(28-01-2022, 21:06 PM)Mart Laanelepp Kirjutas: [ -> ]Mul on Villise peal Nissan Vanettelt pärit 4 silindriline diisel, LD23-II mille viiekäigulisel manuaalil oli originaalis trossidega käiguvahetus ja kangi sai vabalt valitud kohta paigutada. Kurikuulus pole see mootor aga oma vigade poolest vaid selle poolest et ta omal ajal maailma aeglaseim auto oli
Mis selle ld23 võimsus on ?
Ja mis on 5. Käigu ülekandearv ?
(28-01-2022, 21:41 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Mul on endiselt üks 2005 aasta ldv convoy oma Fordi 90hp 2.4tdi duratorq mootori ja 5-se kastiga üle. Oli suure kuudiga ja isegi kui täislastis(3500kg täismass umbes) liikus küllaltki reipalt. Läbisõit umbes 250k max.
Kas see on mt75 kast ?
Mis võiks olla ülekande arv 5. Käigule ?
Eeldatavasti on pada malmist ?
Mootori valik on vaba aga silla kaalu ei tohi ületada.
Võibolla juba pakutud, sellisel juhul vabandused.
Kui oma GT-le sobilikku kombot otsisin, siis sõelale jäi Saabi mootori kõrval Omega manuaal kast R30 (HP tähisega), 5 käik 0,761. Leidus see R4 2,2 diisli sabast. Näitajad 88 kw ja 280 nm. Samas pole mul õrna aimugi, kuidas see vastu peab.
Ma lihtsalt küsin vahele, et kas see praegune önnistus seal mootoriaugus on surnud, vöi täiesti vastuvöetamatu dünaamikaga, et seda (vöibolla ajutist)mootorivahetust öigustada?
Lihtsalt, et kui ise vahetaks mootorit, siis pigem üks kord
Kepikasti tutvustamine nooremale pölvkonnale on ilmselt tänuväärne, samas veidike praeguses ajastus vist läheb juba sinna "las poiss laseb härjaga köigepealt, eks ükspäev näitame talle hobust ka" teemasse...
Samas ei välista, et katsun ka enda kloonidele sama stsenaariumit tutvustada.
jah see õnnistus on täiesti teadmata elulooga ja samuti teadmata ajalooga seismise kohta - miks ja kaua.
käivitamine ei andnud tulemusi. Oleks ta elus oleks ta seal raami vahel ka lühiajaliselt.
kui oleks kuskil sama mootor mis töötab ja selle kasti otsa istuks oleks see lihtsalt bolt on ajutine lahendus
teine lahendus ei oleks ajutisena mõeldud
ehk iga suvaline diisel rida 4 mootor koos kastiga
mootor mis omab rohkem kui 80kw oma nägemuses u.100.
käigukast manual ja viimane (eelistatud 5. või 6.) käik oleks kiirendav ülekandega 0,75...0,85
ja põhiline mootor ei oleks teadaolevalt kurikuulus oma vigade poolest s.t. kannataks vabalt sõita ilma remondita ja vaid regulaarse (õli, filter, rihm/kett) hooldusega 100k km
ei omaks sissekukuvaid klappe või pesasid, poolduvaid kolbe, anomaalseid elektrilisi vigu, õlikulu liiter tuhande peale, .... noh umbes nii.
vahetuse põhjus oleks just see et see vana on jõuetu ja omab kasti ülekandega 1:1
jah ainult kasti ülekandega ma ei pääse ka silla ülekanne on vaja kiiremaks saada
aga see on hoopis teine lugu.
alustame ühest otsast algatuseks.
naised saunas räägivad et praegune mootor on ehk kaalus 200 kg ja kast sinna otsa veel ehk 50 kg
kuskilt peab veel kaevama andmed välja mis on dokumentide järgne silla kaal.
hetkel on masin veel soome registris
saunanaised viitavad sellisele infole
[b]1978 to 1980 specifications[/b] HY, JY, KY
Model 97G70
CF250
Mootor
2064cc diesel
GVW
2500 kg
Kerb Weight
1311 kg
PayLoad
1189 kg
Front Axle
1020 kg
Rear Axle
1560 kg
Õnneks on garaazi ukse taga vanaraua plats koos kaaluga ja saab sinna peale sõita. Kevadel.
ja kui kedagi huvitab siis selle konkreetse auto spetsifikatsioon koos lisavarustuse nimekirjaga
väljavõta vastavalt andmesildile saunanaiste abiga.
97G70 = short wheelbase van with GM diesel engine
JY = 1979 production year, Luton plant
627983 = chassis serial number (JY starts at 600001)
FIN = Finland market
702321 = factory job number
3-character codes are regular production options -
1RD = Cargo Orange paint
1X2 = trim colour (no data)
054 = EEC compliance labels
165 = Chrome bumpers
230 = Antifreeze protection
346 = High capacity heater
378 = Passenger sun visor
503 = Front slam doors
504 = Slam side loading door
506 = Glazed interior bulkhead
519 - no data
520 = Requirements for EEC noise regulations (cab engine cover at least)
530 = Double passenger seat
536 = Additional rear interior lamp
567 = Interior rear view mirror
607 = Brake load conscious (sensing) valve
678 = Side loading door hinge covers
681 = Rake adjustable driver seat
685 - no data
704 - no data
741 = Opel badges
952 - no data
SCO 005993 - no data
4-character code is a special version option -
8961 = Fit heavy duty front springs
(28-01-2022, 23:19 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ] (28-01-2022, 21:41 PM)Kult Kirjutas: [ -> ]Mul on endiselt üks 2005 aasta ldv convoy oma Fordi 90hp 2.4tdi duratorq mootori ja 5-se kastiga üle. Oli suure kuudiga ja isegi kui täislastis(3500kg täismass umbes) liikus küllaltki reipalt. Läbisõit umbes 250k max.
Kas see on mt75 kast ?
Mis võiks olla ülekande arv 5. Käigule ?
Eeldatavasti on pada malmist ?
Mootori valik on vaba aga silla kaalu ei tohi ületada.
Kast peaks olema mt75-v184 ja viies käik 0.76:1. Peaks olema malm ja alumiinium kaan. Pakun et koos mootoriga 300kg.
kas see kast omab kangi otse kasti peal või läbi trosside ?
kui on teada või satud kogematta mööda minema
ehk saab mõõta mis oleks pikkus mootori esimesest otsast kuni kangi asukohani kui on otse kangiga kast.
kaal on selline nibin nabin.
uurisin ka siit sealt et see 300 võib olla transitile täitsa reaalne..
mõni pakk on tulnud
mõned veel peaks teel olema
Lumi sulas ära ja sai mõõta. Mootori esiotsast kangini ~110cm ja sinna veel ventikas otsa umbes 10cm.
Tänan. Uurina asja.
Kas üldse sobib või mitte annan siin teada, saab ka keegi teine ehk teada.
Aga kas see plaan ka minu puhul käiku läheb ei tea
ehk on hetkel pigem plaan "B"
siit peaks saama uue südame
"vana hea" 1,9 ja 96 kw
kindlasti läheb kitsaks ja tihedaks sest uues kehas pole südamele just paju ruumi
arvestama peab, et väljalaske elemendid peavad jääma doonori omad
jms. pisikesed nüansid
ei ma ei ostnud tervet autot vaid mootori ka kasti pärast, ülejäänud läheb teisele(teistele) suguvendadele suurt midagi sellest järgi ei jää.
aga doonori pealt on lihtsam võtta asju kui romulast jupi kaupa otsida - saab kõik mis vaja korraga
see näitab infot ülekande kohta
väidetav kulgemine, palju tegelikult, ei tea. tuli soomest.
Pildid ei ole nähtavad
(14-03-2022, 21:44 PM)lauren Kirjutas: [ -> ]Pildid ei ole nähtavad
On.
Alguses olid, nüüd enam mitte
Google photos.
Peale üles panemist pole midagi muutnud.
Pilte ei näe. Oletan et Passat B5.5 või Audi C5. Mille käigukasti plaanis kasutada?
Tegelen kunagi selle pildi jamaga.
Aga jah passat 5.5. Aastast 2001
1.9 tdi 4 motion. 96kw
Kast läheb passati oma 4 veoline mis hakkab tööle tagaveolisena.
Tegu siis pikimootoriga autoga.
Jah tagasid tuleb ümber pöörata kuna pöörlemine kasti väljundis on vw tesitpidi kui hetkel.
(15-03-2022, 09:22 AM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Tegelen kunagi selle pildi jamaga.
Aga jah passat 5.5. Aastast 2001
1.9 tdi 4 motion. 96kw
Kast läheb passati oma 4 veoline mis hakkab tööle tagaveolisena.
Tegu siis pikimootoriga autoga.
Jah tagasid tuleb ümber pöörata kuna pöörlemine kasti väljundis on vw tesitpidi kui hetkel.
Tundub, et eeltöö on tehtud, aga kahtlen kui väga diffri käbi laagritele see valepidi surve meeldib. Ilmselt on seal koonusrulllaagrid.
Pigem otsi kohe Volvo 960 2,4TD M90 kast, mis juba pöörleb õigetpidi ja istub VAG mootori otsa. Lisaks sisuliselt purunematu.
2.5TDI Crafteri pealt saaks ka sobiva tagaveolise kasti, aga selle kestvuse ja suuruse osas ei oska kommenteerida.
PS: mootori valik on väga hea tehtud!