automoto.ee foorumid

Täisversioon: Raskelt forseeritud m-105 125ccm
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Olemas mul siis kolvisööja ,raskelt forseeritud 125ccm mootor kavrovetsi veermikul.
Mida tuleks teha ümber et asja saaks panna alkoholi peal tööle.Kas 45-50% puskar sobiks???
Karpaks on peal k-36 jupiteri düüsiga ja iz-56 õhupuhasti(õhu takistus väike)K-36 on eelis jawa karpa ees, et tal on suur õhuauk.
Külmalt ma teda arvatavasti alkoholi pealt käima ei saa...Kuna alkoholi kulub poole rohkem tuleb düüs ära võtta või poole suuremaks teha???Sama kraani ja juki kaanega???
Võibolla oleks alkoholi otstarbekas segada mingi muu ainega???
Pole veel aru sanud mis on bensool???

edit:Loomulikult kasutan magneetot
Sul tuleb panna sisse malmist kolv ning orgunnida sinna õlipump ja mingi õlitus systeem välja mõelda ...
Kas malmist kolv selleks, et ära ei oksuderuks???
Mis mõttes õlipump, mis on tema ülesanne veel peale õli pumpamise?(vist loll küsimus)
õlipumba ülesanne ongi vaid õli pumpamine ehk siis õlitamine... vajalik on ta antud juhul selleks, et kahetaktilistel ei ole muud õlitust kui see, kui bensu sisse õli segad. alkaholiga nii vist teha ei saa (niipalju kui mina olen aru saanud).. selleks ka eraldi õlitus süst.
loodan et sain poindile pihta
Aitab!!!
Juba kolmas tutikas kolv ja kolvirõngad tükkideks.Vaatan parem orginaal silindri(forseerimata) ja rõõmu jätkub kauemaks.

ahto

Siis on küll valesti sisselaske/väljalaske auke viilitud...
See mootor on vabrikus forseeritud, seal vast ikka tehakse asi spetsialistide poolt???
Alguses sain ikka palju sõita, siis võtsin silindri maha ja nägin et kolvilt tihvtid puudu ja kolile väljalaske kohale auk viilitud???Bena läks siis otse leegikasse???Panin siis tutika kolvi rõngastega sisse ja viilisin sisselaske ava poole kolvile kaare(kütuse parem jõudmine)Tõmme oli hullult hea, madalatel pööretel tõmbas ennast täis(see ongi vist forsitud mootori viga??+)Mingi aja pärast oli minek sitaks läinud ja kakkusin silindri maha.Uhi uuelt kolvilt suur tükk väljalaske poolt puudu ja ülemine kolvirõngas kusagile kaduma läinud(tükid karteris, võtsin mootori laiali ja puhastasin ära)Panin uue kolvi ja viilisin samamoodi nagu eelmisel(nati vähem)Sain siis tema korraks käima, mõned ringid ja.............mootor enam käia ei jõua..........võtsin silindri maha ja..........ülemine kolvirõngas keskelt pooleks ja otsast kildudeks(ei tea kas karterisse ka tükke läks?????) Ja alumine kolvirõngas kinni?????????
Võibolla kolvil tihvtid halvas kohas???
Näiteks oli mul kaks kolvi, mõlemal nool peal, kumba pidi ta silindrisse käib, aga tihvtide suhtes ei saanud noolt uskuda, panin niipidi kus kahe silindri akna vahel rohkem ruumi oli..
Nüüd sai küll pikk ja segane jutt.
Ooot---sa kasutasid tehase kolbi ja rõngaid viilitud silindri peal? Siis on ju loogiline, et puruneb, kuna tehase rõngas ei ole mõeldudki töötama suuremaks viilitud akendega. Forsseeritud mootoritel käib ühe L-kujulise terasrõngaga kolb (originaal on malm rõngas).
[color=red]Äkki saaks nati lähemalt rääkida milline see L kujuline kolvirõngas on!!
Kustkohast võib leida spets kolvi minu 125ccm mootorile??
töödeldud mootoritel peab sageli ka tiftide asukohad ära muutma võrreldes poekolbidega. minult saaksid ka kolvi toorikuid.
Oleks huvitatud küll sellest kolvist, probleemiks jääb veel kolvirõngas.

metallmees

kas sa tennisepallid panid sisseBig GrinBig GrinBig Grin..... on ikka inimesi küll maamuna peal, kes mõtlevad igasugu asju välja... kõige olulisem on see, et ei tohi segada vene masinat töötamas...
Kas seda kolvirõngast ise(ühel treialil, kes puurib ka silindreid ümber)ei anna teha?Või kuhu tuleks selle rõngaga pöörduda(tema hankimiseks), kas tartus mõnet mota poes ei või selliseid rõngaid(rõngast) olla?