automoto.ee foorumid

Täisversioon: Moskvits 401 mootor(id)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Oskab keegi öelda, kui võimsaid mootoreid on sellelele masinale vahele istutatud või mis oleks kõige etem...
mis originaalil häda on=? olen kuulnud et mõn´i on pannud ziguli mõni m408 või m407 mootori . . .
BMW oma on ka pandud...ja Leivategija tegi Taunuse 2.0 mootoriga.Ise oman hetkel M 408 mootoriga 401-te.Originaal ikkka kõige etem sellise auto puhul.
Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.
Olen näinud ühte M 400/401 millel oli M408 mootor peal aga nr polnud küljes ja üldse oli väga roostes, kaheldav kas üldse arvel oli.
Leivategija 401\'el on Fordi 2.0 V6 vahel.

mgarageu

see ei ole enam 401, vaid tema baasil ehitatud uus auto...
gabariitide poolest pakuks tagaveolise Toyota oma koos automaatkastiga...sellist pole Eestis vist veel valmis ehitatud...
p.s. tagaveolist corollat pidasin silmas...
CoolZil on VÕIMAS
Mul on vist 407 mootor. Ma ei ole küll kindel aga vaata ise: minu mosse 401


[vaata seda mootori pilti]

Udukas

väga ilusti annab sinna vahele panna ford sierra mootori...mõõtmiste järgi läheb julma ilusti see sinna vahele. tuleb suuremaks teha siduri tunnel ja see esiklaasi alumine osa on ka vaja lahti lõigata ja ümber teha...
ints Kirjutas:Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.

1980tel vurasid sellise tehnikaga Almasid siinmaal massiliselt.

tõnuv

Kui originaal mootorid ja sillad üle jäävad, andke teada.
Mulle laekunud teabe järgi plaanitakse mõned M401 vanarauda viia. Kellel huvi sealt juppe soetada, siis helistagu: 5157923 Margus
valdo Kirjutas:
ints Kirjutas:Hiiumaal liigub ringi M401 millel 412 mootor ja sillad ,veidikese kummaline näeb küll nende 13\" ratastega välja aga noh see juba maitse asi.

1980tel vurasid sellise tehnikaga Almasid siinmaal massiliselt.
Tehas väljastas 408 mootoreid ,õieti küll selle modifikatsioone mis olid mõeldud paigaldamiseks autodele 400,401.Veidi teine modifikatsioon oli autole 402.Sellest kirjutas 70 lõpul Za Ruljom päris põhjalikult.
401 oli ka üleminekumall 402,sel oli juba 402 mootoriga võrdne töömaht,aga lahjema surveastme tõttu pisut väiksem võimsus.
Tervitades,Flanagan
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus haakub teemaga.
Kas M401-le tohib legaalselt(ilma ümberehituse loata) panna vahele M412 mootori ja sillad?
agaa Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, kuna küsimus haakub teemaga.
Kas M401-le tohib legaalselt(ilma ümberehituse loata) panna vahele M412 mootori ja sillad?
****************************************************************
Tõesti ei teata või?Smile

mgarageu

ilmselt 412 siiski ei või panna....
Kunagi kusagilt lugesin (AutoRevüü vms.), et Moskvitsi tehas lubas ametlikult 412 mootorit ja sildasid peale panna.

mgarageu

Eestis kehtib ju oma kord...Moskva kamandamisel on lõpp...
täpsem info www.ark.ee