automoto.ee foorumid

Täisversioon: VW Golf III vs. Audi 80 B-4
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,
Plaanin osta omale sõidukit, kuid ei tea millise automargi kasuks otsustada. Kindlasti sooviks pritsungiga mootorit ja tsingitud kere. Väljalaskeaasta on neil masinatel 92-94.
Nimetage masinate põhilisi tüüpvigu ja ka häid omadusi!



Kristo
lõhkuja Kirjutas:Tere,
Plaanin osta omale sõidukit, kuid ei tea millise automargi kasuks otsustada. Kindlasti sooviks pritsungiga mootorit ja tsingitud kere. Väljalaskeaasta on neil masinatel 92-94.
Nimetage masinate põhilisi tüüpvigu ja ka häid omadusi!



Kristo


Omal on sama valik just ees, aga praegu kaldun ikka audi poole, sest varem ka kaks audit olnud. Golfi mõtlesin just kütuse kokkuhoiu mõttes, aga uurisin paari golfimehe käest kütusekulu ja teeb sama välja mis audi 80 (loogiliselt enam-vähem nii peabki olema, sest mootorid on samad) ...seega otsustan audi kasuks.
olen sõitnud mõlemaga ja kvaliteedi ja koostöötäpsuse osas VW audi vastu ei saa (jutt käib B4 ja Golf III võrdluses). Pidasin ise Golf III tööautona 5 kuud ja endale sellist ei tahaks. Soovitan audit ja kui 2,0 l siis ikka 85kw mootoriga.
lõhkuja Kirjutas:Kindlasti sooviks pritsungiga mootorit ja tsingitud kere. Väljalaskeaasta on neil masinatel 92-94.
Golf III ja tsingitud kere? Ussitavad ju teised suht kenasti (vähemalt katteplekid) - kas ikka on?

Audi on kõikse õigem automark maamunal - galvaniseeritud kere, korralik (pidev) nelivedu. Nojah, ja mis peamine - see 2.2l moto, mille sisselaskes aeg-ajalt ülerõhkBig Grin Ise autot vaataks, siis muudele masinatele peale turbo-quattro audide silmi ei jagukski. Kuigi jah - näiteks quattro vahekasti ravimine pole teps mitte odav lõbu...
Sai ligemale 3 aastat Golf III\'e tööautona (loe veoautona)kasutatud . Arvan, et 100.000 km sai selle aja jooksul küll läbi vurtud. Pikki otsi TLN-Narva, TLN->Kuressaare, TLN->Lõun -Eesti oli usna mõnus lasta ja seda sai ka suht tihti tehtud.

1,6 oli vist mootor. Kiirendas mõnuslt ja maanteel astus probleemivabalt. Tänu vaiksele mootorile unustasin tihti, et 100km/h sõites võiks 5. käigu sisse panna.
Raadi lennurajal sain tippkiirusesk 140 km/h. Käigukasti peab hoolikalt hoidma, sest eelmised kasutajad olid selle kihva keeranud.

Üks vähesest väike-keskklassi autosid, kuhu ma mõnusalt rooli taha ära mahtusin. Kola läks ka üllatavalt palju peale ja see sai ka autole saatuslikuks, pidev maksimum koormuseg sõitmine tähendas kaks korda tagasilla kogu veermikuosa +vedrude ja amortide vahetust. Lõpuks sai variant\'i tagasillajupid teeninduses külge pandud.

Mind, kui maasturihingega inimet paelus just auto ülihea läbivusvõme nii sügavas ja lahtises lumes, kui kehvade teeoludega kohtades ning liivas.

Probleemidest kummitasid elektri vead, mida Saksa Auto mehed ei leidnud /tahnud üles leida.

Kui 4x4 autoga liiklemine ära keelataks, valiksin ilmselt Golf III ja siis juba Variant versiooni.
Mõtlesin just, et peale kasut. auto ostu tuleks vist ära vahetada mootoriõli(+õlifilter loomulikult), õhufilter, küttefilter, hammasrihm ja ka geneka rihm.
On veel midagi, mida võiks vahetada pikema eluea saamiseks?

priitk

Kontrollida võiks veel kindlasti õlitaset käigukastis-differentsiaalis.
kui audi(80; 80 B-4) tõesti paremad autod on, siis miks on autoaedades just golf 3´dest täielik tühjus samas kui eelpool nimetatud audide kohta seda öelda ei saa?
kas audisid tuuakse siis palju rohkem sisse?
Ostsin siis b-4 ära ja arvan(loodan) et tegin täita hea valiku.

Tänud kommenteerijaile!
soovitan soojalt hammasrihm ära vahetada,igaksjuhuks,kes teab mis ajast eelmine sees on...