automoto.ee foorumid

Täisversioon: karteri pooled
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

diugu

kuna sai mootor lahti kisutud ja nyyd aeg kokku panema hakata...siis millist vahendit(silikoon või mis iganes) kõikse parem karteripoolte kokkupanekul kasutada olex???
Tee õige paksusega papist tihend, leota õlis läbi ning mine poodi ja küsi kuuma ja bensiini kindlat ermeetikut(pane ikka tihendi vahele vahele), aga kui pole ermeetikut võtta, siis käib ka õlivärv.

diugu

tihendi vahele vahele???
ikka nagu aru saanud et tihend läeb poolte vahele....ja kummalegi poole veel siis hermeetikut....ja ple plaanis ise tihendit tegema hakata...vaid tihend juba olemas,,,,
ise olen kasutan papp tihendit ja soudali punast ermetsi.
ermeetik mõlemale tihendi või mõlemile mootoripoolele.

PRIITO

oot aga.. kas siis puhtalt metalli peale ei tohigi seda kanda?Rolleyes
Mille jaoks siis veel papist tihend teha.. oletan, et siis püsib paremini vai?? Miks?
Ma panin eelmine aasta oma siduripoolse kaane alla toda kena kihina ja ei tuld nagu tilkagi välja. Pole veel seda lahti ka pidand võtma.., a see asi on ees
Karteripoolte vahele tihendit panemata ning ainult hermeetikut kasutades võib juhtuda,et kokku pannes hakkab võlle pooma,küljekaante alla võib ka ainult hermeetikut panna.

harley

jah...tihend peab olema ettenähtud \"paksusega\".. insenerid on ka selle juurde arvestanud võllide pikkusele.. jätad tihendi vahelt ära, mootor muutub mõne mm kitsamaks ja võllid jäävad kinni..
puhas hermeetik ikka ei sobi tihendiks, midagi peab ikka vahel olema, hermets on tihendamiseks mitte tihendiks..
sellest siin kunagi juttugi olnud.

PRIITO

lihtsalt.. kuradi tüütu on neid tihendeid välja lõikuda.. hmhhh
harley Kirjutas:jätad tihendi vahelt ära, mootor muutub mõne mm kitsamaks ja võllid jäävad kinni..
No vana jawa karteripoolte vahel ei käi küll mingit papist tihendit ja ükski papist tihend ei ole MÕNE MM paksune.
papist tihendite paksust mõõdetakse ikka kümnendikes. aga ka see võib jama tekitada. käigukastiga on lihtsam, sest tavaliselt annab laagrite alla seibe panna ja niimoodi telgloksud paika saada. raskem on väntvõlliga.

papp aga selle pärast, et see vene mootorite poolte tihedus on üks suur õnneasi. võta üks rihtplaat ja vaata, kas pinnad ikka on 100% siledad. kui pole, siis võib see hermeetik seal metallpindade vahel lohu kohal aegapidi järgi anda küll.

kui aga pinnad on ideaalselt siledad, siis ei taha miski vägi seda silikooni seal vahel enam kinni hoida ja kokkusurumisel pressib selle ilusti välja. seetõttu olen minagi jäänud karteripoolte kokkupanekul truuks immutatud papptihendile.

üks nõuanne veel - ära päris värsket silikooni kokku suru, lase tal natuke teheneda ka. muidu pressib kohe kõik välja.

diugu

tänud klaabule...hakkan reedel oma masinat siis kokku lappama

mkf

panin jawa karteripooled ainult silikooniga. palju parem kui mingi tihend. ainult üleliigne silikoon tuleb vahelt välja. kui lahti võtta siis on tervel liitepinnal ühtlane silikoonikiht, kuskilt pole ilma.

VEllou KAsk

Sai paari päeva eesti kloostrimetsa motopoes käidud ja seal ei soovitatud eriti silikoni panna, kui panna siis väga väha. Kui ei viitsi tihendiga möllata siis tavalist värvi. Endale ostsin aspestiga paroniiti, sest see oli aspestivabast ligi poole võrra odavam. Toungue



VEllou KAsk Smile

feliks85

ise kunagi panin ka ainult silikoniga siis kui noor ja rumal veel olin.nimelt silikoniga see jama et kui seda palju paned siis need ülejäägid mis karteri sissepoole jäävad kipuvad karteris õhu ja õlitus auke ummistama.
nüüdsiis kasutan ainult tihendit.lasin isal venemaalt tuua spetsaalset tihendi materjali (mistki 25 eek 3 ruutmeetrit) ja sellest teen tihendeid. ja kui tihendi tegemis tehnoloogia on käpas siis korraliku tihendi tegemine võtab 20 min aega.
siitkohapealt küsimus? kas tõesti peab tihendit enne õli sees leotama enne kui poled kokku surutakse? mina olen alati kuiva tihendit pannud.