automoto.ee foorumid

Täisversioon: väljalaske ehitamine
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Subjektiks on siis IZ sport (krossi) raamil Jawa 634 ja kuidas tollele väljalasketorustikku ehitada. Mul on olemas 638 summutid ja leegitorud, aga neid proovides jäi üpris nõme väljanägemine ja pisut jäid leegikad lühikeseks ka...
mõtlesin, et peaks 2 leegitoru mootori all Y-kujuliselt otsapidi kokku keevitama ja edasi toru tagakiige vahelt (seal on selline paras avaus) sadula alla ja sealt küljele ja mingi 4-taktilise summuti otsa. See kõlab küll hästi, aga paraku puuduvad mul igasugused keerulisema metallitöö (nagu toru painutamine) võimalused...keegi ehk soovitaks midagi? Äkki mõni firma või metallimees teeks ära?
Kahetaktilise ratta puhul pead 2:1 süsteemi puhul lähtuma ka veel sellest, et see mootor võib Sul kokkuvõttes hakata käima nagu võrr (koos kaasnevate hobujõududega).

OK, see on liialdus, aga kahetaktilise mootori puhul on oluline see, kuidas silinder täitub kütteseguga ning seda omakorda määrab see, kuidas põlemisgaasid ja kui kiiresti leegitorudes liiguvad. Sinu kirjeldatud süsteemi puhul võivad hakata silindrid üksteist segama.

Neljataktilise mootori puhul selliseid probleeme pole.

Asp
noja, tean...lisaks veel resonaatori ärajäämine, hobujõude võib vähemaks küll jääda
Aga ega need vist nii palju ka ei vähene, sovjetiaegsed sumpsid polnud ju eriti head.
No Jawa tehas üldjuhul teadis, mida ta teeb.

Asp
kunagi oma jawa juures lin samasuguse mure juures-sain ka valemid resonaatoriga summuti ehitamisex.. kuid proovides ei hakanud see komplekt tööle mingil põhjusel... aga katseeksitusmeetod ilmselt töötab siinkohal kõige paremini-katseta, ja vaata mis juhtub