automoto.ee foorumid

Täisversioon: diisel mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervitused! 
Mure ühe diiselmootoriga mis asub teerulli peal…. Uurin igaks petteks targemate arvamust esimesena.
Probleem siis selles, et mootor suitseb süsimusta  suitsu ja väga räigelt… nii koormusega kui ka ilma, samas vahepeal toimetab ilusti. Pihustid said täna välja tõmmatud ja visuaalsel vaatlusel on ilusad, aga eks lähipäevil saab pinki ka sätitud need.
Kas õhu peale tulemisega on kõik korras?
Jep, proovitud ilma õhufiltrita ka, sisselaske kollektor paistis ka puhas… 
Sellessuhtes ongi mõistus munadeni… must suits=vähe õhku/palju kütust. Õhku nagu peaks olemas ja kütuse kohapealt… mõnihetk töötab ju ilusti ja suitsemis hetkel mootor iseenesest pöördeid ka ei muuda
(09-03-2022, 20:30 PM)mairokas Kirjutas: [ -> ]Jep, proovitud ilma õhufiltrita ka, sisselaske kollektor paistis ka puhas… 
Sellessuhtes ongi mõistus munadeni… must suits=vähe õhku/palju kütust. Õhku nagu peaks olemas ja kütuse kohapealt… mõnihetk töötab ju ilusti ja suitsemis hetkel mootor iseenesest pöördeid ka ei muuda
 A mis asi seda õhu peale saamist reguleerib? Kas imeb ise läbi karteri või on mingi kavalam süsteem? Või läheb õhk otse silindrisse? Enamasti peaks kusagil olema mingi klapi moodi asi mis siis vastavalt hõrendusele avaneb ja õhu sisse laseb. Kui just sundavamisega klappi ei ole? Mismoodi see mootor käivitub? Hõõgküünal? Või kuumpea?
Kütusekoguse reguleerimine toimub kuidas? Kas ei või olla, et mingi piiriku/regulaatori vedru on katki ja mingil hetkel annab liiga palju kütet peale (gaas põhjas)??
Kurjam, nüüd olen ise ämbri maha pand, tegu ikkagi täitsa 4 taktilisega ? see on see kui ise kaugelt korra vaadanud ? aga igastahes probleem jääb endiseks. 

Kütuse piiriku probleemi nagu välistaks, sest mootor ei muuda ise pöördeid kui suitsema hakkab… etteande pump tal nagu vanal sigulil piltlikult öeldes… mingivahe sellega enam ei käivitunud ja sai el pump vahele pandud
Nojah, minu küsimused olid kõik ajendatud kahetaktilisest diislist, nii nagu algselt pealkirjas oli.