automoto.ee foorumid

Täisversioon: Range Rover Classic 96, Porsche 944 87, IZ412 82
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai Hispaaniast siis ära toodud üks pikaajalise bucketlisti masinatest. range rover classic. Tulin omal jõul ja toomise kohta kirjutasin ka põhjaliku loo ja see ilmub loodetavasti autolehes kunagi kevade lõpus... nii et enne suve tasub silmad lettidel lahti hoida.

Tegemist siis 96 aasta autoga Ehk siis kõige-kõige viimane nendest 1970 tootmisesse läinud seeriast, võrdlemisi haruldane ja ihaldatud combo pommikindla 300tdi mootori ja uuema armatuuriga. 



Mis juba tehtud on:

ca 20cm tõste, bilsu amordid, arpi stabikad, uued amordikinnitused ja õõtsad tõste jaoks, 31” Hankook mudakad
detroit locker taga, tummised alumiiniumist diffrikaitsmed, esikaitse.
Lisajahutus, turborõhk 1.5 bar
CB-raadiosüsteem, dush, kompressor väljavõtetega esiustest.
kogu tehnika 100% täieliku taastamise saadud. öeldi et kulu oli ca 12000 euri, ei sisalda autot. mis võib isegi aus olla. Eelmise omaniku käes kes töötas boschi esinduses kus seda autot remondit oli viimased 14 aastat.
Sõidab perfektselt. 4500km 0 jama. 120ga trassil 500km jutti ilma pausita oli ka igati meeldiv.
Roostet ei ole üldse. Va tagaaken, aga need olid isegi selles kliimas pea kõigil.


Mida teha tahan olulisuse järjekorras:

1: arvele võtta.
2: Täielikult õliga kõik õõnsused uputada et see roostevaba auto roostevabana püsiks
3: külgedelt kleepsud eemaldada
4: madalamaks. See 5“ tõste on minu jaoks liiga palju, kuna hakkan kasutama seda dailyna, siis mind lihtsalt see välimus häirib + see ei mahu mõnda maaalusesse parklasse isegi as is... Lisaks on veits liiga jäik hetkel
5: veljed rehvid. Soovin mingeid vanakooli plekke vms ja AT seeria rehvia kas BFG või hankook. Minu eesmärk et see auto oleks kohe valmis igas maailma otsas igas ilmas. MT on natuke liiga spetsiifiline. Kuigi 130ga cruisis kiirteel ideaalselt nii et võisid roolist lahti lasta
6: kärukonks must have asi.
7: juhi ukse lukk. suutsin esimese korraga üle keerata, nüüd käib tühja, kunde uksest kõik toimib
8:stanged. Esimene tahaks otsi ja taga see toru tõenäoliselt eemaldamist
9: snorkel. Tahaks leida mingi mis oleks natuke diskreetsem. Olen näinud mingeid mis tulevad tiivanurgast välja
10: uus audio ja nardi rool, lilla toonklaas millegi normaalsega asendada
11: uus alumiiniumist tagaakna raam. Või vana keevitada (tegelt on päästetav ja üle keskmise vist)
12: Istmete nahatamine, laepolstri vahetus (tegelt istmed viisakad, ainult kundel õmblus ühest kohast lahti)
13: tagumised tulekaitsmed, varuratta hoidja taha stangele
14: äralõigatud tiivaotsad asendada ja auto üleni kiletada: kuigi tegelt mulle natuke see päikesekuivatud patina meeldib..
15: sisse ehitada mööbel, voodi külmik jne. Üks plaan on olemas aga eks see vajab väga põhjalikku kalkullimist et õige saaks.


[Pilt: 1.jpg]
[Pilt: 2.jpg]
[Pilt: 3.jpg]
[Pilt: 4.jpg]
[Pilt: 5.jpg]
[Pilt: 6.jpg]
[Pilt: 7.jpg]
[Pilt: 9.jpg]
[Pilt: 10.jpg]

Aga jah üldiselt siis plaan Porsche 944 kõrvale aastaringne daily driver teha, millega vb ka maailma vallutama üks hetk minna…
sai üks veidrus doonoriks juurde toodud. 1992, 2 ukseline 3.9 efi v8 automaat, aga mingis tuuningfirmas peale liinilt lahkumist kastikaks lõigatud. kui keegi midagi vajab siis läheb seibideks.

[Pilt: 13.png]
Millegi pärast pole pildid nähtavad.
(30-03-2023, 22:11 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Millegi pärast pole pildid nähtavad.

Nii on: ilmselt ei luba asukohaserver igal automoto teema avamisel parajat hunnikut failipäringuid teha.
foorumikasutajad saavad pildiks muudetud lingid lahti katkise pildilingi ikoonil paremklõpsu ja "ava pilt eraldi aknas" vms brauserikäsuga.

Teemaalgatajale aga püsivust väga ratsionaalsel kursil püsimisel - kena ja viisakas masin ning viisaka isendi soetamisest alustamine on ideaalne õpikunäide, millest vähesed hobiauto hankijad praktikas alustada suudavad. Ning olemuselt hobiauto pidamine igapäevasõidukina - samuti tegevus, mis on kontseptsioonina mõistlik ja on ka liikluspilt huvitavam ?
minul nt safari näitab ideaalselt nii siin kui telefonis aga chrome mitte... huvitav kui paneks kõik pildid mõnde muussse postitusse kas siis toimiks?

aga jah. neid hobikaid on peetud tänaseks nii palju et olen aru saanud et alati on kõige odavam võtta kõige parem alus. kuigi inimesed kipuvad viskama õhku terminit haruldane iga vanema masina peale ja et head kere ei leia siis no tegelt ei ole see tõsi. kui me ei räägi autodest mida on alla 100 toodetud siis soojast kliimast leiab alati hea kere...

Hobiautode igapäeva liikurina pidamine on ka selline asi et elu on liiga lühike et sõita igava autoga. eriti kuna ma ei sõida väga palju. keskmisel päeval jalutan tööle koeraga või sõidan jalgrattaga ja kui on sõidud mida autoga teha on see alati elamus. Esimesed 3 aastat kui lube omasin oli mul selleks iz412 mis on tänaseni alles. vahepeal päris pikalt e30 touring ja nende kõrvalt ka kõike muud. tänaseks ongi jäänud see iz412, porsche 944 ja range rover.
Ei näita ikka pilte.
Kas sa saaks äkki oma planeti serveri pildikaustale lihtsalt indeksfaili teha ja siia ainult lingi lisada?
Vähem võimlemist või nii
(01-04-2023, 08:49 AM)Telc Kirjutas: [ -> ]Kas sa saaks äkki oma planeti serveri pildikaustale lihtsalt indeksfaili teha ja siia ainult lingi lisada?
Vähem võimlemist või nii
oleks hää küll, mul arvutis nende ikoonide juures ei olegi paremklõpsu all teisel lehel avamise valikut??? Telefonis saab küll lahti aga see lukuaugu kaudu piilumine ei istu mitte ... ikka suurel ekraanil tahab näha.
Ma ei saa probleemist aru. Ei ole mingi IT-mees, aga kõik pildid nähtavad. Arvutid mõlemad ka kõige tavalisemad juustud. Nii Crome kui Firefoxiga kõik OK
(01-04-2023, 19:22 PM)Raudpats Kirjutas: [ -> ]Ma ei saa probleemist aru. Ei ole mingi IT-mees, aga kõik pildid nähtavad. Arvutid mõlemad ka kõige tavalisemad juustud. Nii Crome kui Firefoxiga kõik OK
Mina ei näe. Samuti crome, ei paku isegi pildi uuel vahelehel avamist, mis viga ei tea.
Win10 ja Crome, ei näe, uues tabis näen. Proovisin nii:

http://paaver.planet.ee/lrfoorum/

Vist õige koht, aga vajab läbipääsuluba.
(01-04-2023, 17:39 PM)Janka Kirjutas: [ -> ]http://www.paaver.planet.ee/lrfoorum/1.jpg
Vaheta pildi numbrit ja tuleb: http://www.paaver.planet.ee/lrfoorum/6.jpg
Vahepeal on doonor minu jaoks kõik vajaliku loovutanud ja nüüd as is sellise v8/silla,vahekast jms doonorina kellelegi saadaval. lisaks olen hakanud muid masinaid välja ajama,  doonori küljest saadud vedrud, kärukonks jms said uue värvi, vana m540i bmw pealt nukralt 2 aastat seinal oodanud rool sai sealt maha tõstetud ja vaikselt saabuvad ka jubinad rangeroveri jaoks.

[Pilt: 8.jpg]
[Pilt: 9.jpg]
[Pilt: 7.jpg]
[Pilt: 6.jpg]

[Pilt: 3.jpg]
[Pilt: 2.jpg]
[Pilt: 4.jpg]
[Pilt: 1.jpg]
[Pilt: 2-M6-A5905-Enhanced-NR.jpg]
Nüüd siis kogu toomise jutt 7l leheküljel suvisest autoleht extrast või autogeeniuse portaalist saadaval..
(27-04-2023, 00:51 AM)Peeter Kirjutas: [ -> ]Vahepeal on doonor minu jaoks kõik vajaliku loovutanud ja nüüd as is sellise v8/silla,vahekast jms doonorina kellelegi saadaval. 
Jääke võid 4x4 foorumisse pakkuda - äkki kellelgi just midagi sellist puudu  Smile

Maasturite Ost/Müük/Lammutus - 4x4.ee
Vahepeal on nii mõndagi toimunud. Tegelt olen lihtsalt seda palju kasutanud. 10000km juba kokku läbitud ja vähemalt hetkel vigadeks sisuliselt murenenud pihustite vahelised 50 sendised tagasivoolu voolikud, temp kella pistik, logisev konditsioneeri polt ja enamvähem niipalju ongi...

Külge on saanud telk, 270 kraadi varikatus, uus tagaluuk, lisavalgus, uus stange, konks, uued veljed ja rehvid, juba kaks erinevat komplekti vedrusid, ukselukk parandatud, vanade kleepsude halod välja poleeritud

Pagass on hetkel tühjaks roogitud ja tagumised kapid mis peaks mahutama webasto, külmiku, veepaagi, inverteri, 800mm pikad sahtlid jpm on küll hetkel kahe vineeritahvli kujuga, aga eks jõuab sinnagi.

Pildimaterjali peagi, aga kes oma silmaga tahab näha siis plaan on minna laupäeval tallinnas pirita velodroomi cars n coffele ja pühapäeval põhjala tehases matkaautode festivalile seda masinat näitama...
0 probleemi sai ka kohe muidugi lõpu. Suure tripi alguses maanteel andis üks plastikust jahutusvedeliku kolmik saba. varahommikul ja juttu ajades ei pannud ka tähele enne kui täiesti küpse oli ja mootor täielikult ära suri. Ehk siis plokikaas otsas... Õnneks on tegu tõukurvarrastega mootoriga ehk hea tahtmise juures vahetaks lehtvõtmetaga ka vist ära ja tutikas komplektne kaas maksab umbes sama palju kui muidu lihvimise ja klappide töö oleks. võrreldes porschega mis juuni lõpus saale viskas ja sai otsus vastu võetud s2 mootori upgradeks ei olegi nii pisar silmis neid juppe tellides...

[Pilt: 2M6A0976.jpg]
Kas see on neil mingi roveri enda mootor või sisse ostetud? Kahel järgneval põlvkonnal ju baieri diisel kasutusel Smile 
Muidu paras mürakas näeb ikka välja küll ja omamoodi võluv.
Kris
see on ikka nende täiesti oma mootor. mootori poolest ei saa mitte midagi kurta, üsna tugev ja hinnatud ja lollikindel tükk ja juhtmine on nagunii kõigil disladel bosch aga noh üks vana plastik tükk kuskil kapoti all võib palju kahju teha ja kehv temp kell aitab kaasa ka...
Lehti: 1 2