automoto.ee foorumid

Täisversioon: Hõõgsüsteemi kontrollrelee skeem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tahaks Avant laaduril eelsüüte süsteemi veidi kaasaegsemaks muuta. Hetkel on klassikaline süütelukust eelsüüte asendis hoidmine mis käivitab eelsüüte aegrelee ning 7 sek pärast kustub lambike ära ning võib käivitada. Laadur on veidi vanake ning peale käivitamist võtab sekundiks mootori tööle ning sureb välja. Peale teistkordset käivitust käib 3 sek vaevaliselt ning siis võtab pöörded ülesse.

Kui vahetada küündlad järelhõõhumis kõlbuluke vastu ning kasutada mingit analoogset releed (pilt on suht suvaline netist leitud antud tüübi relee kohta): 
https://aeromotors.ee/kataloog/article/4...62-hitachi
[Pilt: thumb?id=8318135&lng=fr&e=116&ccf=94077811]
Siis võiks asi toimida ilma erilise vaevata ju nagu kaasaegsel sõidukil kus olenevalt temperatuurist hoitakse küündlaid kuni 3 min taga peale mootori käivitust.

Ei leidnud ainult kuskilt mitte mingitsugust täspemat skeemi ega tööpõhimõtet (st kas temp anduriks sobib sinna tavaline mootori takistuse põhine andur mis juhib analoog temp skaalat jne). Üleval pildil ei saanud aru mis välgu noole sümbol võiks tähistada, klemm 86?

Kellelgi kes nendega koku on puutunud oskavad kindlasti nende hingeelust veidi pajatada?
Klemm 86 on süüde.
Sellega seoses tekkis üks küsimus kohe. Avandil on süütelukul eraldi positsioon eelsüütele enne starteri positsiooni ning nendest mõlemast taastub võti ise nn ON positsiooni.

Kui ma kasutaks seda releed ning võtaks klemm 86'le tuleva signaali süüteluku eelsüüte positsioonist, siis masina käivitudes käituks relee kuidas? St süüteluku ON positsioonis sinna enam signaali ei tuleks, ning võib eeldada, et ilma selle signaalita ta enam järelsüüdet ei anna.

Süütelukul võib antud situatsioonis ON pos ning eelsüüte pos väljundid ehk ka sillata, siis võiks asi toimida konkreetse releega.
(12-12-2021, 14:44 PM)qwerty009 Kirjutas: [ -> ]Sellega seoses tekkis üks küsimus kohe. Avandil on süütelukul eraldi positsioon eelsüütele enne starteri positsiooni ning nendest mõlemast taastub võti ise nn ON positsiooni.

Kui ma kasutaks seda releed ning võtaks klemm 86'le tuleva signaali süüteluku eelsüüte positsioonist, siis masina käivitudes käituks relee kuidas? St süüteluku ON positsioonis sinna enam signaali ei tuleks, ning võib eeldada, et ilma selle signaalita ta enam järelsüüdet ei anna.

Süütelukul võib antud situatsioonis ON pos ning eelsüüte pos väljundid ehk ka sillata, siis võiks asi toimida konkreetse releega.
 Siis lülitub relee välja loomulikult.
 Aga järelhõõgumise paneb sellel VAG diisli releel käima 50 klemm (starter) kui see ühendamata jätta siis samuti järelhõõgumist pole. Eelsüüte tuli ei näita et küünlad on järel, vaid annab märku et starterit anda. Kui edasi oodata ilma starterit andmata siis natuke hiljem laseb relee lahti ning järelhõõgumist pole.
Miks lihtsalt eraldi nuppu(mis juhib releed suure voolu jaoks) ei kasuta? Saad ju kõhutunde järgi panna eelsoojendust kui ka järelsoojendust.
(12-12-2021, 17:13 PM)Gravity Kirjutas: [ -> ]Miks lihtsalt eraldi nuppu(mis juhib releed suure voolu jaoks) ei kasuta? Saad ju kõhutunde järgi panna eelsoojendust kui ka järelsoojendust.
+lisaküünal armatuurile ja asi toimib 110%.