automoto.ee foorumid

Täisversioon: võrri hülsi vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Tahaks hüllsi pisut viilida, kuid ei saa teda silindrist kätte.
Tegemist d5 silindriga. Kuumutamine ei aidanud, ribid tahtsid juba sulama hakata, kuid hülss ikka tuugalt sees.
Äkki oskab keegi miskit head meetodit, tõmmitsat või tõmmitsa kinnituskohta soovitada.

Muide misjaoks on silindri peal küünlaaugu kummalgi küljel 1 u.4-5 mm läbimõõduga auk? Kas kaan on kuidagi spesial võtmega mahakeeratav?

iz350 Kirjutas:Nendest aukudest küünla kõrval on võimalik tõesti võimalik spetsvõtmega põlemiskambri kaant ära keerata.

On see ikka 100% kindel? Ja mispidi keermega on tegemist?
mitte mingil juhul ära hakka seda kaant sealt ära keerama, sest ta on sinna kinni valtsitud ja pärast sa teda vaevalt ,et kinni saad.
iz350 Kirjutas:Võrri hülss ei käigi ära,sest ta on valatud,mitte pressitud silindri alumiinumisse.Ükskord uudishimust lõikasin relakaga ühe võrri silindri pooleks,hülss on välisküljelt selline hästi sakiline,et seda alumiinumist pressimise/kuumutamisega küll kätte ei saa.

Kas see kehtib kõikide mudelite kohta?


Oskan oma lollust seletada vaid sellega, et istusin viieaastaselt kohe mopi selga ning jätsin võrri täiesti vahele.
ärge seda kaant parem ära keerake,tean meest kellel on ta läbi keerme sutsuma hakanud.Tegelikult pole vajadust seda kaant üldse maha kunagi võtta,kui just küünla keere õhtal pole.Aga minu praktika on näidanud,et mõne mm mahavõtmine silindrikaanelt annab üllatavalt palju juurde,kanaleid pole näppind-ei oska öelda palju ta juurde annab.