automoto.ee foorumid

Täisversioon: [poolita] Pobeda mootoriga Volga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(16-02-2022, 20:12 PM)DevilDeVille Kirjutas: [ -> ]Mingit indikatsiooni ehk, et palju ühe sovjeedi amortisaatori elustamine maksab ka? Ehk ei peakski Cadillac-ide jms tarbeks kodumandrilt kaugemale vaatama.


Huvitaks ennast ka see informatsioon aga ilmselgelt ksf Formika seda infot ei väljasta=? Sest äkki ta arvab, et see on ehk liiga kallis lihtsurelike jaoks sest nagu tema jutust on välja koorunud, on kõik tema projektid "ülikeerulised ja ülikallid võimatud ülesanded, mida saavutatakse ainult inimkilbina kuulide ette viskudes?"
Muidu selline jutupaunik aga päriselt ei tule sealt õiget juttu mitte kuradi tuhkagi.
Ainult pakasuhha.
Ma saaks aru kui ksf Pierre oleks hakkama saanud millegiga mis oleks võrdne või vägevam kui Formika masinad kuid mina ei leidnud kärbsepesagi.
(16-03-2022, 01:35 AM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Ma saaks aru kui ksf Pierre oleks hakkama saanud millegiga mis oleks võrdne või vägevam kui Formika masinad kuid mina ei leidnud kärbsepesagi.

Ikka ja jälle võtame tollipulga ja hakkame mõõtma, et kellel on võrdsem ja milline on vägevam. Kui kärbsepesa ei ole ja on ainult munitsipaal või kõigest hotellilaadne ja sedagi ainult kuuks ajaks, siis on siin juba lausa tavapäraseks saanud suhtumine et kule russki karaabl idi na***i. 
Aga jah, kommentaar ise oli sapine ja teise kallal präegu nokkida ei ole kindlasti kohane. Pealegi ei ole üldse kindel, et see küss  privas pole vastust saanud.
(16-03-2022, 01:20 AM)Pierre Kirjutas: [ -> ]Huvitaks ennast ka see informatsioon aga ilmselgelt ksf Formika seda infot ei väljasta=? Sest äkki ta arvab, et see on ehk liiga kallis lihtsurelike jaoks sest nagu tema jutust on välja koorunud, on kõik tema projektid "ülikeerulised ja ülikallid võimatud ülesanded, mida saavutatakse ainult inimkilbina kuulide ette viskudes?"
Muidu selline jutupaunik aga päriselt ei tule sealt õiget juttu mitte kuradi tuhkagi.
Ainult pakasuhha.


   Kui ropendada ei tohi siis nagu ei oskagi midagi kosta selle "nalja" peale.
(16-03-2022, 09:50 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(16-03-2022, 01:20 AM)Pierre Kirjutas: [ -> ]Huvitaks ennast ka see informatsioon aga ilmselgelt ksf Formika seda infot ei väljasta=? Sest äkki ta arvab, et see on ehk liiga kallis lihtsurelike jaoks sest nagu tema jutust on välja koorunud, on kõik tema projektid "ülikeerulised ja ülikallid võimatud ülesanded, mida saavutatakse ainult inimkilbina kuulide ette viskudes?"
Muidu selline jutupaunik aga päriselt ei tule sealt õiget juttu mitte kuradi tuhkagi.
Ainult pakasuhha.


   Kui ropendada ei tohi siis nagu ei oskagi midagi kosta selle "nalja" peale.

Tere!
Kas kusagil reeglites või "heas tavas" on tõesti ropendamine keelatud? Minu poolt on parim, mis ma teha saan, olla vait ja vagane ning mitte kommenteerida antud teemat! Kui uue teema alustuse postitust koheselt ära ei kustutatud ja üllitati eraldi teema, siis järelikult arvasid otsustajad, et siin ei ole puhtalt "uputage endid ära, värdjad" või ärge ropendage, ksf!-d olukord, vaid võimalus järjekordselt auru välja lasta...
Ja mingisugust "rahvuslikku ühtsust" ei teki (kogu) eesti rahva hulgas enne, kui pommid langevad ja "vabastajad" üle Narva jõe ja Luhamaa tulevad, lihtsalt olukorra tõsidus ei jõua enne kohale, mingid hoobamortisaatorid ja nende taastamise projektijuht ei puhu siin mingit pasunat.

tervitades, Priit... kärbsepesa pole teinud, aga olen valmistanud kassile pissimise-kakamise kasti. Kakaja kass ise meie seast hiljuti suhteliselt kõrges vanuses vesise kopsuga seotud tüsistuste tõttu.  Sad
Aitäh, Priit - südaöö paiku ja järel tulevadki head mõtted. Olgu siis sauna ja saunaõlledega või ilma. Tõsi - mõttel võiks olla konkreetsus ehk siis subjekt, kes peab pihta saama - olgu selleks siis päris-elu külmvaltsplekk või moodsa virtuaalmaailma teine foorumikasutaja Big Grin

aga juba ennelõunal toimunud ülalt nähtav ja vabaks käsitlemiseks siia testimise alla liigutatud poolitamine oli tõesti omamoodi manipuleeriva eesmärgiga - nagu ka hiljutine hobiehitusest mitte arusaava riigiametniku lahkest sõnavõtust poolitamise läbi tekitatud teema (jätan meelega lingi lisamata. Ei ole tegu lootusetu juhtumiga). Et ehk paneb avalik arvamus mõned jooned paika ja seda ei pea tegema "subjektiivne moderaator" oma "virtuaalse tule ja mõõgaga". Ehk siis et nii kõlapind kui audients on veidi laiem, kui "moderaatorile ei meeldi, seega mingu postitus prügikasti" variandi puhul. Ning kes teab - äkki ei ole pedagoogika ainult ühepoolne Smile

konkreetse poolitamisese tausta: Pierre-l pole siinseks teemaks poolitatu esimene "omapärane" postitus. Allolevad postitused (need on redigeerimata kujul) on jooksvalt kustutatud, kuna jääb arusaamatuks, mis on nende point ning miks need teise mehe projektiteemades tarvilikud on. Nagu ülal ksf tõnn viitas, sooviks ka ma mõne soorituse ehk projektiteema läbi näha, kellega on arvamuse avaldaja näol täpselt au - kas tegu on tõsiseltvõetava tehnikahuvilise ja ehitajaga või lihtsalt mingi tüübiga, kellel on netiühendusega arvuti, kust on tehniliselt võimalik (muuhulgas) "vihakõnesid" toksida.
muidu suures pildis on hea, et allolevaga samadel põhjustel kustutatavaid postitusi on automotos väga-väga vähe. On küll kohati tarbetut või teemaga mitte haakivat jutuvada, mis prügikasti liigub - teise (mehe) hobi-tegemisi küsimärgi alla seadvaid või lausa halvustavaid postitusi aga sisuliselt ei ole. See on väga hea kogukonna ühine vaade ja jätaks õige selle vundamendina ja dogmana paika!

(08-04-2021, 23:19 PM)Pierre Kirjutas: [ -> ]Ma väga ei taipa nende autode taastamise mõtekust?  Sad Neid on palju, need on fekaal ja hiljem ei saa seda tööd ja vaeva ka sealt raha näol tagasi mitte nagu kuidagi....
Olen sõitnud paljude NL ajal toodetud autodega aga imestan, et keegi neid Gaz21 taastab ja pärast 20 000+€´ga müüma kukub, siis G21 Volga, mis ei pidurda, ei sidurda, ei kiirenda, ei pööra ega pole ka ökonoomne, siis.....tegelikult on see sitanikerdis, oleme ausad.
...enne veedaks päeva mõne linnaliinibussi roolis ja võtaks palga, oleks 3x mugavam aga G21 juba 1-2h linnapeal on ju nuss. 

Aga alati on mõned mehed, kes tahavad minna vastasuunas....  ja seda on pull lugeda.Smile

(06-02-2021, 03:55 AM)Pierre Kirjutas: [ -> ]
(06-02-2021, 01:53 AM)kass Kirjutas: [ -> ]...... kas siin teemas ei saaks kuidagi lahku lüüa peavoolu suund - amen, alleluuja, nii on ja nii peab ja teine, ketserite valeõpetust külvav - kas ikka nii oli ? Vb pole see ka võimalik, sest postitused on multifunktsionaalsed ja neid ei see enamuses eraldada?
....siis võin teha kassiliivakastis ühe nurga kuivaks selle püha ürituse jaoks, et pole võimalik ja nii ei saanud olla, sest Novosibirskis ja Võrus nad ei ole suutnud midagi taolist korrata?
Mulle, kui suvalisele autohuvilisele kes seda endas hoidnud 30a, ei tundu ka asi Formika poolt usutav. Et teha ise auto mille järgi tal pole seda teha ja siis öelda, vankumatult, et tal on õigus. Sest tema arvab nii. Veel enam, tegemist on selliise mehega, et kui näiteks kriminaalset profiili peaks temast tegema kui nendest tegudest ja sõnadest lähtuda, siis juba eelnevalt loetud projektidest kajab läbi mitu ühe ja samasugust mallinäidet. Selline kogum informatsiooni on huvitav, kui seda pikemalt jälgida.....

See siin on aga surnuna sündinud projekt.
Tubli mees, et teeb aga õige see ei ole. Teha võib ju ükskõik mida. Tema süsteem on see, et igaljuhul see asi ongi nagu SEE.
Ühelt maalt see lihtsalt kaotab usaldusväärsuse kui mõista, kui laialivalguv ja suvaline see on. 

Edu muidugi edaspidiseks!
(17-03-2022, 03:15 AM)13piisab Kirjutas: [ -> ]... hiljutine hobiehitusest mitte arusaava riigiametniku ... "subjektiivne moderaator" oma "virtuaalse tule ja mõõgaga". ...
 
... kuna jääb arusaamatuks, mis on nende point ning miks need teise mehe projektiteemades tarvilikud on. ... See on väga hea kogukonna ühine vaade ja jätaks õige selle vundamendina ja dogmana paika!

(06-02-2021, 03:55 AM)Pierre Kirjutas: [ -> ]... ei tundu ka asi Formika poolt usutav. Et teha ise auto mille järgi tal pole seda teha ja siis öelda, vankumatult, et tal on õigus. Sest tema arvab nii. ...
Ühelt maalt see lihtsalt kaotab usaldusväärsuse kui mõista, kui laialivalguv ja suvaline see on. ...
Veel mõned OT
1. mina pole riigiametnik, küll riigipalgaline. Ametnik on see, kes teeb kodanike elu puudutavaid otsuseid a la väljastab mingeid lubasid, kooskõlastusi jne. Muuseumirott seda ei tee ... ja ei tööta avaliku teenistuse seaduse alusel nagu seda teevad enamik Transpordiameti teisi töötajaid elik ametnikke.
2. Pierre seisukohtades tundub olevat just kogukonna ühtse ja "õige" vaate seismine - taastatud tehnika peab vastama ajaloolisele tõele, selline nagu ta oli tehasest tulles või omaaegse kasutamise ajal ja mitte kellegi laest võetud arvamiste-maitsete järgi tehtu (meenutagem vapisaagat vms).
3. Teise mehe projektiteemas on sellised postitused mu arust vajalikud austet ksf õigele teele tagasijuhtimiseks
4. andku töökas moderaator mulle andeks, aga mulle on paljude kustutamiste puhul tundunud tema töö VÄGA subjektiivne, st minu silmis kustutamist väärt postitused elavad foorumis rahumeeli edasi ja teemast hargnenud asjalikud arutelud on kas kustutatud või tõstetud kusagile teise kohta, nii et neid enam üles ei leia. (Olen nt õhtul lugenud kellegi postitust ja tööl tahtnud meie restauraatoriga arutada, talle näidata seda teksti ja enam pole!)
P.S. See viimane Pierre postitus oli küll mu arust rohkem kustutamist väärt kui need eelnevad kustutamised.
[/quote]
Hobitegevuses ei ole õiget ja valet teed. Arvamust võib avaldada ning soovitusi jagada, kuid iga konkreetse masina omanik on siiski vaba otsustama, mis ta oma masinaga teeb ja kuidas teeb. Sekkuda võib vaid siis, kui sellega kellelegi teisele liiga tehakse. Näiteks hakatakse sõidukit müüma esitades tehtud tööd parema kvaliteedi või kõrgema originaalsusega, kui see tegelikult on. Või esitades selle näidiseks ainuõigest ja originaalsest lahendusest mingi detaili taastamisel, mis võiks eksitada järgmisi taastajaid. Või taotledes vanasõidukina tunnustamist, mille käigus tegelikud kõrvalekalded jäävad seetõttu fikseerimata. 

Kõige olulisem on austus hobikaaslaste vastu. Keegi meist pole ideaalne ja eksimatu. Oma seisukohti saab esitada ka viisakalt ja sellise sõnakasutusega, millega pöörduksime sama inimese poole silmast silma kohtumisel. Meil on ju üks harrastus, südame paneb kiiremini tuksuma sama huvi. Miks me üksteist siis virtuaalselt ja anonüümselt materdame? Enne "postita" nuppu vajutamist võiks mõelda, kas ma ise tahaksin midagi sellist endast lugeda. Kriitika on teretulnud ja seda peabki tegema, oma arvamus ei ole keelatud - kuid ühiselus on reeglid ja austus teiste vastu.

Kakamine on elu loomulik osa, kuid enamik inimesi teeb seda siiski kinnises ruumis poti sisse ja puhastab pärast nii poti kui tagumiku.
....See on väga hea kogukonna ühine vaade ja jätaks õige selle vundamendina ja dogmana paika!.....

Ma Tänan!
(17-03-2022, 09:26 AM)indreksirk Kirjutas: [ -> ]Hobitegevuses ei ole õiget ja valet teed. ...

Kõige olulisem on austus hobikaaslaste vastu. Keegi meist pole ideaalne ja eksimatu. Oma seisukohti saab esitada ka viisakalt ja sellise sõnakasutusega, millega pöörduksime sama inimese poole silmast silma kohtumisel. ...

Väga hea sõnastus!

Paraku on meie hulgas hulk kodanikke, kelle kõnepruuk ka suulises vestluses annab kõigile kuuldekauguses olijatele teada, kui madal on kõneleja haritusSad

Jättes esialgu kõrvale modereerimise kallutatuse teema, siis mul on küsimus ksf! Pierrele: mida annab säärane alandav sõnavõtt? Moraalse rahulduse, et sai sitasti öelda kellelegi?

Ma ei ole kunagi mõistnud halvasti ütlemist lihtsalt halvasti ütlemise pärast. Ning olen üritanud mitte sellest end lasta kõigutada, kui hõredama filtriga kodanikud ümbritsevat sõnadega täis pasandavad. Aga kuna see ebameeldiv käitumismuster on võtnud suisa pandeemilised mõõtmed, ei saa enam vaiki olla.

Mehed, miks te seda teete?
(17-03-2022, 10:58 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(17-03-2022, 09:26 AM)indreksirk Kirjutas: [ -> ]Hobitegevuses ei ole õiget ja valet teed. ...

Kõige olulisem on austus hobikaaslaste vastu. Keegi meist pole ideaalne ja eksimatu. Oma seisukohti saab esitada ka viisakalt ja sellise sõnakasutusega, millega pöörduksime sama inimese poole silmast silma kohtumisel. ...

Väga hea sõnastus!

Paraku on meie hulgas hulk kodanikke, kelle kõnepruuk ka suulises vestluses annab kõigile kuuldekauguses olijatele teada, kui madal on kõneleja haritusSad

Jättes esialgu kõrvale modereerimise kallutatuse teema, siis mul on küsimus ksf! Pierrele: mida annab säärane alandav sõnavõtt? Moraalse rahulduse, et sai sitasti öelda kellelegi?

Ma ei ole kunagi mõistnud halvasti ütlemist lihtsalt halvasti ütlemise pärast. Ning olen üritanud mitte sellest end lasta kõigutada, kui hõredama filtriga kodanikud ümbritsevat sõnadega täis pasandavad. Aga kuna see ebameeldiv käitumismuster on võtnud suisa pandeemilised mõõtmed, ei saa enam vaiki olla.

Mehed, miks te seda teete?

Lõpuks ometi hakkab tunneli lõpus päike paistma ! Ma ei tia miks, aga seda postitust lugedes kangastus mulle kollane, vist oli pardi pildiga auto. Millise  läbisõidud voorumist on olnud ikka aplausi saatel, aga no sealt rataste alt ikka pritsib... vaata ja imesta, kuni pleki tükke oskab kokku keevitada on seni kõik olnud lubatud. Kursi muutus on tervitatav.
(17-03-2022, 10:58 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]...

Mehed, miks te seda teete?

Ma olen eluaeg olnud arvamusel, et foorumi(te)sse registreerumine ei tohi olla anonüümne.
(17-03-2022, 09:26 AM)indreksirk Kirjutas: [ -> ]Hobitegevuses ei ole õiget ja valet teed. ... ainuõigest ja originaalsest lahendusest mingi detaili taastamisel, mis võiks eksitada järgmisi taastajaid. ...
Kahjuks suvaliste, laest võetud lahendustega taastamisele eksitatakse järgmisi taastajaid, enamasti tahtmatult. Seega lubage ikkagi pidada seda nö valeks teeks. Niigi on meil hunnikuteviisi NITe, kus ei saa aru, mis on antud sõiduki juures originaalne, tehases toodetud variatsioon ja mis häda sunnil külge poogitu.
Vabandan veelkord ja ette, kui kedagi see sõnavõtt solvab.
No aga on ju ka inimesi, kelle hobiauto ei olegi restaureerimisobjekt- kes ehitab rinkapilli, kes driftipilli, kes niisama kulgemise pilli, aga ikkagi on kõrvaltvaatajate seas tarkpäid, kelle meelest selle ühe konkreetse auto omanik teeb seda ja toda ja kolmandat asja valesti. Ma ei peagi silmas ainult foorumeid, aga ka päriselus on neid kõigeteadjaid jube palju, samas enamus neist ongi sellised, kellel pole isegi tööriistu, rääkimata nendega seonduvast hobist. Tõenäoliselt on paljudel sellistel ainukeseks tööriistaks nuhvel. Loomulikult ei mõista ka mina neid, kes teisi konkreetselt halvustavad- minu meelest näitab teistele halvasti ütlemine nii mõndagi selle ütleja olemusest, maailmavaatest jne. Nagu ksf! indreksirk ütles väga õigesti, et ka foorumis võiks inimesed rääkida seda, mida häbenemata ka silmast silma öelda saab.
"Tore", et sellest ühest ütlemisest (või ka mõnest eelnevast) on tehtud siia eraldi jutulõng.
Ütlen kohe ära, et Formika jutus on kõvasti õhku sees ja nii absoluutselt igas asjas.
Kas ma olen ainus, kes seda on märganud? Sest siin ei tea, mida enam uskuda lihtsalt.
Kõik kiidavad veel takka. Noh. 

Selleasemel, et olla mõne asjaga teistele kasulik ning jagada infot, seda ei tule.
Vaid pigem tuleb sealt juttu kulutatud suurtest $$$ pakkidest ja kõige säärasest ilmvõimatust, 
mida vaid tema suudab korda saata, justnagu selle foorumi jumal.
Ise ta ei tundnud ka kõige tavalisemat 2102´te ära oma loomulikkuses, mida oli räigelt värvitud jne kombineeritud, 
vaid vastupidi, see pidavat olema lausa nagu ajakapsel puutumatuna seisnud..... 
Öelge mulle, milline nii kõrge klassiga spets kui tema on, seda ei näinud?  Sad

Jah, mina ei taasta nullist autosid. Proovin oma paar haruldasemat vanakest käigus hoida, millele juppe enam osaliselt saada ei ole 
ning nii üht teist kõrva taha panna. Et oleks järgmisel päeval mingeid lahendusi välja mõtlema võimalik hakata.
A palju tema ise neid töid oma autode juures seal teeb?
Olgu, see ei ole minu asi, sest ka mul ei ole aega ega võimalust kaugeltki mitte kõike ise teha ja siis on ehmatav lugeda nendest räigetest dollaripakkidest iga jumala kuradi kõige nürima riista juures absoluutselt iga kord.
Noo päris nii hull see asi tegelikult ei ole....aga see võtab igal teisel järgneval nokitsejal pildi eest kirjuks.

On ka võimalus, et tema käest küsitaksegi teadlikult juba asjade eest soolast hinda, sest seda ta ise justkui taotlebki.

Olgu kuidas on, ma lihtsalt tahtsin oma vaba ja otsekohese sõna öelda.

Tema projektid on muidu ju...nagu ka kõik teisedki sellised, head asjad mida vaadata/lugeda aga kuskiltmaalt on läinud asi üle võlli.

Edu kõigile aksf´tele! Olge tublid. Formikale ka edu!
Aga võtame neid asju, nii nagu nad on.
Koos oleme tugevad.
Sidelõpp->
Kui inimene midagi teeb või ütleb siis võiks olla siht silme ees, kuhu ta välja tahab jõuda.

Sina kritiseerid inimest, kes suudab organiseerida, rahastada ja põnevalt esitleda projekte mis loovad sisu meie foorumile. 

Mina näen sinus trolli kes võiks jõuda sinna, kus vene laev juba ees ootab.

Täielik negatiivsus avalikus keskkonnas.

Edu tegemistes,
Nüüd on meil vähemalt oma troll olemas.
Proovin oma paar haruldasemat vanakest käigus hoida, millele juppe enam osaliselt saada ei ole 

ja siis:

siis on ehmatav lugeda nendest räigetest dollaripakkidest iga jumala kuradi kõige nürima riista juures absoluutselt iga kord.

Nii ongi, kui juppe ei ole saada siis räige dollaripaki eest saab ikka. Lihtsalt kadedus, et sul seda va pakki pole?
Samas ma arvan, et kõik inimesed on väärt uut võimalust ning jään huviga ootama ksf Pierre vanakeste teemasid ning loodan, et need vastavad järgmistele nõuetele:

1. Pidurdavad hästi.
2. Sidurdavad hästi.
3. Kiirendavad hästi.
4. Pööravad hästi.
5. Väga ökonoomsed.
6. Pole sitanikerdised.
7. Mugavamad kui linnaliini bussid.
8. Käigushoidmine peaks olema väga kasumlik.


Ootama jäädes,
Tõnn
(22-03-2022, 02:04 AM)Pierre Kirjutas: [ -> ]"Tore", et sellest ühest ütlemisest (või ka mõnest eelnevast) on tehtud siia eraldi jutulõng.
Ütlen kohe ära, et Formika jutus on kõvasti õhku sees ja nii absoluutselt igas asjas.
Kas ma olen ainus, kes seda on märganud? Sest siin ei tea, mida enam uskuda lihtsalt.
Kõik kiidavad veel takka. Noh. 

Selleasemel, et olla mõne asjaga teistele kasulik ning jagada infot, seda ei tule.
Vaid pigem tuleb sealt juttu kulutatud suurtest $$$ pakkidest ja kõige säärasest ilmvõimatust, 
mida vaid tema suudab korda saata, justnagu selle foorumi jumal.
Ise ta ei tundnud ka kõige tavalisemat 2102´te ära oma loomulikkuses, mida oli räigelt värvitud jne kombineeritud, 
vaid vastupidi, see pidavat olema lausa nagu ajakapsel puutumatuna seisnud..... 
Öelge mulle, milline nii kõrge klassiga spets kui tema on, seda ei näinud?  Sad

Jah, mina ei taasta nullist autosid. Proovin oma paar haruldasemat vanakest käigus hoida, millele juppe enam osaliselt saada ei ole 
ning nii üht teist kõrva taha panna. Et oleks järgmisel päeval mingeid lahendusi välja mõtlema võimalik hakata.
A palju tema ise neid töid oma autode juures seal teeb?
Olgu, see ei ole minu asi, sest ka mul ei ole aega ega võimalust kaugeltki mitte kõike ise teha ja siis on ehmatav lugeda nendest räigetest dollaripakkidest iga jumala kuradi kõige nürima riista juures absoluutselt iga kord.
Noo päris nii hull see asi tegelikult ei ole....aga see võtab igal teisel järgneval nokitsejal pildi eest kirjuks.

On ka võimalus, et tema käest küsitaksegi teadlikult juba asjade eest soolast hinda, sest seda ta ise justkui taotlebki.

Olgu kuidas on, ma lihtsalt tahtsin oma vaba ja otsekohese sõna öelda.

Tema projektid on muidu ju...nagu ka kõik teisedki sellised, head asjad mida vaadata/lugeda aga kuskiltmaalt on läinud asi üle võlli.

Edu kõigile aksf´tele! Olge tublid. Formikale ka edu!
Aga võtame neid asju, nii nagu nad on.
Koos oleme tugevad.
Sidelõpp->
Noh, kas raske haigus kallal, et ei suuda vaadata, kui teistel hästi läheb. Vahel võtab jah natuke katuse jooksma, eriti koroona lõppfaasis, aga sellest saab üle. Ise olen vältinud sellises olukorras lihtsalt postitamast, praegu tervis juba parem seepärast kirjutan. Kõikse lihtsam rohi on: kirjuta oma saavutustest ka midagi, pane pilte enne ja nüüd olukorrast ja kirjuta, kust hangid enamtootmisesmitteolevad osi ja kes on need, kes lihtsalt sellise mölapealemidagi annavad?
(16-03-2022, 01:53 AM)spitfire Kirjutas: [ -> ] Pealegi ei ole üldse kindel, et see küss  privas pole vastust saanud.
Ei ole. Vähemalt minu postikasti inventuuri põhiselt.
Lehti: 1 2