automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mida teha IZ-49-ga....
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Väljalase 1955, dokud korras. Isegi tehase pass olemas. Väga hea komplektsusega. Mida soovitate - kas ise renoveerima hakata või maha müüa?
kingi mulle Smile
On sul huvi vana tehnika vastu yldse ? ....Kui on siis võid ju proovida seda korda teha ....kui ei ole siis myy maha.
kui endal renoveerimise koha pealt palju kogemusi pole siis on kaks võimalust: kas siis lasta see ära taastada kuskil proffide juures (kuna tihti on nii , et ise renoveerima kukkudes võib masina seisukorra veel hullemaks teha vms.) või siis teine võimalus jah...ära müüa.
Huvi on ja kogemusi kah. Muidu poleks teist üldse muretsenud ju. Restaureerimine võtab aega ja raha. Kui kõik teistel ära teha lasta, siis poleks asjal enam jumet. Arvan. Samas oleks kahju müüa, liiga ilus asi.
mina hoolitseksin kõigepealt selle eest, et ooteseisund siklit roostena närima ei hakkaks. peseks puhtaks ja õlitaks ära (kui sul pole juba tehtud). siis on aega mõelda.
peaasie t eestist välja miskiltele väljamaalastele ei myy... muidu jahh kui sul on oskused ja huvi olemas.. siis ma ei sa aru millest sihuke kysimus??? ajutine segadushetk??
ise just päästsingi ta põdramaale sõidust. aga ei tea, palju ta eest saaks? Big Grin
muidugi ära restaureerida.selle hind aina tõuseb ja kui on veel korralikult tehtud ,siis veelgi enam.Aga jah peaasi et põtrade kätte see ei sattu
maha ära kindlasti müü!
hakka vaikselt nokkima ja jöuad selle valmis kahWink
maha ära kindlasti müü!
hakka vaikselt nokkima ja jöuad selle valmis kahWink
maha ära kindlasti müü!
hakka vaikselt nokkima ja jöuad selle valmis kahWink
Kärnataja Kirjutas:kui endal renoveerimise koha pealt palju kogemusi pole siis on kaks võimalust: kas siis lasta see ära taastada kuskil proffide juures (kuna tihti on nii , et ise renoveerima kukkudes võib masina seisukorra veel hullemaks teha vms.)

Restaureerimisel teenustööna on üks suur oht. Nimelt maksab korraliku kvaliteediga tehtud töö vägagi palju (on see ju kaasaegsete autode remontimisest võrratult keerulisem ja palju aeganõudvam, kuna kõik lahendused/töövõtted on ju täiesti unikaalsed). See on ka loomulik, sest kui ma elatun vanatehnika restaureerimisest, siis tahan ma ikka saadud rahast ära elada (st saada kulutatud aja eest korralikku tunnitasu), samal ajal kui ise tehes on see nt aja osas meeldiv ajaviide. Just aeg on tippkvaliteediga restaureerimisel see ressurss, mida vast kõifge enam kulub.

Tihti hakkab seepärast töö tellijal rahast kahju ning tellitaksegi odavama tegija käest, kes teeb väidetavalt sama kvaliteediga. Aga kui siis asjale järele minnakse, siis selgub ikkagi, et ei ole kvaliteet sama, midagi on tehtud valesti, originaalsust on kaotatud jne jne... ühesõnaga aega kokku hoides on lastud ülejala.

Ma tean viimase 10 aasta jooksul palju selliseid näiteid.
Kärnataja Kirjutas:kui endal renoveerimise koha pealt palju kogemusi pole siis on kaks võimalust: kas siis lasta see ära taastada kuskil proffide juures (kuna tihti on nii , et ise renoveerima kukkudes võib masina seisukorra veel hullemaks teha vms.)

Ühe olulise asja jätsin mainimata - kui on kindel soov ise renoveerida aga ei ole kõikide tööde osas kogemusi, siis ei soovita esimese tööna ette võtta haruldast ja unikaalset asja, kuigi kiusatus võib olla väga suur. Kui on endal nt 2 vehiiklit taastamist ootamas - üks väga haruldane ja teine veidi tavalisem - siis soovitan alustada teisest. Kui midagi untsu läheb, saab detaili asendada ja kahi ei ole suur.

Ning alles hiljem, juba kogemusi omandanuna, võiks asuda haruldasema vehiikli kallale Smile