kirja panna, mis seisukord praegu on.
(16-07-2021, 12:42 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Viitasin sellele teemale inimesele, kes hakkama saaks. Tal oli esimene küsimus, et kas sõitnud sild või uued rattad?
Üldiselt kilkeid ei tulnud, see on tüütu töö. Selle võid muidugi kirja panna, mis seisukord praegu on.
Sild oli paigaldatud Ukrainast ostetud M1 alla. Palju sellega muidugi sõidetud ei ole. Kust ta sinna sai, ei tea ja palju temaga eelnevalt sõidetud, ka ei tea, igatahes kui selle M1-ga ringi sõitsime, mingit joru küll ei ajanud.
(16-07-2021, 14:24 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Vaja oleks muidugi teemaalgataja selgitust, siis saaks öelda, et kas saab reguleerida või peab asendama, kasvõi ainult hammaspaari.
Selgituseks: Sillale panin uue korpuse,uued laagrid ja uued simmerid.Ajasin gaz 24 raamatust näpuga rida ja kahepäevase jändamise tagajärjel 
õnnestus värvijälg ka täpselt taldrik hammaka keskele  saada.Algul oli kõik ilus, kuid peale paarisaja kilomeetri läbimist hakkas häält tegema 
eriti kiirendamisel.Sild on mul POBEDA picupi all.Või soovitaga mõnda kaasaegset silda mille laius ja velje poldivalem oleks samad.
Mootoriks on OPEL Omega 2,0 ja automaat kkast.
Järsku peaks selle reduktori uuesti lahti võtma ja üle vaatama. Miskit järsku liikus paigast.
Sai vanasti siin 02 reduktorit tehtud ja peale väikest reguleerimist võttis hääle juurde. Hiljem peale paari tuh. kadus pea- aegu ära.

T.
5x139,7 on päris paljudel maasturitel kasutusel, aga kas need laiuse välja annavad... Palju praegu rattaflantside vahe ja ülekandearv on?
Vat ma`i tea väga palju maastureid jutuks oleva poldivalemiga. Kui venelased kõrvale jätta, meenuvad vaid Kia ja Daihatsu. 
Üsna levinud svapp on Volgalistele alla istutada 200/700 Volvo tagasild. Biin teer-dann tätt. 
Poldivalem on Volvol 5x108. Kasutades 31029 vmv rummusid, saab esisilla konvertida ka samale poldivalemile. Boonusena tuleb kaasa võimalus kasutada mõlemal sillal päris kettaid. 
Asja miinuseks: 5x108 ässa plekkvelge on veel raskem leida kui 5x139,7.
Edu ja asju!
(19-07-2021, 09:22 AM)Kadjakas Kirjutas: [ -> ]Vat ma`i tea väga palju maastureid jutuks oleva poldivalemiga. Kui venelased kõrvale jätta, meenuvad vaid Kia ja Daihatsu. 
Suzukil peaks ka paljudel sihuke valem olema ....
(18-07-2021, 22:01 PM)kopamees1 Kirjutas: [ -> ]
(16-07-2021, 14:24 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Vaja oleks muidugi teemaalgataja selgitust, siis saaks öelda, et kas saab reguleerida või peab asendama, kasvõi ainult hammaspaari.
Selgituseks: Sillale panin uue korpuse,uued laagrid ja uued simmerid.Ajasin gaz 24 raamatust näpuga rida ja kahepäevase jändamise tagajärjel 
õnnestus värvijälg ka täpselt taldrik hammaka keskele  saada.Algul oli kõik ilus, kuid peale paarisaja kilomeetri läbimist hakkas häält tegema 
eriti kiirendamisel.Sild on mul POBEDA picupi all.Või soovitaga mõnda kaasaegset silda mille laius ja velje poldivalem oleks samad.
Mootoriks on OPEL Omega 2,0 ja automaat kkast.
Kui värvijälg keskel, siis peab korras olema. Kõige parem on muidugi kui värvijälg pole mitte ainult keskel vaid paikneb kogu hamba ulatuses või siis sellel alal, mis tehases töötamise ajal tekkinud jäljega samasugune on. Mõnikord on kasulik tekitada natuke jõudu hambumisse, et tegelikule sarnasemat jälge saada. Kui tekkis hääl, siis nihkus ikkagi midagi paigast. Peab uuesti lahti võtma, siis näeb, mis juhtunud on. Tegin nooruses selliseid sildasid palju, ümber ei pidanud ühtegi tegema va. üks mis läks ilma õlita sõitma, kestis 10 km.
Mul üle paar Kia tagasilda. LSD on ka sees.
(19-07-2021, 10:25 AM)taxopets Kirjutas: [ -> ]Mul üle paar Kia tagasilda. LSD on ka sees.

Mis sellise laius flantsist flantsi on? Ülekandearv?

Asendus võiks enam-vähem ju klappidaWink

UAZ toodang on ka sama poldiringigaWink
Kui keeleoskus lubab, siis drive2.ru päevikutes on erinevaid asendusi põhjalikult kirjeldatud: https://www.drive2.ru/experience/gaz/g2194/. Jaapani mootorid jne, eks seal veel 24 igapäevases kasutuses ja seetõttu huvi suurema kasutusmugavuse vastu suurem uuniku-huvist.
Lgp. spetsialistid! Kas on keegi GAZ-21 peaülekande asendanud GAZ-24 peaülekandega st. ülekandearv 4,55 asendatud 4,1-ga või teinud seda teo ja taldriku vahetusena? Millised probleemid seejuures tekivad?