23-09-2021, 09:33 AM
Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
13piisab täpsustus: teema on eraldatud Gaz M1 teemast
13piisab täpsustus: teema on eraldatud Gaz M1 teemast
(23-09-2021, 09:33 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
(23-09-2021, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Musta Numbri autole vist 3D prinditud asi ei lähe mitte?
(23-09-2021, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]3d printi on võimalik teha väga erinevate materjalidega, sealhulgas ka vägagi metalli moodi materjalid on olemas. Need printerid maksavad kõvasti rohkem, kui plastiprinterid ja ka detailid, mis printerist väljuvad võivad olla väga kallid. Kui teha õigest materjalist õige printeriga, siis vastupidavus ei ole probleem, pigem hind(23-09-2021, 09:33 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
Isand Fromika, kui kõwasti neid aknaid tuleb keerata? Liiguvad need "kahe näpuga", "peopesaga" või "kogu käega" keerates?
3D printerite filament (ehk sulav plast) ei ole kuigi tugev. Libe küll. Ehk näpuga keeratavasse ajamisse ma täitsa prooviks, aga kogu käe rammu vajavasse pigem mitte.
Musta Numbri autole vist 3D prinditud asi ei lähe mite?
(23-09-2021, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ](23-09-2021, 09:33 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
Isand Formika, kui kõwasti neid aknaid tuleb keerata? Liiguvad need "kahe näpuga", "peopesaga" või "kogu käega" keerates?
3D printerite filament (ehk sulav plast) ei ole kuigi tugev. Libe küll. Ehk näpuga keeratavasse ajamisse ma täitsa prooviks, aga kogu käe rammu vajavasse pigem mitte.
Musta Numbri autole vist 3D prinditud asi ei lähe mitte?
(23-09-2021, 11:38 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Möödunud sügisel kui TTÜ-s käisime Lustisõiduga, demonstreeriti väga ilmekalt 3d printerite võimekust. Täitsa päris rauast päris asju tehakse, hea tahtmise (rahakoti) korral ka palju kangematest materjalidest.
Plastmassist mänguasju saab odava koduse printeriga ise teha, profiseadmed võimaldavad metallist peenmehaanikat teha.
(23-09-2021, 11:48 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]....
Ukraina Meistrite (või "meistrite", selgub alles peale detailide kättesaamist, kui isand Formika kogemustele tugineda) töö hinnaks on siis 32 € tükist?
(23-09-2021, 12:45 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]Tegelikult see 320 eurot ei tundugi nii ulmeliselt odav ning võib Ukrainas täitsa ametlik tellimustöö hind olla. Tuletan siinkohal meelde, et Ukrainas saab hea (autokere)keevitaja 200 euri kuus palka (allikas). Meil siin "arenenud Euroopas" on vastava spetsialisti palganumber tõenäoliselt 10x suurem (2000 eur). Seega on täiesti tõenäline, et ühe ja sama metallitöö saab Ukrainas ca. 5-10x odavamalt tehtud kui meil siin. Vähemalt minule tundub see täiesti loogiline.(23-09-2021, 11:48 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]....
Ukraina Meistrite (või "meistrite", selgub alles peale detailide kättesaamist, kui isand Formika kogemustele tugineda) töö hinnaks on siis 32 € tükist?
lugesin et 320.- 10 komplekti seega 16.- ühe pulga hind ?
mis teeb asja veel "imelisemaks" mitte et see 32.- poleks isegi hea hind.
ei usu, et keegi teeks detailide mõõtmised, programmi, ja tooted koos töötlemisega sellise hinnaga siin meil olenemata materjalist.
ja hind sisaldaks ka materjali ennast.
seda saab teha vaid kuskil tehases, tööandja seljataga tehes, omades ligipääsu materjalidele ja riistadele, koos ajaga mille tööandja kinni maksab.
(23-09-2021, 09:57 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Aknad liiguvad iseenesest kergelt aga on mitu aga. Sulgumisel peab viimases faasis klaas libisema tihendi vahele ja see osa keerab raskemini. Sama probleemiga peaks kõik kellel ka selle tuuulutus aknaga vanemad Vene autod on olnud olema tuttavad. Et see aken korralikult kinni saada tuli külje klaas alla lasta ja käega see viimane pool sentimeetrit tõmmata. Teine riski koht on talvel, kui klaas oli külmunud. Siis võis ka väga kergesti need hambad tuksi keerata. Kuna soojendust ei olnud, siis tuli lasta külma õhku esi klaasile, et see puhtana hoida.(23-09-2021, 09:33 AM)zazik Kirjutas: [ -> ]Nende vidinate puhul julgen küll arvata, et 3d printimine võiks olla kõige kiirem ja odavam lahendus.
Isand Formika, kui kõwasti neid aknaid tuleb keerata? Liiguvad need "kahe näpuga", "peopesaga" või "kogu käega" keerates?
3D printerite filament (ehk sulav plast) ei ole kuigi tugev. Libe küll. Ehk näpuga keeratavasse ajamisse ma täitsa prooviks, aga kogu käe rammu vajavasse pigem mitte.
Musta Numbri autole vist 3D prinditud asi ei lähe mitte?
Tsitaat:... Три года назад американская компания Sоlid Соncepts представила модель автоматического пистолета Соlt М1911. Это точная копия популярного в Америке пистолета Кольт, с той лишь разницей, что изготовлена на 3D-принтере, а материалом послужила не сталь, а сплав инконель 625, куда входят хром, никель и молибден. Данный высокопрочный сплав устойчив к коррозии и лучше переносит интенсивный нагрев при стрельбе. Одним из ключевых достоинств оружия из высокопрочного пластика военные эксперты называют его малый вес. А это позволяет увеличить боекомплект, который несет солдат.Metallist paremate omadustega materjal, millest prindivad relvi on Inconel 625.