automoto.ee foorumid

Täisversioon: Roolivõimendi pumba leke
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem hüdraulilise rooli- ja pidurivõimendi pumbaga, nimelt lekitab vähehaaval õli ühe korpuses oleva metallkorgi vahelt. Fotodel see, mis jääb otse toru alla ja kust rohkem "higistab".

Äkki keegi siinsetest tarkadest meestest-naistest oskab soovitada, kuidas seda pidama saada? Mis tööriistaga on võimalik see kork sealt välja keerata, peal on mingi suhteliselt madal lame ristikujuline süvend (ristpea-kruvikaga ei tee midagi seal). Korgid ise on ca. 20 mm läbimõõduga. Räägitakse, et rõngas/seib pidavat selle all olema. Või oskate soovitada Tartus firmat-meistrimeest, kes igapäevaselt võimendipumpadega tegeleb?

Autoks on Audi 100 "Sigar", kui see midagi mõjutab.

[attachment=92564][attachment=92565]
Tööriista saab valmistada.
Kui seal all ongi mingi kõvaks kuivanud surnud seib, siis vase puhul kuumutad punaseks ja jahutad kohe külma veega maha. Läheb pehmeks tagasi, vbl vajab seejärel ka pisut siledamaks lihvimist.
Aga kui tegemist tihendiga, võid ju analoogset otsima hakata. Samas on elu näitanud, et keermeteip hoiab tagasi kõik surved kuni kolme-poolesja baarini. Teibiga üksjagu lekkeid kõrvaldatud, kui uut tihendit kohe käepärast võtta polnud. Vana tihend jäetakse sel juhul loomulikult külge.
Sellist ristiga võtit nägin Motonetis kunagi, sobivust ei tea. Oluline oleks teada kas nende punnide all võiks olla mingeid asju, mis punni eemaldamisel saaks vallanduda -red. klapid vms.
Ühe korgi all on püsiva vooluhulga klapp ja teisel kaitseklapp ning nendel korkidel on kummirõngas soones mis iga rooli liigutamisega õlisurvega liiguvad ning kuluvad labaselt ära.
Päris nii kõvasti et spetsvõtit vaja pole senini ükski kinni olnud ja kui kergelt peale koputada siis lattrauajupist viilitud asi keerab lahti ja kinni need korgid.
Kruvikeeraja moodi esemega saab ka lahti toksida.
OK, tänud. Eks proovin millalgi mõistlikul viisil selle punni lahti saada ja tihendi ära vahetada. Seda õli ikka on tulnud sealt, u. kolm kuud tagasi oli anumas 3/4 peal min ja max vahel, nüüd on min pulgaga tasa ja sõitnud eriti palju pole.
Löökkruvikeeraja on asi, mis sellise asja avab, vastav rakis tuleb ise teha.