automoto.ee foorumid

Täisversioon: isendi tuvastamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pakuti mulle Pobit: kere suht kõbus, pudinaid(kroomi) kah üksjagu, puudub mootor,esiiste,iluvõre,rool(küljes M-21 oma)ja dokid.
Aastaarvu ei tea ja mingi lipik parema lonze peal on hullult roostes et midagi sealt välja lugeda. Küsimus: kuidas identifitseerida antud isendit ja mis tema eest maksta võiks?
Kõige lihtsamad asjad kuidas asja tuvastada on:
I põlvkond 1946-1949 Käigukag originaalis maas, edaspidi 1950-1958 roolil
II põlvkond 1950-(1956?) käiguhoovastik roolil, mingi mootori nubin olevat ka muutunud
III põlvkond -1958 teistsugune esikannel ja esistangel ei ole enam vändatoetustala.
Oli veel ka mingi roolivärvide värk, aga seda ma ei mäleta.
Lisaksin veel juurde:
I põlvkond: Õlifilter ei asu mitte mootoriruumi seinal vaid mootori kohal. Seinal samas kohas asub birka auto andmetega, punasel taustal armatuuri kellad, näidikute plokis taustal punktid
II põlvkond: Õlifilter mootoriruumi seinal, muidugi käiguhoovastik roolil, alates ~52/53 aastast tulede ja käsigaasi lüliti kõrval signaallamp (punane), enne seda ei olnud radikal anduri kohta, birka parema lanseroni peal, punasel taustal armatuuri kellad, näidikute plokis taustal punktid
III põlvkond: Õlifilter samas kohas, veidi moderniseeritud mootor ( väljast ei saa aru suurt midagi), õhupuhasti ilma vaheosata (võis ka muutuda veidi varem), salongis kunstnahk tekstiilistmekatete ülaosas, uus rool (kroomrõngaga), uued kellad(halli tausta peal valged klaasil numbrid), näidikute plokis taustal kriipsud, antenn katusel (esiklaaside ülal keskel) jne jne

Soovitan enne läbi lugeda:
Ajalugu
Kus Valdo Praust on kokku kirjutanud ajaloo selle auto kohta
Veidi ehk aitavad pildid:
Meie autode pildid
Pobeda kodulehekülg
seal väljas autosid I,II ja III põlvkonnast
Kui veel infot vaja siis siin on linke erinevate kodukate kohta üle maailma:
Lingid automoto foorumis
kuna kirjelduse järgi on tegemist hunniku varuosadega, mitte autoga, siis sõltub hind üksikute osade hulgast ja seisukorrast.
kui erilisi pärle nende hulgas pole, siis vanaraua hind kogu kompotile.
arvan ka et kui autot pole (juppe puudu, dokumente pole), siis vanaraua hind oleks paras. Kui vaja kontakte kes veel müüvad pobisid võta ühendust minuga:
5109332
Lipikult õnnestus välja lugeda järgmised numbrid:
100155
0 107?87
Selge on see,et kolmas põlvkond, kuigi spido on punase põhjaga ja see mind alguses segadusse ajaski.
ole hea ja teer paar pilti kui võimalik (eest, tagant, küljelt, seest, mootoriruum). siis võimalik kindlalt tuvastada, mis mudeliga tegu on kuna tihti oli autod väga palju ümber ehitaud järgnevateks põlvkondadeks.
kere nr järgi (veidi üle 100000) ütleks mina et tegu on 54/55. aasta II põlvkonna autoga. Meie ühel autol on kere nr 96000 ja natuke peale ning on 54. aasta auto!
Ühinen Priidu arvamusega, st minu arvates on 95% tõenäosusega tegemist 1954. aasta isendiga, kui vahepeal pole põhjalikku ümberehitust (nt tükkidest uue auto kokkupanekut) tehtud.

Seda viimast tuli 1950-70tel muide aga sageli ette; nt saadi läbiruunatud taksopargi takso ja ehitati selle dokumentidele uutest tükkidest uus auto.

Pildid oleks väga abiks.
see küll OT ,aga tean 57 aasta M402-te millel on ees uuema 407 poritiivad kapott, tuled ,stange ja iluvõre, avarii puhul ei olnd lihtsalt võimalik orig. juppe leida ja kun aauto oli siis igapäevakasutuses pandi need.