automoto.ee foorumid

Täisversioon: moskvits 2138 ja moskvits 2140 erinevused?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
missugused erinvused on moskvits 2138 ja moskvits 2140-nel (kere poolest)
Pakuks, et peale mõnede numbrite siltidel (1360 ja 1500 siis vastavalt) ei tohikski nagu kere osas erinevusi olla.

Heiti

2138 on niinimetatud põllumajanduslik versioon, millel siis väheke jäigem vedrustus ja mootor peaks ka minuarust deforseeritud olema, ehk siis bensiini A76 jaoks.
Heiti Kirjutas:2138 on niinimetatud põllumajanduslik versioon, millel siis väheke jäigem vedrustus ja mootor peaks ka minuarust deforseeritud olema, ehk siis bensiini A76 jaoks.
2138 on 408 mootor 50HJ,käigukast sammuti 408,elektrisüsteemil mingid muudatused,radiaatoril on ribakatik ees,õliradiaator ees olemas,summuti 408,sidur 408 ja võibolla veel üht teist. Muidu kere,tuled salong,stanged,pidurid(ees kettad,taga trummel),tagasild,esisild jm. on võrreldes 2140-ga täpipealt samad. Vähemalt raamatu järgi on see nii.

See põllumajanduslik versioon on 21406 ja see on välimuselt sama,nagu 2140 ikka,kuid esiratastel on trummelpidurid ning mootor deforseeritud 412,s. o. mootori võimust on vähe alandatud(on 68HJ) ja on kohandatud töötama bensiiniga A76.
Mootori ja käigukasti kinnitused peavad ju ka siis erinevad olema, sest 408 ja 412 mootorid ikka üks ühele ei sobi.
kui kellelgi tõsine uurimistöö käsil, siis minu käest saab mõlema kataloogid.
Kunagi 86 aastal sõitsin algul ka 2140.Siis oskasin tolle võssa sõita.Kuna tollel ajal olid \"ajutised raskused\"siis võeti minu saanilt remondi aig kone maha mingile teisele mossele.Kui mina 3 kuu pärast oma auto valmis sain, aretatigi sinna pääle 408 kone.Nood käigukasti kinnitused tehti vist küll ringi aga elektri ja muu värk jäi küll samaks.Nii saigi 2140 2138.
PETSS Kirjutas:Kunagi 86 aastal sõitsin algul ka 2140.Siis oskasin tolle võssa sõita.Kuna tollel ajal olid \"ajutised raskused\"siis võeti minu saanilt remondi aig kone maha mingile teisele mossele.Kui mina 3 kuu pärast oma auto valmis sain, aretatigi sinna pääle 408 kone.Nood käigukasti kinnitused tehti vist küll ringi aga elektri ja muu värk jäi küll samaks.Nii saigi 2140 2138.
Tegelikult pole seal mehaanilise osa poolt midagi aretada,ühe mootori asendamine teisega ei ole mingi probleem,vaja on ainult vastava mootori patju,patjade ülemine pool on erinev,see osa mis läheb silla tala külge on ühesugune.Teisalt võid ju kasutada 412 mootori küljes ka 408 kasti,vastupidine variant ka võimalik.Nii,et tegelikult on 2138 ja 2140 erinvus ainult jõuallikas ja sellest tulevatest konkreetsetest lahendustest(Vagelduvvool või alalisvoolu dünamo jms,seegi aastakäigust kinni))
Tervitades Flanagan
kere peaks küll täpselt sama olema. ehk nagu herr administraator pppp juba sõnas: vahe on siltides kere küljes.

elektriskeeme vaadates näeme, et kõik muu on sama, mis 2140- l, välja arvatud generaatori ja starteri juhtmestik. need on siis samad, mis 407- l.