automoto.ee foorumid

Täisversioon: 56 laadimine kahtlane
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Räägin siis loo ära pannes 56 käima,kustub laaadimis tuli ära aga kui gaasi andes pöörded ütleme nii et juba väga kõrgele tõusevad,hakkab laadimis tuli põlema,surusime kruvikeerajaga harjadele peale, pole kasu.Madalatel ja keskmistest kõrgematel pööretel käib ka aku juhe maas.Sõidu aeg pole täheldanud tule süttimist,pole peenestanud ka
ankur tuksis....!?
puhasta rootor, relee kontaktid ja muu selline staff ära.
vaata harjad üle, juhtmed võivad ka lahti olla.
panin peale uue mähise,harjad ja rootori ja ikka tuli hõõgus ,nii puhastasin relee kontaktid ära ja kruttisin pinget juurde.
pinget ei soovita ise näppida kui ei ole vastavaid oskusi. kui tuli põleb ja generaator laeb, siis on relee tuksis.
Kustumine suurematel pööretel vihjab harjade ja kommutaatori halvale kontaktile (harvem relee-regulaatori väärale reguleeringule). Külmaga võib kontroll-lamp kustuda pärast mootori soojenemist. See esineb kollektori nõrgal õlitumisel, sest õlikile vedeldub ja kaob alles generaatori soojenemisel.
Kontroll-lambi vilkumine suurtel pööretel näitab generaatori madalat pinget. Rütmiline vilkumine väikestel pööretel (tühja aku korral) tekib sellest, et katkesti töö muudab kogu aeg koormust. Tühja aku korral võib kontroll-lamp süttida ka valgustuse sisselülitamisel, sest koormuse järsul suurenemisel generaatori pinge langeb.
Kontroll-lambi nõrk hõõgumine mootori suurtel pööretel on normaalne nähtus ja esineb täiesti laetud aku korral, kui teisi tarviteid ei kasutata.
nüüd vahest lambist vilgub,kuigi kõik süsteem on uus peale relee ja muideks hõõgub ka vahest .
relee viga. Endal sama jama