automoto.ee foorumid

Täisversioon: [poolita] Mõistusevastased manöövrid liikluses
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Spinntohtrid jätkavad oma vallatuid spinne. Vain 40 euroa kuukaudessa, mis ta tühi siis maksta oleks.

https://www.err.ee/1608756775/kuningas-t...ist-otsust
Mul ei ole kindlust, et nimetatud automaksu kasutataks täiendava tuluallikana teedeehituseks pikas perspektiivis. Pigem läheb ka see maks juba tekitatud eelarveaukude lappimiseks. Kui keegi on nii rumal, et seadusega sellele maksule sihtotstarbe külge paneb (millesse ma kuidagi ei taha uskuda), siis on alati võimalik erineva demagoogia ja töövõitude trummipõrina saatel muud teedeehituse rahastust vähendada.

Tulenevalt antud lubadustest ja majanduse seisust ennustaks mina maksutõusu peale valimisi ja ei ole erilist vahet, mis nimega maks täpselt kehtestatakse.

Miks ma seda arvan:
1. poliitilikute väljaütlemised, kus selgelt öeldakse et maksutõusu SELLE valitsuse ajal ei tule (aga sellel valitsusel on jäänud veel vaid loetud kuud)
2. Massiivne inflatsioon ei mõju ainult eraisikute sissetulekutele, vaid ka riigi jaoks lähevad asjad kallimaks, küll veidi pikema vinnaga, aga ega hinnatõus tulemata jää.
3. Sisulise majanduskasvu pidurdumise valguses on riik võtnud endale pikaajalisi ja suuremahulisi kohustusi, olgu siis täiendavad toetused või energiaarvete kompenseerimine.
4. Prioriteediks on seatud kaitsekulutused, ukraina valguses mõistetavalt. Paraku kui kuskile antakse juurde, tuleb kuskilt ära võtta. Liiga palju ära võtta aga kuskilt ei ole.
5. Ükski poliitik ei ole mitte mingilgi arusaadaval moel seletanud, kust tuleb uute suurte väljaminekute kate. Kes räägib midagi laenudest, kes mõmiseb niisama paljutähenduslikult. Laenud läksid paraku oluliselt kallimaks ja mõminat selveri kassas lauale ei pane. Pealegi püsikohustusi (nagu seda toetused on) ei ole mõistlik lahendada ühekordse rahaallikaga (nagu seda on laen). Lisaks on toetused selline kulukategooria, et nende vähendamine tähendab suuresti poliitilist enesetappu ja ükski poliitik seda tegema ei hakka. Samuti on väljamaksed seadusega tagatud st need tuleb õigeaegselt välja maksta.

Ilma maksutõusuta oleks niisugustes tingimustes võimalik toimida vast ainult suure majanduskasvu tingimustes. AKnast vaadates kasvu ei paista esialgu kuskilt suure hooga tulemas.
(19-10-2022, 22:38 PM)alfredo Kirjutas: [ -> ]Spinntohtrid jätkavad oma vallatuid spinne. Vain 40 euroa kuukaudessa, mis ta tühi siis maksta oleks.

https://www.err.ee/1608756775/kuningas-t...ist-otsust

Mida teeb see küsimus siin teemas? Pole ju seotud liiklusega, vaid puhtalt vabaduse hinnastamisega. Sellest siin foorumis rääkida aga pole sünnis.

Või pidas auväärne silmas iseenesest õiget küsimust: milleks meie hõredale liiklusele neljarealised täispikkuses?
(20-10-2022, 08:09 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Pole ju seotud liiklusega, vaid puhtalt vabaduse hinnastamisega. Sellest siin foorumis rääkida aga pole sünnis.

oleks kõigil kasutajatel IQd vähemalt kolmekohalise numbri jagu ja ei tekiks "nõuame kolmesendist elektri kilovattunni hinda" ning "poliitikud on vargad ja vereimejad" tüüpi rämpsu, poleks nn päevapoliitika vastu midagi. Ülalolevasse teemaarendussegi jõudis juba üks selline mitte just kirkaima kriidi sõim-postitus tekkida. Seda ülal ei näe - on kustutatud. Rämpsu lugemisele ei pea aega kulutama, veel vähem sellele vastamisele.