automoto.ee foorumid

Täisversioon: Paluks veidi infot Uraali kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus oleks siis Uraali kohta selline, et kas Uraalile on saada ka nn. kiiret tagasilda? Ise ei ole Uraalidega kokku puutunud, aga enne järgmise tsikli ostmist tahaks natuke maad kuulata. Kas Uraalil jaotatakse mootorid ka kuidagi, nagu Dnepril (Mt-9, Mt 10-36) vanuse ja muude omaduste järgi? Kui vana Uraali ei tohiks kindlasti osta (mulle on öeldud, et näiteks Mt-9 mootoriga Dneprist tuleb ringiga mööda minna)? Igasugune üldine info Uraali kohta oleks teretulnud, sest järgmiseks tsikliks peab saama kas Uraal või Dnepr ja Uraali kohta ei tea ma eriti midagi.
urali ja dnepri tagasillad ning käigukastid peaksid sisaldama samu detaile. st. vahet pole. lisaks kiirele tagaülekandele soovitav hankida ka ümbertehtud 4. käigu hammakad (mis annavad tunduvalt rohkem juurde kui kiire tagasild).
Ma ei mäleta täpselt ülekande suhet tavalisel neljandakäigu hammasrattapaari vahel kuid see jäi vist 0,7 ja 0,8 vahele. ümbertehtud hammakate suhe 1,0.
Parandage mu juttu kui oskate.
Kui on võimalus, osta ural, dnepr ei kannata niipalju piitsutamist. Põhjus vändalaagrites.


Mu vennal on kusjuures \"Dnepraal\" st. dnepri raam urali mootoriga.
nii- urali ja dnepri käigukastid pole mitte kohe ühesugused. käikude ülekandearvud on küll samad aga hammasrataste ja võllide konstruktsioon on hoopis teised. 4. käigu ülekandearv on originaalis 1,3 ,kiireks tehtud 4 käik oli mu mäletamis mööda kloostrimetsas 1,05. minu kogemustest jääb see juba veidi liiga kiireks. peab ikka hea mootor olema et korralikult 4 käiguga edasi liiguks. ja pealegi jääb sel puhul 3 ja 4 käigu vahe jube suureks(kiirendades 3 käiguga 5000rpm-ni pannes sisse 4 käik längevad pöörded u 3000 rpm-ni, mille puhul on kiiruseks juba u95 km/h). dnepri väntvõlli laagrite kohta ma ei oska eriti miskit öelda aga väntvõll ise pidavat suure piitsutamise korral mõnel aparaadil pooleks minema.

prijuhin

Rääkides eelpoolmainitud tsiklite väntvõllidest. Kunagi oli isegi ühes ammuses autolehes valeinf kirjas. Nimelt väideti seal et, Uralil on keps nagu autol (mutritest lahti ja käes) ja Dnepril on nõellaagrite peal. Tegelikult on Uralil ikkagi nn \"kinnine\" keps ei mingeid mutreid.

Ostu puhul poolda Urali mootorit, Dnepri rattaid ja 750-se raami. Smile
Vana Urali mootor oli 6 voldise genekaga ja uus on 12 voldisega,see on üldiselt vist kogu erinevus.Loomulikult un uus tüüp parem,aga vana tüüpi mootor on ka raudselt parem, kui Dnepri mootor.6 voldise mootori (generaatori) ainus nõrk koht on relee ja see asub tegelikult mootorist ju täits eraldi.Muidugi veel vanem pill oli Irbit ja selle mootor on enamvähem sama ,mis 6 v. genekaga Urali mootor,ainult esimene kaan on tiba teine, aga veel vanema Irbiti mootor meenutab BMW R75 mootorit.See pidavat eriti kobe tükk olema ,aga mina sellist mootorit olen vaid piltide pealt näinud.
sass Kirjutas:6 voldise mootori (generaatori) ainus nõrk koht on relee ja see asub tegelikult mootorist ju täits eraldi.
Releel pole häda midagi. 6 voldise geneka nõrk koht on halb kvaliteet. Nimelt harilikult kollektor viskab ja geneka harjad ei pea seda itsi vastu. Harjadel pidev säde vahel. Treipinkis tuleb asi täpseks ajada - siis saab sõita küll.
Urali mootorite nõrk koht on kepsulaagrid. Seal on rulllaagrid ja need suuri pöördeid eriti pikalt ei kannata. Sama viga vanal 750 mootoril. Dnepril on kepsulaagriteks saaled nagu autol.

Urrr

mina eelistaks Urali ennem kui dneprit. Urali oman ise kuid dnepriga olen samuti sõitnud ja uralil on ka praegu olude sunnil dnepri mootor.
Dnepril peab tegema ise õliradika siis on temaga rahulik sõita siis õlisurve ei vaju nii ära. Uraaliga pole probleemi olnud et, välja arvatud ühel tõesti väga palaval suvepäval siis oli 90km/h sõites tunne et, istud soojapuhuri ees Smile . Kuna uraalikl pole andurit siis tuleb ise mootori häälest aru saada. Nii Dneprile kui uraalile on saada kiireid tagasildasid mis tõstavad kiirust kusagil 20km/h ehk kui orikas kiirus Uraalil on 110km/h siis peale vahetust 130km/h(minul kasutuses 18\"velg kuid 19\" veljega saan kiirema laksu sisse ja on mugavam sõita) maksis kunagi 750Kr, palju nüüd ei tea. Peale selle on ka kiirem ja aeglasem käigukast. Tagurpidikäiguga on minuteada aeglasem pole täpselt uurinud kuna sõidan soologa ja pole vajadust olnud. Saadaval on ka starteriga käigukaste mille ma omale muretsen praegu kuid see maksab 2X rohkem kui üks enamvähem sõidukorras Ural kuid mugavus maksab. Soovitaks vaadata 12V süsteemiga masina rippklappidega(mitte K650 või K750 mootoriga masinat) Ma täpselt ei mäleta kuid ka raamidel on vahe ühtedel saad sa mootori koos käigukastiga kätte ja osadel tuli käigukast eelnevalt maha võtta, parem on kui saad mõlemad korraga maha võtta.
Mina soovitan Urali 12v süsteemiga 32hj või 36hj mootoriga.
Varuosi peaks samuti uralile saada olema ma ei tea kuidas dnepriga on.

peep02

Uraal on igati hea ja töökindel tsikkelCool, aga ainult varuosad on väga kalliks läinudSad