automoto.ee foorumid

Täisversioon: Gnome Rhone
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pikem projekt hakkab lõpusirgele jõudma...16 aastat originaalosade otsimist... ja tulemus pildil. Tegemist siis Gnome Rhone V2 500cm3 aastast 1932
Uhke masin!
Pani kohe pikalt imetlema, vägev värk!
(11-10-2021, 07:19 AM)Maamees Kirjutas: [ -> ]Pani kohe pikalt imetlema, vägev värk!
Väga ilus! Kuid miks ta "V2" on?
Ilus.

Ongi jäiga tagahargiga? Palju säärasel tagarehvis rõhku peetakse?
Varbad on ka soojas. Külmal ajal hea aga kuidas soojal suvel?
Mul oleks selline poolik projekt ka müüa,kellel huvi helistab
(10-10-2021, 21:20 PM)degalindo Kirjutas: [ -> ]Pikem projekt hakkab lõpusirgele jõudma...16 aastat originaalosade otsimist... ja tulemus pildil. Tegemist siis Gnome Rhone V2 500cm3 aastast 1932
Tulemus on väga ilus. Huvitav oleks näha ka selle selle pika tee algust ehk millest see algas ja kuidas jõudis sellise tulemuseni.
Tere! Panen veidike juttu ka juurde, et kui alustada algusest siis GR sai ostetud 1980.aastatel. Paljud jupid olid puudu nagu näiteks lenks pudinatega, lambid, kellad, karburaator jne. Mootorist olid puudu kepsud, kolvid ja hooratas. Tavaline V2 on LUCAS magneetoga, minu GR on aga MARCHAL generaatoriga mille tagumisest osast tuleb nurga all välja 4.silindriline DELCO-REMY jagaja. Samuti on mootori ketirattad teised ja see on põhjus miks ei saa kasutada magneetot. Sellise elektrisüsteemiga moottorrattaid minu teada ei ole maailmas rohkem säilinud.
(12-10-2021, 21:21 PM)degalindo Kirjutas: [ -> ]4.silindriline DELCO-REMY jagaja.
Vaatasingi et juhtmeid natuke palju 2-silindrilise kohta. Smile Kui silm ei peta siis läheb ühele küünlale 2 juhet? Räägi sellest lähemalt või tee mõni selgitav pilt.
Sai ka seda tsiklit aidata taastada.Esi porika esihargist tahapoole jääv osa sai uus teha,sumpsi pütid ja lehvikud sai vana näidise järgi uued teha.Raami sai ka taastada,rohkem ei tule meelde kuna sellest juba ca kümme aastat möödas.
Tere! Neljasilindriline jagaja töötab põhimõttel:
jagaja esimene juhe läheb esimese silindri küünlale, teine juhe vastavalt teise silindri küünlale, kolmas juhe läheb jälle esimese silindri küünlale ja neljas juhe teise silindri küünlale.
Selleks on kaks põhjust:
*jagaja võlli kiirus väheneb, määrimine paraneb ja kulumine väheneb.
*saab kasutada 4-silindrilist jagajat mis on levinum.
Lisan pidi elektriskeemist siia juurde.