automoto.ee foorumid

Täisversioon: mootori lahtivõtt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

matix

Tere,

oleks vaja parandada delta jalakäikute hammasrattaid - viskab esimest käiku üle. Oleks vaja uued hammikad panna.
Kas keegi oskab õpetada kust neid hammikaid vahetada, ma saan aru et vasaku küljakarbi alt, aga seda ei oska lahti tehaToungue
help pleaseRolleyes
Käigukasti hammasrataste vahetuseks ei piisa vasaku KÜLJEKARBI eemaldamisest.Selle all on Deltal juhtumisi elektrijubinadSmileKäigukasti hammasrattad on mootori sees, nende vahetuseks tuleb mootor maha võtta ning täiesti laiali lammutada.

raix666

selle vahetuseks otsi parem mõni targem mees sest mootorit laiali ikka ise üksi võtta algajal on raske
ei soovita eriti üksi seda laiali vöttaCool
tavaliselt kipub juppe ülejäämaBig Grin või puudus tulema Big Grin
Delta mootor on niivõrd lihtsa ehitusega, et seal küll midagi valesti ei saa teha.

raix666

saab ikka küll kui pole varem lahti võtnud
raix666 Kirjutas:saab ikka küll kui pole varem lahti võtnud
Ma just hiljuti võtsin lahti esimest korda (keskmist osa siis) ja väha lihtne ja loogiline oli.
tamar99 Kirjutas:tavaliselt kipub juppe ülejäämaBig Grin või puudus tulema Big Grin
Ega see siis ei pruugi sõitmist takistada, need jupid mis üle jäävad tuleb lihtsalt panna kindlasse kohta järgmise remondi jaoksBig Grin
Delta mootori lahtivõtt on tõesti lihtne mida ise olen juba teinud teenustööna, eriti jalakäikude oma..
Delta mootori lahtivõtt on tõesti lihtne mida ise olen juba teinud teenustööna, eriti jalakäikude oma..

ressu

on jah kerge töö olen endalgi ja sõpradel lahtivõtnud ja korda teinud,ma arvan et selle töö teed sa ka üksi ära,jäta lihtsalt kõik meelde=?

matix

Kas on kindlasti vaja mootor maha võtta? Või saab kuidagi karpide alt ka teha?
PS! Thanks kõikkidele vastajatele
Loomulikult mootor maha, sest mootori poolte kaane alt ei saa lihtsalt ligi, kuna seal on veel üks \"sein\" ees, ja nende \"seinade\" vahel asubki käigukast.
matix Kirjutas:Kas on kindlasti vaja mootor maha võtta? Või saab kuidagi karpide alt ka teha?

Vähemalt mina ei ole kuulnud, et ühegi sõidusuunaga risti paikneva väntvõlliga kaherattalise mootori pooli saaks laiali võtta mootor raami peal Smile Sest reeglina on mootori kinnituskõrvad, millega ta raami külge käib, moodustatud mõlemast kokkupandud poolest - katsu Sa neid omavahel lahti kista, kui sealt ja ka raamist miski poldilaadne asjavidin läbi pandud on Wink Wink Wink

Lohutuseks võin öelda, et mopeedi (ja ka tegelikult mootorratta) mootori raamilt mahavõtmine on võrratult kergem tegu kui nt Pobil või GAZ 51-l sama tükiga hakkamasaamine. Kuna kõiki ülalamainit tegevusi kõigil eelnimetet liikuritel korduvalt teinud, julgengi võrrelda Wink

Sorry et offtopic aga... mootori remondivõimalustest vehiikli peal veel niipalju, et kunagi 1970tel räägiti uskumatuna tunduvaid imejutte Pobiremontijast, kes oli mootori kapitaali - sh silindrite jämedamakspuurimise - teinud mootorit maha võtmata.

matix

! Nii, viga käes,käigukast on korras(vist), viga on siduris, sealt mingi asi oli katki. Seepärast sidur ei lahutanud ka Wink
valdo Kirjutas:
matix Kirjutas:Kas on kindlasti vaja mootor maha võtta? Või saab kuidagi karpide alt ka teha?

Vähemalt mina ei ole kuulnud, et ühegi sõidusuunaga risti paikneva väntvõlliga kaherattalise mootori pooli saaks laiali võtta mootor raami peal Smile Sest reeglina on mootori kinnituskõrvad, millega ta raami külge käib, moodustatud mõlemast kokkupandud poolest - katsu Sa neid omavahel lahti kista, kui sealt ja ka raamist miski poldilaadne asjavidin läbi pandud on Wink Wink Wink

Lohutuseks võin öelda, et mopeedi (ja ka tegelikult mootorratta) mootori raamilt mahavõtmine on võrratult kergem tegu kui nt Pobil või GAZ 51-l sama tükiga hakkamasaamine. Kuna kõiki ülalamainit tegevusi kõigil eelnimetet liikuritel korduvalt teinud, julgengi võrrelda Wink

Sorry et offtopic aga... mootori remondivõimalustest vehiikli peal veel niipalju, et kunagi 1970tel räägiti uskumatuna tunduvaid imejutte Pobiremontijast, kes oli mootori kapitaali - sh silindrite jämedamakspuurimise - teinud mootorit maha võtmata.
Olen kuulnud et GAZ 51-l sai saalesid vahetada teepeal ja ilma mootorit maha võtmata. Õli oli vaja välja lasta; õlivann alt ära; siis saab juba saaledele ligi; kepsud lahti keerata ja saaled vahetada ja siis jälle kokku tagasi. GAZ 51-l oligi see jama et saaled ei pidanud pikale sõidule vastu ja alati pidid olema varusaaled kaasas et teepeal vahetada.
Martti Kirjutas:Olen kuulnud et GAZ 51-l sai saalesid vahetada teepeal ja ilma mootorit maha võtmata. Õli oli vaja välja lasta; õlivann alt ära; siis saab juba saaledele ligi; kepsud lahti keerata ja saaled vahetada ja siis jälle kokku tagasi.

Kepsusaalesid 51-l jah; Pobil mitte, sest sealt ei saa vanni alt ära võtta mootorit kergitamata - esisillatala jääb ette. Raamsaalede vahetamine (väntvõll välja) ja silindrite puurimine kohapeal ei ole aga igapäevased asjad.
Martti Kirjutas:GAZ 51-l oligi see jama et saaled ei pidanud pikale sõidule vastu ja alati pidid olema varusaaled kaasas...

Pikk sõit ei lõhkunud 51 saalesid, vaid raske jalg. Tehniliseks kiiruseks oli küll 70, aga kes vähegi pikemat maad jutti üle 60 sõitis, see sellega mootori tuksi keeras. 55 oli sellele liikurile selline ohutu ja optimaalne kiirus, millega pidas masin kaua vastu. Pika maaga on see seotud vaid sedavõrd, et seal tekkis ikka kiusatus mitte 60ga \"venida\", vaidi veidi nobedamalt.
On küll algsest teemast väga massiivseks läinud aga siiski:
Ka raamsaalesid (Gaz 51)sai ilma vänta välja võtmata vahetada. Ülemine saale lükati teise saalega vahelt välja. Seda aga tuli harva ette. Kepsusaaled olid ikka need, mis raskema jalaga meestel tuli teel vahetada. Kui kolin kodu lähedal sisse tuli võeti küünlajuhe maha ja sõideti ikka garaazi.
Lehti: 1 2