automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küünla puks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

Suido

Nii, nüüd siis selline probleem et küünal ei jä kohe kudagi puksi sisse v-50 mootoril ja ma tahtsin küsida kas see uus puks on koos silindrig või ilma.. Ja kust seda osta saaks Toungue
Tavaliselt tuleb see puks ise teha lasta. Mõtekam on osta uus silindripea, minu käest saaksid 25.- eest.

Suido

Okei.. aga silindripead on kerge vahetada we?
Kui on siis vblla ostaks ära...

raix666

ei no silindri pea vahetuses pole küll midagi keerulist ,keerad küünla maha ,poldid välja ,tõstad pealt maha paned uue peale ja kruvid poltidega kinni tagasi,seda vahetatada on väha lihtne

Suido

Jah, ma arvasin umbes seda sama...
aga kui sa ole silindripea maha keeranud,ja hakkad uuesti peale panema,soovitav oleks vahele panna kas tihend vöi kuuma kindlat punast [/color]silikooniToungue

raix666

ehk siis ermeetikut a sinna on ju spetsiaalsed tihendid olemas
kohe kindlasi ei tohiks sinna hermeetikut panna, küll aga võib lõigata näieks õhukesest vaskplekist rõnga.
miks ei tohi hermeetikut panna???Rolleyes
mrt36 Kirjutas:miks ei tohi hermeetikut panna???Rolleyes
See punane hermeetik on nagu kanapiss, kui mootor ikka korralikult kuumaks läheb. Seetõttu.

On küllaga igasuguseid imeasju proovitud. Vask- ja alumiiniumlehest tihendid ikka abiks. Kasvõi hambapastatuubist (veneaegsest, alumiiniumist, mitte europlastmassist), kui tõesti muud ei leia.
minu iz 56 on Saku toodang pea all - saku rocki purgist lõigatud rõngas. see on vastu pidanud vähemalt 3 korda silindripea mahavõtmist. probleem tekib siis kui mõni polt puudu.

raix666

nasa13 Kirjutas:
mrt36 Kirjutas:miks ei tohi hermeetikut panna???Rolleyes
See punane hermeetik on nagu kanapiss, kui mootor ikka korralikult kuumaks läheb. Seetõttu.

On küllaga igasuguseid imeasju proovitud. Vask- ja alumiiniumlehest tihendid ikka abiks. Kasvõi hambapastatuubist (veneaegsest, alumiiniumist, mitte europlastmassist), kui tõesti muud ei leia.

see hermeetik kannatab kuni 343 kraadi kuumust ja ega mingi mopi mootor kuumemaks ei LÄHEGI !!!! mingi selliste kraadide juuures enne sulba juba see alumiiniumist tehtud korbus ära,muidugi mingi otsese leegi kätte see jah ei kõlba aga mootori vahele võib edukalt panna,endalgi pandud ja sõidan juba päris kaua ilma mingi probleemita,silindri kaane tihendiks ta nüüd küll ei sobi aga ega ta ei muutu mingiks kanapisssiks midagi nii kergesti