automoto.ee foorumid

Täisversioon: 21 põlvkonnad?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Tre.
Jäin hiljuti järsult unicumihaigeks! S.t. kogemusi lihtsalt ei ole! Ja selliseid tutavaid ka ei ole!
Silmapiiril on üx gaz-21 - seisab juba aastaid ja roostetab. Kõigepealt tahaks küsida, millised on volgade põlvkonnad (võib-olla on see jube tobedalt küsitud aga noor ja roheline alles - NB!küll ainult selles vallas roheline!) ja millised on välised tunnused kuidas aru saada, millisest põlvkonnast auto on? Olen juba mitu head ööd veetnud siin teemasid lehitsedes aga loomulikult nii algtõdedest siin vist ei räägita? Siis juba mokaotsast ehk annate märku mis sellise seisnud auto eest võiks välja käia (nüüd muidugi ütlete kohe , et saada pilt aga - digikat ei pole). Auto jäi lihtsalt bensu pärast seisma - agregaadid töötavad, kroom on juba roostetäpiline, värv narmendab, kere roostetab aga ei ole lootusetu!
P.S. kas kroomdetaile saab ka uuesti kroomida?

tervitustega, Kõps


kõike saab uuesti kroomida Wink

ytle kus linnas/maa-konnas auto asub ja äkki mõni forumi kasutaja elab seal samas kellel on olemas digikas Smile
Kõige lihtsam on vahet teha nii:

Viisnurk ninal ja kõlari auk armatuuris, mis on suunatud vastu esiklaasi: Esimene põlvkond.

Laiade aukudega radiaatorivõre: teine põlvkond


Kitsas tihe radiaatorivõre (kolmas põlvkond). Eritunnuseks on veel see, et katuse servas olev vihmaveerenn jõuab kuni tagatiivani, kahel esimesel jääb see pidama poole tagumise aknaposti peal.

Hind... sõltub põlvkonnast. Alustuseks võib lähtuda vanaraua hinnast (900 krooni tonn). Arvesta, et korralik kroomimine ja värvimine, lisaks ka värvitööd, on väga kallid. Salongi jaoks korralike uute detailide leidmine on üliraske (spidomeetri tagune sinine kuppel ja rool on pea kulla hinnaga).

Asp
Alates kolmandast põlvkonnast kadus ka hirv kapotilt.
1956-1959 peaks olema esimene põlvkond
1959-1962 peaks olema teine ja
1962-1970 kolmas
Peast pannes võisin paari aastaga eksida.
Samuti oli neil rida pisikeste muudatustega mootoreid ning eri modifikatsioone, mida tähistati tähega auto nimetuse taga (nt GAZ-21US, GAZ-21E jne., puhtalt GAZ-21 ilma ühegi täheta oli automaatkäigukastiga versioon näiteks)
Täienduseks kõne all olevale autole:

Hirve kapotil ei ole aga on mingid augud (kas hirv on lännu või siis mingi liistu jaoks kruviaugud - ei tea! Tagumistel poritiibadel on peal kroomliistud, kuna esimesed porikad on väidetavalt vahetatud, siis neil kroomliiste ei ole tagasi pandud. Esivõre on kindlalt III põlvkond (arvestades ülaltoodud lühikoolitust). Vaatan täna - äkki saab kuskilt digika laenata, siis saan auto teile täpsemaks hindamiseks anda!
Kus saab kroomida ja mis selle ligikaudne hind ka on?
Ja mingi vahe pidi ka stangedel vist olema?!
Kas Venes ei liigu roole ja spidokaümbriseid?

Kõps
Spidokaümbris Volga poes (Videviku tn. 6) 490.- uus, kohe letis. Rool oli ka mingi aeg tagasi, erkrohelist värvi küll, aga arvatavasti mingist paremast plastist, mi ei hävi. Rooli hinda ei vaadanud.
Kroomimis kohad ja hinnad, leiad äkki siit otsingu kaudu, kui ei siis http://www.tqhq.ee/forum/ ja search aitab, seal on sellel teemal palju räägitud. Vana liistu puhul tuleb vana kroom eemaldada, vasega augud (roostest puhastatud) täita, ja siis kroomida või nikeldada. Üks koht pidi olema Norma galvaanikaosakond, siis kuskil lasnamäel keegi, ja sillamäel (odavam).

auto hinnaga pead ise end tuttavaks tegema, uuri netist, mis olukorras autod on ja mis maksavad. www.auto24.ee tükk aega seisavad . Tagadi laadal pakuti tumerohelist 2. seeria isendit 18000.- piltide järgi paistis väga korralik, tqhq foorumis pakuti hiljuti 3. seeria korralikku 15000.-. Eks sa pead vaatama kui palju autot ehitama peab, sisse laod niikui nii rohkem kui ta eest maksad.
kuni 1962 tulid lainelised stanged, peale seda sirged. Kroomitud iluliistud näitavad, tegemist expordiks ehitatud autoga. Vaata parem kapoti all \"birka\" pealt , mis modifikatsioon on ja saadki teada. Sealt peaksid leidma ka selle tähe, mis peale GAZ-21 on. Selle järgi saan täpselt öelda, mis modifikatsiooniga tegemist.

Toomas
Idalimusiin
Millise esivõrega on 1963 aasta masin.
1963 hakkas juba viimane ehk kolmas põlvkond. St. hirve kapotil pole ja stanged on sirged. Samuti tulid alles 1963 tegelikult hüdraulilised amordid.
Krt! pole aega saand veel pilte teha ega ka birkat vaadata!
Küssa tekkis ,et kui 63ndal tulid hüdroamordid, mis seal siis enne oli? Kas mossedel ka enne 63 olid hüdrode asemel mingid muud vidinad ?
Krt kyll! tänases börsis oli 1kiloga mosse 402 aga keegi jõudis lennult haarata. P... täis varuosasid kaasa ka veel. Sad

kõps
kõps Kirjutas:Krt! pole aega saand veel pilte teha ega ka birkat vaadata!
Küssa tekkis ,et kui 63ndal tulid hüdroamordid, mis seal siis enne oli? Kas mossedel ka enne 63 olid hüdrode asemel mingid muud vidinad ?
Krt kyll! tänases börsis oli 1kiloga mosse 402 aga keegi jõudis lennult haarata. P... täis varuosasid kaasa ka veel. Sad

kõps
Pidi olema veel heas korras asub Tartus ja hind tõepoolest 1000kr.
enne olid nagu hoobade peal või midagi sellist. hoovastiku keskmäärimissüsteem oli ja igasugu muud \"elu keemiat\".eks nad enamuses ole nagunii hüdrauliliste vastu tänaseks välja vahetatud.
Kulge kas II põlvkonna 21-l oli alati esivõre s.t. haihambad kerega ühte värvi või oli ka kroomitud võresid (kuskilt meenub miskit)?

kõps
Volgadest tehti kallimaid ja odavamaid variante. Odavamad anti maarajoonide inimestele ja tehti taksodeks. Odavamatel olid iluvõred värvitud ja iluliiste oli vähem.
Liistudega variandid jagunesid kaheks: eritellimused ja ekspordiks mõeldud autod. Enamus siinsetest liistudega autodest on eritellimused, sest eksportvariandid olid ladinakeelsete kirjadega või hoopistükkis parempoolse rooliga.
Amordid jagunevad hoob- ja teleskoopamortisaatoriteks!
Niisiis läx natuke aega, uurisin läbi mitmed kuldsed börsid, helistasin, klaarisin, sebisin ja jõudsin järeldusele, et see 21 on liiga kallis s.t. autot on vähe selle hinna eest! Niiet pilte ei ole mul siia kyll mõtet enam panna!

kõps
Kas see Volga muidu varuosadeks ei lähe, kui sa ei taha, pildid võiks ikka panna.
OK! rääkisid pehmeks. Pildid tulevad \"Coming SOON!\"

kõps
idalimusiin Kirjutas:1963 hakkas juba viimane ehk kolmas põlvkond. St. hirve kapotil pole ja stanged on sirged. Samuti tulid alles 1963 tegelikult hüdraulilised amordid.Tahtsid vast öelda,et teleskoopamortisaatorid.Varem olid hoobamordid,needki hüdraulilised
flanagan Kirjutas:
idalimusiin Kirjutas:1963 hakkas juba viimane ehk kolmas põlvkond. St. hirve kapotil pole ja stanged on sirged. Samuti tulid alles 1963 tegelikult hüdraulilised amordid.Tahtsid vast öelda,et teleskoopamortisaatorid.Varem olid hoobamordid,needki hüdraulilised.Ja tegelukult oli esimese põlvkonna Volgadel ka sootuks teistsugune mootor,püstklappidega nimelt.Sarnaneb Pobi mootorile,töömaht ja mõningad mõõdud teised.Sellist mootorit kasutati ka esimese põlvkonna UAZ-idel.Praegusel ajal aga see mootor tõsiselt haruldane
leheküljel http://my.tele2/kaarel/volga on need volgade variandid kõik kirjas. Sju jne. Leht ise küll, tõsi, palju aastaid juba uuendamataSad
Lehti: 1 2 3 4