automoto.ee foorumid

Täisversioon: jama stellaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mitu päeva nüüd asja uuritud aga ikka ei saa pihta. Nimelt stella (mootor V-50) pillub esimest ja teist käiku välja. Tunned et läheb sisse ja hakkab vedama, siis aga lööb välja, ja kui gaasi maha lased tuleb jälle nagu vahepeal taha. Ja üldse käib kogu see mootor kuidagi raskelt. Mootor sai ka lahti võetud ja hammakad-laagrid tundusid terved olema. See vedru mis seda käiguvahetus piirajat (või mis iganes selle teaduslik nimi ka poleks) surub on ka terve.
Tahaks teada, et kas ja siis kui palju võib see siduri korv võlli otsas liikuda, ja kas see väike hammaks (siduri korvi küljes, mis haakub käigukasti esimese võlli küljes oleva suure hammasrattaga) peab olema tugevsti siduri korvi küljes. Mul käib käega võttes naks-ja naks ära. Esialgne mõte oli kinni keevitada, aga kas see on õigeSad

Sai küll segane jutt aga kui midagi väga arusaamatuks jäi, siis andke teada.


Suvi ju käes ja sõita on ometigi vajaBig Grin

harley

see väike hammasratas sidurikorvi küljes peab olema kinni ! sõbral läx ka katki see (praeguseks juba teist korda).. eelmine kord sai keevitatud kinni...ilusti freesiti/lihviti siledaks...
kui käiku välja loobib..hmm.. tundub nagu oleks käigukastis viga. hammakad kulunud ja võllid liiguvad laagrites/laagritega koos.
sest nagu kui gaasi peale keerad...mootor võtab jõu järgi ning surub hammakaid, mille tagajärjel need eemalduvad veidi üksteisest ning kui kulunud on siis viskavadki \"üle\".
kuigi samas kui see sidurikorv seal väikese hammaka otsas lahti on.. siis võib seal ju viga olla...veidikene veab..ning kui jõud suureneb, hakkab lihtsalt korv ringi käima ning hammakad jäävad paigale..
Isa sai juhusalikult ühe vana tuttavaga kokku ja rääkis nii muuseas asjast ja too ütles kah et see on tüüpviga, et tuleb lahti korvi küljes too hammakas. Sai nüüd ilusti kinni keevitatud CO-ga. Peale eksamit padavai garaazi juurde, ja proovimaBig Grin
krt ikka ei midagi. Vahepeal tundus et midagi nagu läks maremaks( esimene püsis sees) aga siis lõi lõpuks asja nii et üldse ei läinud käigud enam sisse. Igal pool oleks nagu vaba. Tross on terve aga ma arvan et äkki lõi nüüd selle vedru kastis katki. Jälle mootor maha ja lahtiSad
mul kunagi ühel deltal oli sama jama . . . ma keerasin masina küljele ja see mutter mis seal põhjaall (selline mutter mille lahtikeerades tuleb sealt välja sihuke kuulike ja vedru) ma tegin vedru jäigemaks ehk tugevamaks pannes ühelt teiselt vedrult pisikese jupi vahele ja panin kokku tagasi ja töötas . . .
segane jutt aga vast saad aru...
oot kus see polt seal põhja all on. Mis selle vedru ülesanne on ja kuuli, ja kas see on käigukasti all we?
Igatahes tänks!!!

Erx

kas sul on käsi käigud või jalg
käsikäikudega võib olla käiguka tross lõtv või vale selle õigeks saamine on päris paras töö ise vahetasin ära kasikäikudel trossi ja see paikasaamine et käigud sees püsiks ja õiges kohas oleks oli tükk tööd