automoto.ee foorumid

Täisversioon: Projekt: Volvo FL6H 250
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Aeg taas üks sent surmale võlgu olev raibe taas rajale aidata.  Ega muidu ei mõtleks üldse sellise surnud isendi remondi peale aga mootor on väga korralik, käigukast ja sillad tihedad ja raam sirge ja suurema roosteta. Täiesti surnud on kast ja kasti raam, talad läbi roostetanud ja põhi mäda. Üldisel visuaalne seisukird ka selline käestlastud. Oli soetatud objektile segupumba veoks ja kasutatud lõpuni ja natuke veel peale. Endal mõningane kokkupuude ka olemas, eelmine suvi sõitsin sellega omal jalal helsinkis-mikkeli-tampere-helsink tiiru, samas eelmine kevad käis ka kittilä kullakaevanduses ära. Nüüd aastajagu seisnud. 

Peal üsna kobe tõstuk, sellel hüdropaak lekib ja miski elektrooniline viga oli vist ka. 
Egas muud polegi, kast koos tagaluuktõstukiga maha tõsta ja trosslift peale panna, konksuga oleks muidugi parem aga siis kaob viimanegi kandevõime sinna ära ja konkslifti vajadused on kaetud ka hetkel. Seega kui kelegil trosslifti raam üle siis võib julgelt pakkuda. 




5.5l 184kw 2004 aasta.

[attachment=89536][attachment=89535][attachment=89534][attachment=89533]


Sellise masina teekõlbulikuks saamine pole majanduslikult mõistlik ja paljud arvavad et mis ta siis ära pole. Sellepärast hakkan selle projekti juures pidama nö majanduspäevikut või lihtsalt raamatupidamist.

Hetkeseis siis masin ise 1000€ ja kütus paaki 350€
Kokku 1350€
Lähinädalatel kui aega peaks eesti tooma selle, siis hakkab summa kasvama ja kahjuks päris korralikult. Seega enne mõelge kui vana veoka soetate ja arvate et nüüd oli hea diil ja saab muretult sõita... Tahan näidata sellega et tegelikult on sellise auto ülalpidamine täitsa arvestatav kulu.
Rattad on täismõõdus? E22,5?
(02-09-2021, 23:31 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Rattad on täismõõdus? E22,5?
 22.5 jep, ette on isegi "baloon" lubatud.  Rehvid üldiselt täitsa hea ja usun et nendega saab isegi eestis arvele. Ühel tgumisel on äravajubud kast väikse soone sisse närinud aga selle vahetan välja.
Et selle va jeesuse tatitopsiga vähe viisakam eesti oleks sõita siis tõin mõned pirnid, tuleklaasid ja poritiivad juurde. Lisaks 288€. Kogusumma 1638 hetkel.

Mõni pilt kabiinist ja hiabist ka.

[attachment=89609][attachment=89610][attachment=89611][attachment=89612]
See on mõnele ilmselt päris uskumatuna tunduv,aga nendest pisiasjadest kogub lõpuks päris arvestatava summa kokku. Hea teema. Järgmiseks siis küte ja laevapiletid  Big Grin
Edu projektiga, endal oli FL10 ja sinna ca 25000euri vähem kui aastaga sisse uputamine mingi kuuteadus küll polnud Smile. FL 6 pisut lihtsam, sest juppe on veel omajagu saada.
Kui peaks huvi olema, siis on pakkuda üks samalaadne isend. 2001 aasta, sama mootoriga, pika kabiini ja külgavatava furgooniga. Asub kilulinna külje all. Paar aastat seisnud (asfaldil), praegusele positsioonile liikus omal jõul.
Selline Volvo on ikka paras raharöövel. Omal ka sama, õnneks pole summasid kokku löönud. Panen mingi listi, osad asjad eelmiste omanike vahetatud, osad minu.
Uus kõrgsurvepump 4000€ 
Pihustiotsad
Siduriketas ja korv
Käigukasti remonditud
Starter
Generaator
Elektriline gaasipedaal
Meerik, sai kasutatud leitud
Elektriline kütusepump
Eelsüüteküünla relee
Esituled
Seisupiduri kraan
Pidurite remont, üks ratas 900€ ehk x4
Tagumised pidurikambrid
Tagasilla risti hoob või kuidas seda nimetada 900€
Uus kütusepaak
Uus õhupaak
Uued tagumised padjad
Viga taga ajades said vahetatud kõik taga ja raami vahel olevad õhuga seotud jubinad, vanu alles terve kastitäis.
Panen pildi nendest õhusüsteemi jubinatest, mis on saanud uute vastu vahetatud. Sai ka vahetatud vanatüübi kraanulitega filtrisüsteem kaasaegse keeratava filtri vastu.

[attachment=89623]

Viga oli selline, et natuke aega peale sõitmist jooksid tagapidurid ise peale. Vigane oli siis pildil vasakul üleval nurgas olev jubin.
Kui ikka terve õhusüsteem on välja vahetatud siis see küll Volvo viga pole. Viga tuleb otsida juhist või hooldusest. Pigem asi selles, et seda veemaldus filtrit pole vahetatud enne kui asjad kõik kinni jooksid. 
Meil on olnud küll milli all ja üle Volvosid kõigil oma kraanid klapid küljes kui kaalule lähevad.
Eelmises elus möniteist aastat kasutatud veokate poes töödanuna väidaksin, et muresid ongi nende nö kaubikutega rohkem.
Sadulal ilmselt ei tekigi neid probleeme.
Enda jaoks on fl-seeria puhul suurim mure isteasend, no linnas saab hakkama aga mingi 600+km ots on üsna nöme.
Ei räägi teoreetikuna
Eile siis oli viimaks aega see surm kodumaale tuua, otseloomulikult omal jalal sõites...

Sõit sujus kenasti, korraks põikasin marsuudilt vähe kõrvale et mitte ametnike rahulikku ööd häirida.

Aga muidu, isegi püsikiirusehoidja ol aastase seismisega tööle hakanud kenasti. 

Täna ostsin trosslifti ka ära, peab mõnipäev järgi minema. 

Kuludele lisandus 173€ laevapilet.

[attachment=90364][attachment=90365][attachment=90366][attachment=90367][attachment=90368][attachment=90369]
Koorem oli ka tulles peal, selle võiks nüüd maha tõsta, seega kas kellegil euroaluse kõrgendusi/ kraesid on vaja? 7€/tk

Samas läheb müüki tagaluuktõstuk, pult juhmega ja igati töökorras. Soovikorral saab kasti kaasa, aga kast ise on suht "pehme"  Hind 475€ 
Tel 53961379, asukoht Kaimi.

[attachment=90426][attachment=90427][attachment=90428]
(08-11-2021, 12:30 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Koorem oli ka tulles peal, selle võiks nüüd maha tõsta, seega kas kellegil euroaluse kõrgendusi/ kraesid on vaja? ...

Kas need "kokkuvoldituna" 2 m pika pakiruumiga autosse ära mahuvad? Või on pikemad?
(08-11-2021, 12:40 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2021, 12:30 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Koorem oli ka tulles peal, selle võiks nüüd maha tõsta, seega kas kellegil euroaluse kõrgendusi/ kraesid on vaja? ...

Kas need "kokkuvoldituna" 2 m pika pakiruumiga autosse ära mahuvad? Või on pikemad?

Lihtne matemaatiline tehe ju. 120cm+80cm=200cm.
(08-11-2021, 13:24 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2021, 12:40 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-11-2021, 12:30 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Koorem oli ka tulles peal, selle võiks nüüd maha tõsta, seega kas kellegil euroaluse kõrgendusi/ kraesid on vaja? ...

Kas need "kokkuvoldituna" 2 m pika pakiruumiga autosse ära mahuvad? Või on pikemad?

Lihtne matemaatiline tehe ju. 120cm+80cm=200cm.

Teoorias jah. Aga praktikas võib sellele lisanduda hingede ruum, mida ma ei tea.

Kui ei lisandu on hea. Auto on seest 201 cm.
Igati teretulnud teema, seda enam on huvitav lugeda ,et omal on ka vanem fl 6 hoovi kaunistamas. Ajaloolise tõe huvides ei saa mainimata jätta 1000 eurost auto hinda ? Auto mass on ilmselt 10 tonni kandis? Ehk siis juba vanaraua hind oleks ca 2500 eur  Smile .

Soovitus tulevikuks: kui sa midagi kaubandusest soetad, siis pane ka poodide nimed ja kontaktid kirja,ehk on kaasfoorumlastel tulevikus abi.

Muus osas aga jõudu ja jaksu.
Auto hind oli tõesti hea, muidu poleks ostnudki. Vihje on üsna suurelt auto peal kirjas tegelikult. Siinkohal tuleb muidugi mainida et ise samas kohas üle viie aasta tööl olnud ja asju asjanud, eks see mõjutab ka mahakantud tehnika hindu.
Eile käisin päälinna manu ja tõin trosslifti raami ära. Kuludele lisandus siis 1000€ trosslift ja teise veokaga tallinna ots ca 200€ vast. Seega 1800+200+1000=ca 3000€. Igat pisiasja pole üles märkinud.

[attachment=90604][attachment=90605]