automoto.ee foorumid

Täisversioon: Morgunovka
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Kui huvi, siis soomes taastatud Morgunovka saadaval. Taastatud ca 15 aastat tagasi,peale seda ainult seisnud hallis. Loomulikult ei ole see taastatud nii, nagu sinu autod. Kindlasti on mõni vale polt ja mõni seib valesti tsingitud või värvitud. Huvi korral võin nädalavahetusel mõned pildid teha. Pean mõne sõbra kaasa kutsuma, kes aitaks natuke lumetöid teha, et saaks halli ukse lahti. Pabereid autole ei ole.
(08-02-2022, 03:06 AM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Kuskilt on meelde jäänud, et ühe sellise toruraamiga morgunovka omahind oli märksa kõrgem kui Moskvitš 401 oma.
 Tuleb välja, et ühe Morgunovka hind on küllaltki krõbe. Momendil saadaval kaks autot, üks Soomes, teine Ukrainas. Soome omal pole pabereid ja puudu spidomeeter ja paar vidinat veel. Ukrainlased lubavad taastada täiesti originaalsena. Mõlema variandi hind lõpuks tuleb kaugelt üle 10 tuhande. Ma mõtlen täiesti valmina ja must nr. küljes. Kas see auto ka seda väärt on???
(16-02-2022, 17:10 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(08-02-2022, 03:06 AM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Kuskilt on meelde jäänud, et ühe sellise toruraamiga morgunovka omahind oli märksa kõrgem kui Moskvitš 401 oma.
 Tuleb välja, et ühe Morgunovka hind on küllaltki krõbe. Momendil saadaval kaks autot, üks Soomes, teine Ukrainas. Soome omal pole pabereid ja puudu spidomeeter ja paar vidinat veel. Ukrainlased lubavad taastada täiesti originaalsena. Mõlema variandi hind lõpuks tuleb kaugelt üle 10 tuhande. Ma mõtlen täiesti valmina ja must nr. küljes. Kas see auto ka seda väärt on???
Kõlab ilmselt targutamisena, aga iga hobiobjekt on väärt täpselt sedapalju, kui hobitseja nõustub ekvivalente ringlusesse laskma. Igal muul tuhandeviiesajaseitsmekümnekahel juhul on tegemist lihtlabase mängurlusega turul. Nagu iga asjaga, taandub risk suuresti konkreetsele objektile. Autonduse võtmes näiteks on käsitööliste piisava kvalifikatsiooni puhul mitmeid kindlapealminekuid. Labaseim näide vast esimese põlve mustand. Ostad mikistanist metsaveerest numbri ja ämbri, Kagu-Aasiast uustoodangu keha ja voila`ongi ihaldusväärne rariteet naerurahaga letis. Loomulikult saab ujuda ka vastuvoolu, nagu lugupeetud ksf. Formika oma projektidega järjekindlalt teebki (müts maha), kuid sellega kaasneb enesestmõistetavalt ka täiendav risk, et maksujõulist ja huvitet publikut on eksponentsiaalselt tillemas mahus. Ja nii jõuamegi punkti, kus ehitad endale aga (võibolla) mingil hetkel on igal asjal ka hind Wink
(16-02-2022, 20:43 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]
(16-02-2022, 17:10 PM)Formika Kirjutas: [ -> ]
(08-02-2022, 03:06 AM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Kuskilt on meelde jäänud, et ühe sellise toruraamiga morgunovka omahind oli märksa kõrgem kui Moskvitš 401 oma.
 Tuleb välja, et ühe Morgunovka hind on küllaltki krõbe. Momendil saadaval kaks autot, üks Soomes, teine Ukrainas. Soome omal pole pabereid ja puudu spidomeeter ja paar vidinat veel. Ukrainlased lubavad taastada täiesti originaalsena. Mõlema variandi hind lõpuks tuleb kaugelt üle 10 tuhande. Ma mõtlen täiesti valmina ja must nr. küljes. Kas see auto ka seda väärt on???
Kõlab ilmselt targutamisena, aga iga hobiobjekt on väärt täpselt sedapalju, kui hobitseja nõustub ekvivalente ringlusesse laskma. Igal muul tuhandeviiesajaseitsmekümnekahel juhul on tegemist lihtlabase mängurlusega turul. Nagu iga asjaga, taandub risk suuresti konkreetsele objektile. Autonduse võtmes näiteks on käsitööliste piisava kvalifikatsiooni puhul mitmeid kindlapealminekuid. Labaseim näide vast esimese põlve mustand. Ostad mikistanist metsaveerest numbri ja ämbri, Kagu-Aasiast uustoodangu keha ja voila`ongi ihaldusväärne rariteet naerurahaga letis. Loomulikult saab ujuda ka vastuvoolu, nagu lugupeetud ksf. Formika oma projektidega järjekindlalt teebki (müts maha), kuid sellega kaasneb enesestmõistetavalt ka täiendav risk, et maksujõulist ja huvitet publikut on eksponentsiaalselt tillemas mahus. Ja nii jõuamegi punkti, kus ehitad endale aga (võibolla) mingil hetkel on igal asjal ka hind Wink
https://invaliidisoidukid.board-directory.net/
Ootame erinevas seisus invakaid Pärnumaa Vanatehnikapäevadele juba 19 august. Viimane hetk regada ennast. Oodatud ka poolikud projektid. Plaan teha pärastlõunal ka demosõidud. Lisainfo:
 https://parnuvanatehnika.ee/uncategorize...nika-paev/

Kiirustage
Tervist!

Kogemata leidsin kaa ühe küüni taganurgast nõukogude liidu autotööstuse "lipulaeva". Veidral kombel omanik isegi ei teadnud et see seal on. Masin oli lahti võetud ja kere seisis küüni seinanajal püsti. Kättesaamiseks lähenesime teiselt poolt ja võtsime küüni seina maha. Teist varianti polnud. Küün oli maast laeni kraami täis. Igatahes vedasin ta oma kola lattu ära. Olukord praegu selline....

[Pilt: 20231111-213337.jpg]

[Pilt: 20231111-213345.jpg]

[Pilt: 20231111-213351.jpg]

[Pilt: 20231111-213357.jpg]

[Pilt: 20231111-213417.jpg]

[Pilt: 20231111-213437.jpg]

[Pilt: 20231111-213445.jpg]

[Pilt: 20231111-213451.jpg]

[Pilt: 20231111-213458.jpg]

[Pilt: 20231111-213509.jpg]

[Pilt: 20231111-213517.jpg]

[Pilt: 20231111-213535.jpg]

[Pilt: 20231111-213541.jpg]

[Pilt: 20231111-213622.jpg]

[Pilt: 20231111-221047.jpg]

[Pilt: 20231111-224325.jpg]

Huvi oleks masin enamvähem komplektseks saada ja mingil määral iseliikuvaks. Praegu on puudu esisild, mootor ja tagadiffer ja mõned rattad. Palungi siinkohal foorumirahva abi sellega. Äkki kellelgi vedeleb miskit või teab juhatada kus vedeleb.

Masin ise on vanem variant. Ninapealne logo on eemaldatav. Uuematel oli stantsitud. Pisierinevusi on hulga.
Lehti: 1 2