automoto.ee foorumid

Täisversioon: probleem kavrovetsi sädemega.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ühendasin kavrovets 175a (ilma akuta) juhtmed täpselt nii nagu on tehase manuaalis kirjas, ei tööta. tõstsin juhtmed ümber, panin peale aku, jätsin kondensaatori, süütepooli ja ülejäänud asjad samaks, hakkas akupealt tööle, generaator tootis voolu, kõik oli ok, panin juhtmed uuesti nii, nagu peab, ei tööta, milles on probleem?

Rainx666

muidu..k175a ei tööta ju akupeal....:/
otsi parem juhtmestike skeem..ja kontrolli kõik üle...Smile

ahto

Räägi täpsemalt, mida pead silmas sellega: \"tõstsin juhtmed ümber\" ?
panin juhtmed nii, et süütepooli toitis aku, mitte generaator.
ja kui käima panen, siis generaator toodab piisavalt voolu, et 6v 21w pirni heledalt põlema panna.
kas kuskil kavrovetsi süütemängu parandamise ja kontrollimise õpetust ei ole ve?
keegi hea inimene võiks teha järgmist: ühendada jadamisi 6v-ampermeeter-süütemängu(juhtme mis läheb kontakti külge) ja teise juhtme mis läheb süütemängu raami külge võiks ühendada aku miinusega, siis peaks ampermeeter näitama kui palju tarbib voolu süütemängu poolid.
veidi segane jutt on, kuid nii peaks saama teada kas mu generaator on terve või lühises.
kahtlane süsteem, vahetasin generaatori välja, töötas paar päeva ja jälle peppus, sama jama. kas ta kärssatab mul genekaid?
mjah..saa pead panema süütepoolist plussi kontakti plaadi külge...ja kondensaatori kaa samma.Aku pole just vajalik talvel lihtsalt praemini läheb käima.
äki põletab hoopis kontakte? eriti kui sa ei ole kontaktijuhtme külge kondekat ühendanud...

mis puudutab seda \"6v-ampermeetrit\" mis sa ennem mainisid, siis ampermeetri puhul pinge pole oluline. igatahes pingetel u. alla 10000 voldi on see nii suuremate pingete puhul võib tekkida ampermeetris ülelöögid...
Kas kellelgi kavrovetži (1959-1962) elektriskeemi ka leiduks? Endal ka selle isendi käima panemine aga ei tea, kuhu ükski juhe läheb.